Nova autobuska stajališta u gradu

Građani Subotice su primetili građevinsku aktivnost na pojedinim autobuskim stajalištima u gradu.

 

Kako za naš portal objašnjava Jasmin Šečić, rukovodilac sektora za investicije u Direkciji za izgradnju grada, u pitanju su pripremni radovi na motaži novih autobuskih stajališta na ukupno deset lokacija u gradu. Naime, pripremni radovi obuhvataju betoniranje temeljnih stopa i čeličnih ankera budućih stajališta. Radovi na montaži se očekuju 26.7. a trajaće ukupno pet dana.

 

Stajalište kod Partizana

Autobusko stajalište se sastoji od nadstrešnice širine 2 metra, raspona 6 metara i prateće opreme. Konstrukcija objekta je od šest čeličnih stubova profilacije 100×40×4 mm koji se oslanjaju na anker ploče betonske temeljne stope. Na njih se podužno oslanjaju dva simetrična nosača polukružnog krova od čeličnih profila dimnzije 120×80×4 mm. Visina nadstrešnice od kote trotoara do gornje kote krova je 2,85 m.

 

Krov nadstrešnice čine lučno postavljeni čelični profili dimenzije 20×40×2.5 mm, postavljeni na osovinskom rastojanju od 115 cm. Na njih se montira krovni pokrivač od akrelata (leksana) mlečne boje i potrebne debljine za raspon od 2 metra. Nadstrešnica je zatvorena sa tri strane, takođe leksanom sa odgovarajućim profilisanim držačima. Na bočnim stranicama nadstrešnice od leksana se sitoštampom nanosi grb grada Subotice.

 

Stajalište će sadržati kupu, kantu za otpatke i biće obeležena grbom grada Subotice.

Lokacije autobuskih stajališta

 

1. Stajalište Nova opština (strana ka Palicu)

2. Stajalište Bolnica- bgd. put (strana ka Aleksandrovu)

3. Stajalište Bolnica (strana ka centru)

4. Stajalište Tehnička škola (strana ka Aleksandrovu)

5. Stajalište Partizan (strana ka Palicu)

6. Stajalište Partizan (strana ka centru)

7. Stajalište Sadecki (strana ka Kelebiji)

8. Stajalište Sadecki (strana ka centru)

9. Stajalište kod škole Majsanski put (strana ka centru gr.)

10. Stajalište kod škole Majsanski put (strana ka M. sedmici)



KOMENTARI

  1. avex kaže:

    fala bogu da su se setili da maknu stare pecurke

  2. jole kaže:

    A prva stanica linije 16 na vetrometini i livadi….horor!!!

  3. DelijaNoviGrad kaže:

    Uff al su se pretrgli, cak 10 stajališta ce da renoviraju od par stotina u celom gradu, a rekli su da ce sva stajališta da promene još pre par godina. Klasični indijanci!

     

  4. Zoli kaže:

    Neki ce imat puno posla, dok sakupe sve stanice,i prodaju za staro gvozdje 😀

     

  5. Ма дај kaže:

    @ djomla

    Ко је произвођач конструкција за нова стајалишта?

  6. Brendon kaže:

    Ko jos ceka Autobus kod Partizana ?

  7. deki kaže:

    Kako opis autobuske stanice koje po normalnim gradovima gledamo vec 10 godina 😀 kao da nikad nismo videli ove autobuske stanice…ova stajalista koje subotica ima trenutno imaju jos samo najgora i najzapustenija sela…

  8. djomla kaže:

    Ма дај:

    @ djomla

    Ко је произвођач конструкција за нова стајалишта?

    Petromont iz Novog Sada

  9. Aleksa kaže:

    Neka slična autobuska stanica je nekada bilo postavljena na putu za Kelebiju iza bivše Peščare,blizu somborske pruge, kako je nakon nekog vremena izgledala imaćete prilike da se ubrzo uverite na novopostavljenim stanicama.

  10. Gledač kaže:

    A za polaznu stanicu 16 kod kružnog u Malom Radanovcu će da zidaju zgradu pa će biti tender?
    Vozači izlaze iz autobusa i sede u hladu vozila 🙂 ili na ivičnjaku pored puta. Putnici stoje u travi ili blatu kad padne kiša.

  11. Usputachni kaže:

    Slazem se sa Aleksom…..zivi bili pa videli jer ce vandali ocas posla krenuti u pohod. Vi necete moci nista protiv toga,nazalost! Ja cu pratiti koliko ce one izdrzati(doduse samo tri nedelje ali i to je dovoljno) neunistene,iskrabane….. a mozete i vi!

  12. Kertvaros kaže:

    Koliko uspevam da razaznam sa slike, radi se o standardnoj konstrukciji stajalista koje je, kao sto su manje-vise stajalista svuda po Zapadnoj Evropi. Kuriozum je da su u vecini Z. Evropskih gradova sama stajalista kao po pravilu u vlasnistvu reklamnih agentura. Te agenture izradjuju natstresnice/stajalista o svom trosku a u saglasnosti sa urbanistima odnosno GSP. Njihova korist odnosno profit je u tome da mogu na stajalistima reklamirati plakatima/posterima ponudu svojih musterija koje ih za to dobro placaju. U takvom  aranzmanu imaju svi zainteresovani svoju korist i to je tipicna vinn-vinn situacija. Kako ti ugovori izgledaju u detalju nije mi poznato. Znam samo da reklamne agentura prema ugovoru moraju da odrzavaju stajalista u cistom i urednom stanju, kao i da odstranjuju posledice vandalizma koje nisu retke, vec su u zavisnosti u kom i kakvom kraju se objekti nalaze i koja socijalna struktura ih koristi.Reklamne agenture se zbog toga ne zeniraju previse, one jednostavno  na takvim socijalnim zaristima plasiraju one reklame za koje misle da ce imati odjeka kod oredjene vrste publike i potencijalnih konzumenata.

  13. Lansky kaže:

    Subotički reklamni zavod “Kurir” vlasnika Bele Švimera i Aleksandra Kostića je 1926. godine sklopio ugovor sa gradom da ima pravo postaviti 100 klupa izrađenih od livenog gvožđa i tvrdog drveta, te da na njih može u narednih 5 godina postavljati svoje reklamne plakate, a da nakon toga klupe prelaze u gradsko vlasništvo.

    (Stevan Mačković – Industrija i industrijalci Subotice 1918-1941 ) 

  14. stormwatch kaže:

    Mi smo ovo imali obecano jos 2007. i to na verlika vrata a sad samo 10 stajalista. SVASTA!

     

  15. Andrija kaže:

    Lepo, neka se radi. Deset po deset i polako ce sva biti zamenjena, nadam se… Mene  brine druga stvar, a to su raznorazne navijacke grupe naoruzane sprejevima i kojekakvim farbama, politicke partije naoruzane plakatima i raznorazni unistivaci svega sto je lepo i novo. I interesuje me dali ce postojati neka sluzba koja ce biti angazovana na odrzavanju stajalista? Ukoliko se leksan ne bude redovno prao i odrzavao te stanice posle odredjenog vremena i uticaja vremenskih faktora nece liciti ni na sta.

  16. Andrija kaže:

    Primer iz Stuttgarta

  17. marko kaže:

    Mene sad interesuju stručnjaci kao što su taj Šečić i sl…
    Na primeru ovog stajališta kod Partizana… Nije se sad moglo neki tanki sloj prevući, pa da stajalište nije prepuno rupa?
    Ili… sad će ta kabina da prelazi na biciklističku stazu… ne može se sad ona izmestiti na tom delu, da zaobiđe stajalište? Ili treba sve nakaradno i nepraktično da bude u startu?
    Ja bih kažnjavao takve izvođače, nadzore i sl.. koji dopuštaju takve stvari… otprilike kao kad asfaltiraju put, pa postave šahtove i one rešetke tako, da ti točak otpadne kad pređeš preko njih… 

OSTAVITE KOMENTAR