Puštanjem u upotrebu 12 km obilaznice oko Subotice, sa Koridorom 10 su efikasno povezane dve industrijske zone – Aleksandrovo i Mali Bajmok. Obe veze su izuzetno bitne jer delom rasterećuju gradske ulice od saobraćaja koji nastaje kao posledica zaposlenosti ovih zona. Pun efekat će se osetiti tek kada se kompletno završi obilaznica i ona poveže sa graničnim prelazom Kelebija. Tada će se i tranzitni saobraćaj izmestiti iz grada.
Pored toga, sa Koridorom 10 je veoma efikasno povezan i Palić kao turisticka destinacija, i to preko dve petlje: Sever i Istok, što ovu turističku destinaciju čini pristupačnom.
Da bi Subotica imala kompletnu sliku dobro organizovanog grada, potrebno je sa Koridorom 10 povezati i treću industrijsku zonu u gradu. Zona koja se nalazi na istoku grada kod fabrika Sever, Birografika i kod Javnih skladišta, vezu sa autoputem uspostavljaju preko Palića i Centra grada, obzirom da je nadvožnjak kod „Pionira“ veoma nizak.
Rešenje su još pre 6 godina dali urbanisti i ono predviđa izgradnju potpuno nove saobraćajnice duge oko 1,5 km na potezu od pružnog prelaza na Senćanskom putu, koji vodi ka petlji „Istok“, do pružnog prelaza kod „Javnih skladišta“ u ulici Đorđa Natoševića. Ova kratka deonica bi pozitivne efekte imala i na komercijalnu zonu duž Segedinskog puta.
Obilaznica oko grada sa južne i zapadne strane, ali i kratka deonica sa istočne strane, rasteretila bi veoma slabu saobraćajnu infrastrukturu u gradu i omogućila gradu efikasnije održavanje iste. Pored toga, grad bi i dalje mogao da širi postojeće industrijske zone i spreči izgradnju fabrika u naseljima namenjenim stanovanju, gde često prave više štete nego koristi.
KOMENTARI
OSTAVITE KOMENTAR
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali.
Ako računamo prosek brzine gradnje obilaznice (koja još nije gotova u celosti) verujem da će im trebati oko 3 godine za taj put od 1,5km i mnooogo novca iz džepova građana da realizuju projekat punjenja svojih džepova.
Nemojmo zaboraviti da tih 15 km ce predati u 150 dela, za 30 godina, i jos ce da rade izvodjaci iz CG……
hrrrrrrk puuuuuu
PUŠINERE, ne radiće ti ga avganistanci.otpadu ksenofobični
Svaka cast..na brzini i realizaciji..ako pogledamo da je drugima trebalo 15 godina da urade nista onda je ovo fenomenalno. A uz to nisu nikakvi izbori.
Građanine! Ovom narodu niko i ništa ne valja. Ali uzdamo se u gospodara da će im dovesti Pakistance i ostale odžadžare pa valjda će im oni učiniti po ćefu
zadovoljni gradjanin
e a gde nam skidose nadvoznjak na pacirskom putu? sta velis tamo ne treba vise nadvoznjak? zatvorili najstariji pit u subotici i boli ih briga.
Onih 6,5 km je izgrađeno 1990-te godine a prošle je samo ulickano i skupo naplaćeno.
A ova nova deonica je isto odavno urađena velikim delom a sada su samo urađeni nadvožnjak i most iznad čantavirskog puta. Tako da je ovo čisto kićenje tuđim perjem.
Usput, na vlasti ste od 2012-te godine. Zašto ste čekali 2017-tu da nastavite radove na obilaznici? Mogli ste još 2014 da sve završite. Ili ste čekali da neko vrlo vrlo blizak vlasti kupi Voj-Put pa da krenu radovi.
bunjo
ma nije njegov brat to kupio to mi svi lazemo, mislimo da je tako. al eto oni su casni ljudi i posteni. kupio vojput i smanjio ljudima plate. a kvalitet rada nadgledaju beogradjani mamu vam beogradsku…