Nova saobraćajnica u planu

Danas se navršava godinu dana kako su tragično poginuli Goran Nimčević (38) i Atila Kiralj (30).

 

Atila Kiralj bio je dugogodišnji snimatelj, koji je radio za nekoliko televizija i privatnih produkcija u Vojvodini, a Goran Nimčević, jedan od najtalentovanijih televizijskih montažera u regionu, dizajner i vrstan muzičar, gitarista subotičke grupe Perpetuum Mobile i vlasnik marketinške agencije „Home factory“.

 

Atila i Goran su poginuli na raskrsnici kod glavne Pošte. Tada je grad pokrenuo inicijativu da se izgradni manja obilaznica dok se ne završe radovi na Y kraku. Nakon godinu dana i dalje se radi projekat.

 

U toku je izrada plana izgradnje nove obilaznice, koja će zajedno sa Ipsilon krakom omogućiti gotovo kompletno izmeštanje teretnog saobraćaja iz grada. Nova saobraćajnica bi bila duga 1,5 kilometara i široka sedam metara. Cilj je da se  izmesti teretni saobraćaj koji gravitira od autoputa, preko centra, do javnih skladišta i industrijske zone u okolini Magnetnih polja. Plan bi trebalo da se završi do naredne godine, a obilaznica izgradi u toku 2013. godine.

 

Stanovnici u okolini Pošte objašnjavaju da je problem što je povećana gustina saobraćaja u delu grada gde ne bi trebalo. Stotine i stotine kamiona protutnji dnevno kroz ulice kojima ne bi smeli da se kreću.

 

Kako više ne bi prolazili kamioni kroz centar grada u planu je da se izgradi nova saobraćajnica  na potezu od pružnog prelaza na Senćanskom putu, koji vodi ka petlji auto-puta “Subotica — istok”, do pružnog prelaza kod javnih skladišta. Izgradnjom saobraćajnice  kamioni više ne bi išli trasom od autoputa, Senćanskim putem do centra, pa desno Segedinskim putem do skretanja kod Rotografike.

 



KOMENTARI

  1. stormwatch kaže:

    Draga gospodo, Atila Kiraly nije bio snimatelj, nego NAJBOLJI snimatelj, a gospodin Goran Nimcevic nije bio samo video montazer i dizajner nego ubedljivo najbolji u svim poslovima kojih se latio, od video produkcije do muzike. 

  2. amacak kaže:

    a mogli bi da naprave i put od mesta gde se rastaju senćanska pruga i senćanski put do industrijske zone u šandoru. jeste da je više od pola zone propalo ali ponešto još radi. skratio bi se put prema autobanu za nekoliko kilometara.

  3. samsvoj kaže:

    Atila i Goran R.I.P. Divni momci!!! 

    Ipak ove vesti so izmeštanju saobraćaja su za sada samo priča slova i slike na papiru, te izjave su samo glupost tkzv. stručnjaka grada Subotice. Za mene a verujem mnogima ono … trla baba. Planovi, niko ne priča o tranzitnom saobraćaju koji prolazi Karađorđevim putem Zagrebačkom kod vatrogasaca prema bolnici i pre bolnice nastavlja prema senćanskom putu ili kod vatrogasaca prema centru grada. O tom delu gde su direktno ugroženi biciklisti zbog nepostojanja staze niko ne priča, pešaci nezaštićeni…od famozne vatrogasne raskrsnice prema centru put vodi pored tri školske ustanove sa više hiljada dece. Semafor i prelaz kod pošte strava koja se ne menja i zaštićuje godinama. Drže nam predavanja o planovima pa nekim zaobilaznicama kao debilima, a saobraćajna kontrola na tim putevima  ne postoji, rade povremeno samo lovci na novčanike kod vatrogasaca. Smatram da je potrebna svakodnevna patrola na ovim relacijama pa i merenje brzine na celoj trasi najviše oko škola, kazne i napominjem ne ono ‘aj brate i ‘ej bre da se zavede neki red. 

  4. xD kaže:

    Žao mi ih je 🙁 Zašto ovakvi ljudi dobijaju loše stvari a loši ljudi dobijaju dobre stvari???

  5. milan kaže:

    naravno kada gnjide politicke y krak stavise na zadnje mesto…

  6. dragan kaže:

    Kako su ovi  nesretnici koji su na vlasti u Subotici nesposobni nebi me čudilo da neko  predloži i da naprave viseći most preko Palićkog jezera ,eto  čisto da pokažu narodu Subotice da nešto rade

  7. Anonimni kaže:

    Sirotom Goranu i Atili je sad već svejedno no njihovim najbližima nije.Zar su morala dva divna mlada čoveka da poginu na ovaj način,taj tranzit što nam ide kroz centar ja mislim da bi već Rambo Amadeus rešio da se on pita.

  8. Provincijalac kaže:

    Išao je neko u subotu prema buvljeku?

    Kolaps je bio do Zagrebačke.

    Ima tolko nerešenih tačaka u gradu da je to teško nabrojati. A ko god se dočepa vlasti pravi se da ništa ne zna o tome.

    Svi se bore kako da naplate svako parking mesto oko buvljaka a niko nema rešenje kako da se rastereti saobraćaj oko njega. Barem onih vozila koja su tu u prolazu.

     

  9. Sinisa kaže:

    @Provincijalac, po meni Somborski put bi trebalo preurediti u Bulevar… Ako nam se posreci pa se otvori jos po koja firma u MB, bice guzve u spicevima 🙂

  10. Mister No kaže:

    Što kaže provincijalac ima puno rupa u gradu koje se popunjavaju sa parama poreskih obveznika a bila koja ekipa dok ne dođe na vlast obećava kule i gradove a posle meze i krkaju i gledaju da naplate od parkinga i ostalih harača i zaborave na probleme onih što su ih birali.Bilo i biće,na zapadu ništa novo.

  11. Ivica kaže:

    Somborski put je vikendom gori i od Segedinskog i od Beogradskog, čak posle njega dođu kao olakšanje…U Subotu sam 7-8 minuta pokušavao da iz B. Radičevića pređem u Gundulićevu, nisam mogao ni bezobrazno da se “ubodem”…kolona je bila neprekidna, sa max. 1.5 m razmaka između dva vozila, u oba smera, sve do Zagrebačke…na kraju odustao, rikverc i okolo…

    Ovde ni obilaznica neće pomoći (mislim na y krak), malo će se možda rasteretiti kamiona, što se neće ni osetiti…Za 4 trake nema mesta…možda tri, pa da se svetlosnom signalizacijom reguliše smer, u zavisnosti od gustine saobraćaja… O alternativnom pravcu je takođe smešno govoriti, sa jedne strane je groblje koje se sigurno neće dirati, a sa druge strane Gat sa uskim uličicama gde je potrebno probijanje i rušenje većeg broja kuća… 

    S druge strane, ako izuzmemo vikend, saobraćaj donekle normalno funkcioniše…jedino fale trake za prestrojavanje kako ne bi dolazilo do zastoja… 

  12. Ivica kaže:

    Mister No:

    Što kaže provincijalac ima puno rupa u gradu koje se popunjavaju sa parama poreskih obveznika a bila koja ekipa dok ne dođe na vlast obećava kule i gradove a posle meze i krkaju i gledaju da naplate od parkinga i ostalih harača i zaborave na probleme onih što su ih birali.Bilo i biće,na zapadu ništa novo.

    Hajde reci mi samo koje kule i gradove? Ja asfaltiranje ulica na Zorci i M. sedmici ne smatram kulama i gradovima, čak me uopšte ni ne zanimaju, ne smatram ih ni bitnim ni velikim projektima..Ja nisam čuo da  je iko dao obećanje da će npr. pozorište biti završeno, da će biti proširenja ulica ili izgradnje novih, da će se nešto već desiti na Paliću, ja nisam čuo NI JEDNO obećanje za neki VEĆI kapitalni projekat. Iskreno, mene to jako zabrinjava, bolje i obećati, pa makar bilo to i nerealno, ovako mi deluje da narednih godina, sem održavanja i krpljenja, neće ništa konkretno biti urađeno…

    A kad smo već kod najavljene saobraćajnice, ok, ideja nije loša, to je svakako prioritet, treba da se rešava, ali to u globalu jako malo stvari menja…no, svakako treba krenuti od nečega…

  13. djomla kaže:

    Ivica:

    Ovde ni obilaznica neće pomoći (mislim na y krak), malo će se možda rasteretiti kamiona, što se neće ni osetiti…Za 4 trake nema mesta…možda tri, pa da se svetlosnom signalizacijom reguliše smer, u zavisnosti od gustine saobraćaja… O alternativnom pravcu je takođe smešno govoriti, sa jedne strane je groblje koje se sigurno neće dirati, a sa druge strane Gat sa uskim uličicama gde je potrebno probijanje i rušenje većeg broja kuća… 

    Somborski put će kad tad morati postati put sa četiri trake, pa makar to bilo i na uštrb zelenog pojasa.

    Kada se izmeri širina ulice od kuće do kuće može da se napravi lep projekat sa 4 trake, ali mora dobro da se isplanira cela ulica sa trotoarima, biciklističkom stazom (jednom), rasvetom itd…

    To zahteva raskopavanje cele ulice, i nerealno je očekivati sada.

  14. Ivica kaže:

    djomla:
     

    Somborski put će kad tad morati postati put sa četiri trake, pa makar to bilo i na uštrb zelenog pojasa.

    To bi otprilike ličilo na deonicu BG puta od krivine kod vatrogasaca do kerske crkve, mada ne celom dužinom, bilo bi možda i momenata sa zelenilom…Ono što predstavlja problem jesu lokali sa parkingom kojeg i ovako nema dovoljno i kapije porodičnih kuća, odnosno isparkiravanje automobila…verovatno bi ubrzo bilo i problema sa parkiranjem automobila na biciklističkoj stazi itd…Stvar nije jednostavna…svakako da ne može i jedno i drugo, potrebno je neko kompromisno rešenje…

  15. freelancer kaže:

    Provincijalac:

    Ima tolko nerešenih tačaka u gradu da je to teško nabrojati. A ko god se dočepa vlasti pravi se da ništa ne zna o tome.

     

    Konstatacija na mestu. Apsolutno tačna, na žalost. Naoko, to su sitnice (svaka za sebe), ali u zbiru, ako bi se rešile, znatno bi se poboljšao kvalitet i saobraćaja i života uopšte u gradu…

    Jedan naoko nebitan detalj… Probajte u špcu da se zaputite od bolnice npr. pa do Teslinog. Uz malo sreće uhvatićete zeleni talas i skoro da neće biti problema. Ako uključite malo “automatskog pilota” u svom mozgu, vešto ćete (menjanjem traka blagovremeno) izbeći zastoje koje prave vozila koja skreću u levo, a naročito: raskrsnica M. Gorkog i M. Gupca, kod pošte iz M. Gorkog u Štrosmajerovu pa onda kod Zvezde bioskopa skretanje levo u B. Radić. Hajd’ to još može da se eskivira. ALI… Posle semafora kod J. Mikić ulice, u nastavku Segedinskim putem, NEMA šanse da vam “zeleni talas” ne prekine jedan od dva semafora, ili onaj kod Elektrovojvodine ili onaj kod Kizur Ištvana (plus još i skretanje levo u tu ulicu). Ovo sam PROVERIO, svakodnevno vozeći tuda GODINAMA. A u čemu je problem? U jednostavnoj SINHRONIZACIJI semafora na glavnim pravcima (svuda u gradu). Dakle, to je samo jedna “sitnica”. Nabrajanje takvih bi potrajalo…

    Mister No:

    Što kaže provincijalac ima puno rupa u gradu koje se popunjavaju sa parama poreskih obveznika a bila koja ekipa dok ne dođe na vlast obećava kule i gradove a posle meze i krkaju i gledaju da naplate od parkinga i ostalih harača i zaborave na probleme onih što su ih birali.Bilo i biće,na zapadu ništa novo.

    Opšti utisak je da u gradskim strukturama rade službe i ustanove koje su razdvojene svetlosnim godinama, a ne sinhronizovane, kako bi valjda trebalo. Uz to, takodje se stiče utisak da svaka garnitura, po dolasku na vlast, počinje da se bavi “grandioznim”, “kapitalnim” i od “opšteg značaja” stvarima, pri tome zaboravljajući na sitnice koje nam svakodnevno zagorčavaju život. Rezultat te “kapitalne grandomanije za opšte dobro” su GRANDIOZNI skeleti pozorišta, bazena, nekih još skeleta, zatim “trase” Y kraka koja se nazire po vrsti i visini korova u okolišu i tako dalje…

    A sve su to objekti koje je grad trebao da izgradi u SARADNJI sa pokrajinom, odnosno republikom. Naravno, od toga neće biti ništa pa tako ni taj nasušni Somborski put sa 4 trake, KRATKA deonica pored prečistača do Javnih skladišta, čime bi se eliminisalo bar 50% kamiona iz centra grada, o čemu je jednom i djomla pisao… Umesto da se gradska vlast usredsredi na ono što je realno OSTVARIVO u konkretnim uslovima, svaka budala bi da ostavi nekakav “trag” po principu “E, ovo sam JA napravio!” Nemojte, gospodo k’o boga vas molim, nemojte više to “ovo sam ja napravio”… Već previše toga “NAPRAVLJENOG” ima u gradu…

     

  16. Ivan kaže:

    Ne treba siriti Somborski put. Buvljak ce ionako uskoro da ugine a do tada se moze do njega biciglom il’ pishice.

    Ima jedan lokalni politicar koji je “svoju politicku sudbinu” vezao za Y-krak. Da je on uradio ono sto je obecao, Atila i Goran bi danas bili zivi. 

  17. stormwatch kaže:

    djomla:

    Ivica:

    Ovde ni obilaznica neće pomoći (mislim na y krak), malo će se možda rasteretiti kamiona, što se neće ni osetiti…Za 4 trake nema mesta…možda tri, pa da se svetlosnom signalizacijom reguliše smer, u zavisnosti od gustine saobraćaja… O alternativnom pravcu je takođe smešno govoriti, sa jedne strane je groblje koje se sigurno neće dirati, a sa druge strane Gat sa uskim uličicama gde je potrebno probijanje i rušenje većeg broja kuća… 

    Somborski put će kad tad morati postati put sa četiri trake, pa makar to bilo i na uštrb zelenog pojasa.

    Kada se izmeri širina ulice od kuće do kuće može da se napravi lep projekat sa 4 trake, ali mora dobro da se isplanira cela ulica sa trotoarima, biciklističkom stazom (jednom), rasvetom itd…

    To zahteva raskopavanje cele ulice, i nerealno je očekivati sada.

    Svidja mi se tvoje razmisljanje, 4 trake treba da budu sve od ulaska u Grad pa do raskrsnice kod Zagrebacke ulice.

  18. Čovek kaže:

    Ivica:

    Mister No:

    Što kaže provincijalac ima puno rupa u gradu koje se popunjavaju sa parama poreskih obveznika a bila koja ekipa dok ne dođe na vlast obećava kule i gradove a posle meze i krkaju i gledaju da naplate od parkinga i ostalih harača i zaborave na probleme onih što su ih birali.Bilo i biće,na zapadu ništa novo.

     

    Hajde reci mi samo koje kule i gradove? Ja asfaltiranje ulica na Zorci i M. sedmici ne smatram kulama i gradovima, čak me uopšte ni ne zanimaju, ne smatram ih ni bitnim ni velikim projektima..Ja nisam čuo da  je iko dao obećanje da će npr. pozorište biti završeno, da će biti proširenja ulica ili izgradnje novih, da će se nešto već desiti na Paliću, ja nisam čuo NI JEDNO obećanje za neki VEĆI kapitalni projekat. Iskreno, mene to jako zabrinjava, bolje i obećati, pa makar bilo to i nerealno, ovako mi deluje da narednih godina, sem održavanja i krpljenja, neće ništa konkretno biti urađeno…

    A kad smo već kod najavljene saobraćajnice, ok, ideja nije loša, to je svakako prioritet, treba da se rešava, ali to u globalu jako malo stvari menja…no, svakako treba krenuti od nečega…

    Nije tačno da nisu obećavali kule i gradove. Da me ne mrzi da tražim po arhivama YuEco televizije, sve bi ti izlistao redom po datumu. Seti se samo šta su obećavali iz DS-a : da će Subotica biti univerzitetski centar sa novim fakultetima i višim školama, da će navaliti strani investitori ko rojevi pčela, da će Y krak biti gotov do kraja 2012. (već 4 godine pričaju da će biti gotov do kraja svake godine), da će biti promenjen projekat pozorišta i da će stranci dofinansirati (Cineplexx) izgradnju, da će srušiti skelet kod Radničkog, da će završiti bazen u Dudovoj, da će srediti Dečje pozorište, srediti stadion, izmuljati Palić… Sve su to obećanja i trenutne vlasti, ali teško kad se uvećava činovnički aparat svaki dan i kad se budžet grada arči na svakakve gluposti i tričarije, da se zamažu oči… Pogledajte sve te “limene” spomenike po gradu, čemu oni služe? Grad u kojem ni jedan započet projekat nije rešen a gradski oci se razbacuju na kojekakve spomenike vodoinstalateru i džinovskom mravu, a krađa poklopaca od šahti se povećava iz noći u noć… Neka im je na čast, kakvim su sve kulama i gradovima i podmićivanjem ostali na vlasti. Ali neka, ničija nije do zore gorela, pa neće ni njihova.

  19. Čovek kaže:

    Čovek:

    Nije tačno da nisu obećavali kule i gradove. Da me ne mrzi da tražim po arhivama YuEco televizije, sve bi ti izlistao redom po datumu. Seti se samo šta su obećavali iz DS-a : da će Subotica biti univerzitetski centar sa novim fakultetima i višim školama, da će navaliti strani investitori ko rojevi pčela, da će Y krak biti gotov do kraja 2012. (već 4 godine pričaju da će biti gotov do kraja svake godine), da će biti promenjen projekat pozorišta i da će stranci dofinansirati (Cineplexx) izgradnju, da će srušiti skelet kod Radničkog, da će završiti bazen u Dudovoj, da će srediti Dečje pozorište, srediti stadion, izmuljati Palić… Sve su to obećanja i trenutne vlasti, ali teško kad se uvećava činovnički aparat svaki dan i kad se budžet grada arči na svakakve gluposti i tričarije, da se zamažu oči… Pogledajte sve te „limene“ spomenike po gradu, čemu oni služe? Grad u kojem ni jedan započet projekat nije rešen a gradski oci se razbacuju na kojekakve spomenike vodoinstalateru i džinovskom mravu, a krađa poklopaca od šahti se povećava iz noći u noć… Neka im je na čast, kakvim su sve kulama i gradovima i podmićivanjem ostali na vlasti. Ali neka, ničija nije do zore gorela, pa neće ni njihova.

    Setio sam se, pa Modest i Oliver su obećavali u kampanji pred 10 kamera da će preispitati projekat pozorišta, da će uz pomoć stranaca dofinansirati izgradnju i da će već u 2013. godini kompletno pozorište biti stavljeno u funkciju. Zar se ne sećaš? Pa danima su puštali po subotičkim televizijama, koliko je talk show minuta otišlo kod Pintera na YuEco televiziji o tome, a sad? Puj pike ne važi jer su sada na vlasti? Nema para? A ima za kojekakve direktorčiće i izmišljena radna mesta? Za SuBajk, SuBus, SuKoaliciju uvek se nađe para, zar ne?

  20. Double P kaže:

    Meni je nenormalno glupo kako smrt ove dvojice vezujete za neizgradnju Y-kraka. Mogao je na njih da naleti i neki lokalni kamion. Krivac je onaj koji je koordinisao to snimanje ili sta li je vec bilo. Jer zoni saobracajnice ne pripada samo asfalt nego i ono sto je iznad njega. To su organizatori trebali znati i onda se ne bi desilo ono sto se desilo.

  21. Ivica kaže:

    Čovek:

    Nije tačno da nisu obećavali kule i gradove. Da me ne mrzi da tražim po arhivama YuEco televizije, sve bi ti izlistao redom po datumu. Seti se samo šta su obećavali iz DS-a : da će Subotica biti univerzitetski centar sa novim fakultetima i višim školama, da će navaliti strani investitori ko rojevi pčela, da će Y krak biti gotov do kraja 2012. (već 4 godine pričaju da će biti gotov do kraja svake godine), da će biti promenjen projekat pozorišta i da će stranci dofinansirati (Cineplexx) izgradnju, da će srušiti skelet kod Radničkog, da će završiti bazen u Dudovoj, da će srediti Dečje pozorište, srediti stadion, izmuljati Palić… Sve su to obećanja i trenutne vlasti, ali teško kad se uvećava činovnički aparat svaki dan i kad se budžet grada arči na svakakve gluposti i tričarije, da se zamažu oči… Pogledajte sve te „limene“ spomenike po gradu, čemu oni služe? Grad u kojem ni jedan započet projekat nije rešen a gradski oci se razbacuju na kojekakve spomenike vodoinstalateru i džinovskom mravu, a krađa poklopaca od šahti se povećava iz noći u noć… Neka im je na čast, kakvim su sve kulama i gradovima i podmićivanjem ostali na vlasti. Ali neka, ničija nije do zore gorela, pa neće ni njihova.

    Očigledno različito posmatramo obećanja, kao i period u kojem su ona data…O univerzitetu je bilo govoro pre nekih 5 godina, od tada ništa…O izgradnji pozorišta takođe (Cineplexx ne računam, pošto je to samo 1/3 objekta, niko nije rekao da ćemo time dobiti pozorište), a od tada svi ćute i niko neće da prihvati odgovornost. Y krak je uvršten kao rapublički (nacionalni) projekat i tu grad malo koketira, čas jesu radili nešto na tom polju, čas to ama uopšte nije u njihovoj nadležnosti (koliko znam jedino je Dulić bio dovoljno “hrabar” da se gađa rokovima, ostali su ćutali). Za bazen u dudovoj ja već 5-6 godina nisam čuo da je neko pominjao završetak, bilo je “racionalizacije” projekta, 1. faza, ali završetak ni na vidiku, posle onog na prozivci ga više niko ni u usta neće staviti, Palić isto, nikada niko nije rekao da će biti izmuljen, sve je ostalo na planovima. I to je to…

    Ono od većih stvari što je obećano i urađeno jesu kupovina kasarni i ind. zona u Malom Bajmoku. Za to im stvarno skidam kapu. Samo da se ne uobraze i tu stanu…

    Znači ozbiljnih najava za neke kapitalne projekte nije bilo, pogotovo ne u skorije vreme…Kao što rekoh, mene plaši ovakva tišina. Kada nema obećanja i konkretnih planova, imam osećaj kao da se ništa ni ne radi. Ok, kontam da nema para, ali deo po deo, niko nije rekao da treba bulevar izraditi za 2 meseca. Neka ga grade 4 godine, ali neka ga i završe.

  22. djomla kaže:

    Što se tiče pozorišta tu se stvar prelama.

    Ako ostane ovih gabarita onda Cineplexx ima smisla, ali je pitanje kako završiti prostale dve trećine.

    Ukoliko se odluči da se gabaritno smanji onda Cineplexx sigurno neće biti deo priče jer to samnjenje i njega prostorno limitira.

    Odluka kojim putem ići je ozbilja poput odluke o bazenima. Šta god da se odluči neće biti dobro, a onaj ko odluči mora da stane iza te odluke i sprovede je.

    Ali zato su izabrani i plaćeni – da odluče.

  23. djomla kaže:

    Ivica:

    To bi otprilike ličilo na deonicu BG puta od krivine kod vatrogasaca do kerske crkve, mada ne celom dužinom, bilo bi možda i momenata sa zelenilom…Ono što predstavlja problem jesu lokali sa parkingom kojeg i ovako nema dovoljno i kapije porodičnih kuća, odnosno isparkiravanje automobila…verovatno bi ubrzo bilo i problema sa parkiranjem automobila na biciklističkoj stazi itd…Stvar nije jednostavna…svakako da ne može i jedno i drugo, potrebno je neko kompromisno rešenje…

    To stoji. Treba obratiti pažnju da se tim poslovnim prostorima omogući funkcionisanje.

    Mislim da ljudi zaduženi za projektovanje moga da isplaniraju neko lepo i funkcionalno rešenje poput onog u Izvorskoj.

  24. freelancer kaže:

    Double P:

    Meni je nenormalno glupo kako smrt ove dvojice vezujete za neizgradnju Y-kraka. Mogao je na njih da naleti i neki lokalni kamion. Krivac je onaj koji je koordinisao to snimanje ili sta li je vec bilo. Jer zoni saobracajnice ne pripada samo asfalt nego i ono sto je iznad njega. To su organizatori trebali znati i onda se ne bi desilo ono sto se desilo.

    Svaka čast Double P…

    Nisam hteo prvi da napišem to što si ti napisao. Već dobijam “kompleks” da sam jedino ja ljuti kritičar tekstova sa potpisom lena.

    1. Lično sam poznavao obojicu. Nismo se družili, ali smo imali dodirnih tačaka jer nam je posao bio takav. Bili su PROFESIONALCI par exellance. Slava im.

    2. Što zbog lične znatiželje, što iz profesionalnih razloga, saznao sam i neke druge detalje koji osvetljavaju ceo taj tragičan dogadjaj. Sve u svemu, mnogo improvizacije, manjak ozbiljnosti i pre svega PREVID da korpa NE MOŽE da nosi dva čoveka, stativ + kameru. Hidraulika jednostavno nije imala dovoljnu SNAGU da je podigne na bezbednu visinu. Kamiondžija je samo kolateralna šteta, koji će do smrti imati osećaj krivice da je ubio dva čoveka.

    3. Priča o saobraćajnici je postojala I PRE ovog tragičnog dogadjaja (u razmatranju). APSOLUTNO SE SLAŽEM da je NEPRIMERENO povezivanje izgradnje neke glupave prečice (dakako korisne) sa tragičnom smrću dva divna čoveka, prijatelja, roditelja i PROFESIONALACA.

  25. Provincijalac kaže:

    Slažem se da je tema otišla u OFF. Ima mnogo drugih tekstova gde bi se dalo raspravljati o problemima saobraćaja u gradu al još malo.

    Imam utisak da smo se većina Subotičana zadovoljili time da nam asfaltiraju ulice ne mareći ni kakav je kvalitet ni kolike su širine. Pošto je dugo velik deo grada bio u blatu svako parče asfalta smo doživljavali kao uspeh. I onda sada prođeš gradom pa bi dobro bilo da u neki ulicama znaš voziti auto na dva točka.

    Lep primer je kada iz Aleksandrova želite da odete u M.Bajmok. Mnogi se odluče ulicom Dinka Šimunovića koja je stvarno neprikladana za tolki saobraćaj. Kao nešto su rešili sa proširenjem  i pomeranjem ograde Kerskog groblja a sve je tuga jedna. Tipično subotičko rešenje.

    Da neko da inicijativu da se Aleksandrovo poveže sa M.Bajmokom odnosno Pačirski put poveže sa Mačvanskom tj. produži Fočanska pa ljudi bi progledali. Buvljak bi se sigurno rasteretio kao i Ker i Gat. Možda i postoji takav plan ali ja ga nisam čuo u skorije vreme. Samo znam da zbog Vojnića nije rešavana Otmara Majera.

    I ono naše uvlačenje kanalizacije posle asfaltiranja, mislim stvarno.

    Ponuđen ko počašćen – BIĆETE BAĆO PRVI U SLEDEĆEM KRUGU ZA 5 GODINA A DOTLE IZVLAČITE CISTERNOM. Ne, oni raskopaju pa se rupa kiseli koji mesec, pa se ofrlje zakrpi a posle svi odvaljujemo kola na nju da bi udovoljili BAĆI koji se nećko.

    I tako u nedogled.

  26. stormwatch kaže:

    Ivan:

    Ne treba siriti Somborski put. Buvljak ce ionako uskoro da ugine a do tada se moze do njega biciglom il’ pishice.

    Ima jedan lokalni politicar koji je „svoju politicku sudbinu“ vezao za Y-krak. Da je on uradio ono sto je obecao, Atila i Goran bi danas bili zivi. 

    Sramota me sto sam rodjen u jebenom gradu sa jebenim mentalitetom gde sve uvek tezi uginucu i smrti a nista prosperitetu i razvoju, zato ce vam i ostati one nabijanice u centru, njih 1063, nadam se da cete se dobro namirisati njihovog smrada.

  27. Anonimni kaže:

    napravite y krak i tranzit izbaciti iz grada . sva roba koja dolazi u trgovine u centru grada da se pretovara iz šlepera u dostavna vozila u magacinima koji bi mogli da se   osposobe recimo u napuštenim halama severa. i sva problematika teškog saobraćaja rešena
    otvara se mogućnost radnih mesta u tim magacinima i u dostavnoj službi.
    grad se rasterećuje buke i zagađenja
    itd . . . . . 

  28. rade kaže:

    Pojedine zemlje su saobraćajni kolaps rešile širenjem izuzetno jevtinog javnog saobraćaja koji ne zagađuje niti pravi buku (tramvaji, trolejbusi a ne bučni smrdljivi autobusi). Na taj način su postigli da većina za prevoz ne koristi svoja vozila jer im se ne isplati a na ulicama su preostala uglavnom vozila za dostavu i intervencije.

    Ali, to ne može da funkcioniše u gradu u kome gradski prevoz nije razgranat, koji košta 80 dinara u jednom pravcu a vozila saobraćaju svakih 30-60 minuta. A i tada je pitanje da li će i kada stići, da li će putnika pokupiti sa autobuske stanice ili ga ostaviti na stanici -20 ili +40 stepeni a i kada ga pokupi, pitanje je da li će mu otvoriti vrata da izađe na stanicu na kojoj on to želi.

    Nerešavanjem problema oni se neće sami rešiti. Naprotiv, jednog dana sve to pukne. A kada taj dan dođe odgovorni će reći da su krivi bivši odgovorni. 

  29. @dandzii kaže:

    Vreme je da priznamo da je grad dobio vise vozila nego sto putevi mogu da podnesu,odnosno saobracaj je preopterecen,semafori usporavaju i po koji nesretni ili nespretni vozac dovede do kolapsa tko da se semafori spoje.Pa onda jos pesaci ,…..
    Vreme je razmisljati o pesackim prelazimo ispod ili iznad puta,pogotovo u naselju Tokio prelaz preko glavne saobracajnice. 

OSTAVITE KOMENTAR