Nakon što je 1958. godine stari nadvožnjak podupret debelim balvanima popustio izgrađen je nov – betonski. Tada savremen, nadvožnjak su radili između ostalih i omladinci koji su nakon završetka radne akcije i otvaranja nadvožnjaka zasadlili ruže koje su do nedavno redovno održavane, i bile jedan od lepših detalja na „glavnom“ putu.
.
Vreme je učinilo svoje pa je sada već stari nadvožnjak polako popustio, te su ploče sa njegovih zidova počele da otpadaju. Ovih dana, Direkcija za izgradnju grada angažovala je Exspres servis sa ciljem da se isti sanira. Biciklistička staza je sa jedne strane zatvorena dok se radovi na sanaciji zida ne završe.
Hvala DRAGOM BOGU da su se setili da to poprave !!! Nadam se da ce i druga strana biti napravljena, i da ce se i izbetonirati biciklisticka staza !
vidi ti naseg Strike ala se rapsucao sa investicijama 😳
Neće biti sanirana biciklistička staza. Radi se samo sanacija zida.
ovaj problem nastupio je kada je Toplana radila rekonstrukciju toplovoda. najvećim delom zbog tih radova nastupila su i oštećenja na potpornim zidovima. propuštena je prilika da se nadzoru na radovima Toplane skrene pažnja da se ovo oštećenje mora rešiti. tu je prolazila inspekcija, ljudi iz Direkcije mislim baš na dva direktora koji su stanovnici ovoga kraja.Skrenuo sam im lično pažnju da će to na kraju pasti na naš teret i eto tako se i dogodilo. osim toga ni rasveta u pešačkom delu ne radi 15 -20 g ali nema ko da to reši. objekat je željeznicin ali u pitanju su 4 rasvetna tela. sramota kako je to mračno i prljavo a koriste ga hiljade ljudi dnevno… i niko da se seti da preduzme nešto… prosto neverovatno
Da sa te strane je Toplana radila kanalizaciju pre par godina. To je onaj vod sto je isao do Prozivke i finansiran sredstvima EU.
Sto se tice sijalica, cist primer neefikasnosti giganata ciji direktori sede u Beogradu. Koga bre briga za sijalice nekog nadvoznjaka u Subotici. Ali posto one nama trebaju a ne zeleznici, red je da se preduzme nesto po tom pitanju i da se ukoliko je to moguce preuzme odrzavanje barem tog dela nadvoznjaka.
da li možete zamisliti koliko je truda potrebno da se sve ovo sa željeznicom reši. svetiljke?… recimo jedan dogovor nekoga iz Direkcije sa ljudima iz železnica Srb.u Su. Verujte da to neko pokrene ovde kao problem u najkraćem roku to bi bilo rešeno… Potrebno je pokazati volju, snalažljivost i empatiju prema ljudima… Verujem uradiće oni to sigurno bez problema. Tražio sam svojevremeno dozvolu teh. direktora Blau Petera da to i uradim ali mi nije bilo dopušteno. Kaže čovek ne treba da se mešamo, nije naš objekat… nije gradski..!!
Znam iz ličnog iskustva od pre jer sam zbog pasarele koja bi trebala biti na potezu pored željezničke stanice bio u Bgd. i u Sektoru za razvoj i uvideo da se sa tim ljudima može sve dogovoriti i da je za to potrebno pokazati malo dobre volje sa obe strane. E sad to što je ta inicijativa ubijena ovde od strane lokalnih ljudi je druga priča. Eto da ne budem ličan pa da kažem ko je lično zbog sujete i još ko zna kojeg razloga zaustavio ceo proces, neka se sam prepozna. Uprava Carine u saradnji sa upravom sektora za razvoj železnica na čelu sa g.Maksimovićem pokazala je volju da se ova tema pokrene sa mrtve tačke. Na zahtev Direkcije dostavili su Zavodu za urbanizam Prethodne uslove za projektovanje… krenuli smo 2007 u tom pravcu da se ovaj problem rešava ali kao što rekoh… neko je procenio da ja to ne treba da guram… Sad se ništa ne radi i sada je super… a ljudi hodaju preko tračnica i izlažu se životnoj opasnosti… toliko o tome
ps govorim o svom ličnom iskustvu i samoinicijativnosti koja nije prihvaćana sa dobrom voljom. naprotiv 🙂
evetovicu ti si vizionar 😐
Ne znam zašto, tek setih se onog vica kada je Lala na partijskom sastanku jedared rekao:
“ Znate šta čeljadi, moja je baba pre rata imala kupleraj, pa kad’ joj pos’o nije iš’o, ona je menjala k***e a ne krevete…“
Hanibal svaka vam cast i u nasem varosi trebalobi menjati stare sedeoce a nove staviti u istu fotelje ..Pa da vidimo ..