Nove cene autobuskih karata

Od 1. jula počinje primena novog tarifnog sistema u gradskom i prigradskom saobraćaju. Dosadašnje pokazne mesečne karte za putovanje na jednoj liniji u gradu zamenjuju se mesečnom kartom sa kojom putnik može da putuje na svim linijama, uz neograničen broj putovanja. Na taj način je omogućeno presedanje na bilo koju liniju gradskog saobraćaja sa istom mesečnom kartom. Cena ove karte iznosiće 2089,46 dinara dok je po starom tarifnom paketu iznosila 3949,5 dinara.


Slika

 

Takođe, jeftinije su karte i za prigradski prevoz. Korisnik mesečne karte u prigradskim linijama može koristiti istu kartu i za putovanje na svim gradskim linijama.

 

Međutim, pojedinačna karta će poskupeti na 60 dinara. Razlog tome je, kako kaže Tibor Fazekaš direktor JP „Subotica-trans“, što je cena koštanja povećana zahvaljujući inflaciji i povećanju goriva za 22% od perioda kada je ustanovljena trenutna cena pojedinačne karte.
„Na ovaj način ćemo motivisati građane da više koriste mesečne karte koje će biti znatno povoljnije i jeftinije“.



KOMENTARI

  1. djomla kaže:

    Ova vest bi mogla da nosi i naziv "Poskupela cena karte u gradu", sve zavisi od toga na koji način pisac želi da obavesti građane o promeni cene. :)

    Pozitivno je to što su napokon uveli sistem koji postoji u drugim gradovima već godinama, a to je da kupovinom mesečne karte jedne linije u gradu dobijate automatski mogućnost vožnje po svim linijama. Ko je studirao u Novom Sadu zna koliko to znači kada morate da promenite dva autobusa dov ciljnog mesta.

    Definitivno će mesečna karta postati mnogo popularnija od kupovine "na komad", a da bi ti još više omasovili ovaj vid transporta, Suboticatrans mora da poradi na izmeni trasa pojedinih linija.

  2. Kondukter kaže:

    Dozvolte da se izrazim na ovome mestu: lako je organizovatii gradski saobraćaj u gradovioma koji su se razapeli na sedam brda i osam dolina sa dve tri reke i mnogo prepreka ali bato moj budi dasa pa napravi gradski saobraćaj u gradu u kojem se bicikle voze i kad je led na trotoaru debeo dva prsta. ( Uzgred,predlažem piscima pravopisa da se uvede standard pravilo da se to vozilo koje ime dva točka, ram i pedale ovde ne zove biciKL,da ne bude gramatički muško nego da postane biciKLA i da bude gramatički žensko i da "jezičari" popuste pred stvarnim životom ).
    Kad sine proleće i kad i staro i mlado uzjaši bicikle, ‘ajde ti budi mačak pa ih prevari da uđu u gradski autobus i još da plate ulaznicu kao da idu u bioskop. Zato ja ovome Fazekašu skidam kapu i duboko mu se klanjam što je uspeo da održi funkciju javnog, masovnog gradskog saobraćaja uprkos svoj pomoći koju mu je gradska vlast pružala. Snalazio se širio posao i po horizontali i po vertikali, plasirao tzv. nove proizvode, držao kolektiv stalno u ‘ viskom startu’ nije srljao u investicije, nije podmićivao medije, nije visio ni pred jednim ministarstvom, nije bio stalna mušterija kod ipa i " opa – cupa" partijskih programa .
    Šta je urađeno da se podrže komercijalni programi za izlete i ekskurzije da se javnom preduzeću pomogne da poštujući dobre prevozničke standarde bude oficijelni prevoznik za ekskurzije, festivale, seminare, kongrese, savetovanja, sportka takmičenja, velike turističke manifestacije … ? Kao što mudri tumači propisa nalaze razne izgovore i skrivene staze kojima druga javna i privatna predizeća mirno plove o javnom trošku nemirnim morem nestabilne ekonomije. zašto bi gradsko saobraćajno preduzeće bilo gradsko pastorče ?

  3. stormwatch_ kaže:
    Kondukter napisao:Dozvolte da se izrazim na ovome mestu: lako je organizovatii gradski saobraćaj u gradovioma koji su se razapeli na sedam brda i osam dolina sa dve tri reke i mnogo prepreka ali bato moj budi dasa pa napravi gradski saobraćaj u gradu u kojem se bicikle voze i kad je led na trotoaru debeo dva prsta. ( Uzgred,predlažem piscima pravopisa da se uvede standard pravilo da se to vozilo koje ime dva točka, ram i pedale ovde ne zove biciKL,da ne bude gramatički muško nego da postane biciKLA i da bude gramatički žensko i da "jezičari" popuste pred stvarnim životom ).
    Kad sine proleće i kad i staro i mlado uzjaši bicikle, ‘ajde ti budi mačak pa ih prevari da uđu u gradski autobus i još da plate ulaznicu kao da idu u bioskop. Zato ja ovome Fazekašu skidam kapu i duboko mu se klanjam što je uspeo da održi funkciju javnog, masovnog gradskog saobraćaja uprkos svoj pomoći koju mu je gradska vlast pružala. Snalazio se širio posao i po horizontali i po vertikali, plasirao tzv. nove proizvode, držao kolektiv stalno u ‘ viskom startu’ nije srljao u investicije, nije podmićivao medije, nije visio ni pred jednim ministarstvom, nije bio stalna mušterija kod ipa i " opa – cupa" partijskih programa .
    Šta je urađeno da se podrže komercijalni programi za izlete i ekskurzije da se javnom preduzeću pomogne da poštujući dobre prevozničke standarde bude oficijelni prevoznik za ekskurzije, festivale, seminare, kongrese, savetovanja, sportka takmičenja, velike turističke manifestacije … ? Kao što mudri tumači propisa nalaze razne izgovore i skrivene staze kojima druga javna i privatna predizeća mirno plove o javnom trošku nemirnim morem nestabilne ekonomije. zašto bi gradsko saobraćajno preduzeće bilo gradsko pastorče ?

    Gosn "kondukter", ovo je najgluplji pokusaj opravdavanja najgoreg i najskupljeg gradskog saobracaja u Srbiji. Prvo ti biciklisti ne idu na dva prsta leda jer zele da se vozaju po zaledjenoj plocu, idu ljudi jer NE MOGU godina da se pouzdaju u taj vas usrani preskupi GSP koji je decenijama golo g…, dosta puta se desi da vasi autobusi ne izlaze i ne dolaze na odredista i na pola prsta leda a leti se fino kuvaju u limenim koritima na celavim gumama kojim ih prevozite, jos kad se na to dodaju divljaci koji voze autobuse eto vam katastrofalne situacije. Kada Suboticatrans konacno (a to nece biti nikad) kupi redovne autobuse, prosiri mrezu logicno po gradu i poveca frekvenciju onda ce to biti dobro, dotle ne….znaci nikad.

  4. kondi kaže:
    Kada Suboticatrans konacno (a to nece biti nikad) kupi redovne autobuse, prosiri mrezu logicno po gradu i poveca frekvenciju onda ce to biti dobro, dotle ne….znaci nikad.

    Pa to ti i pričam malo naokolo da se neko zatrči da udari u gradski autobus pa da se osvesti. To je GRADSKO preduzeće za MASOVNI i JAVNI saobraćaj. Nije ono gradsko zato što autobusi trče po gradu nego ima funkciju koja doprinosi da ova naseobina ima karakter grada, gradsko je zato što grad mora da se stara i da podupire o javnom trošku da ta funkcija bude u okviru standarda. Gradsko rukovodstvo NE ZNA ŠTA ZNAČI VOZITI SE GRADSKIM AUTOBUSDOM. NE ZNAJU LJUDI. NE ZNAJU ŠTA ZNAČI P L A T I T I ulaznicu u autobus koja je skuplja od vekne hleba. Ne znaju ljudi šta su realni troškovi života u njihovom preskupom gradu. Uprkos svemu rukovodstvo preduzeća je održalo linije, saobraćaj i za to im treba dati medalju kao točak. To ti zborim. Ali tako ne može više, još nekoliko stanica i autobus će stati. Bespomoćni građani, osiromašeni jedino što nisu ucenjeni gradskim reljefom pa mogu da taljigaju i leti i zimi bicikl(i)ama. Samo je Bog na njihovoj strani bio kad im je dodelio da žive u ravnici ali ih je kaznio kada je useljavao gradsku kuću.
    P.S. Nemam ja dan službe u tom preduzeću i ja obrćem pedale, a vidim da si ljut, čak besan, ali od toga ne biva ništa bolje. Polako.

  5. stormwatch_ kaže:

    E svasta, to sto je Subotica nikla u ravnici pa nije kompaktno i planski izgradjena nego je na povrsini koju zauzimaju gradovi od po 800 hiljada do milion stanovnika sigurno ne predstavlja prednost. Od Aleksandrova do Izlaza na E75 na Palicu imas skoro 20 Km, to nije karakteristicno za grad sa tako malim brojem stanovnika sto znaci da nama treba daleko bolji GSP nego kompaktiranom gradu.

OSTAVITE KOMENTAR

+ 18 = 20

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 2 + 7 ?
Please leave these two fields as-is: