Novi asfaltni sloj na Majšanskom putu

Krajem prošle nedelje okončani su radovi na postavljanju novog asfaltnog sloja na Majšanskom putu, na deonici od kružnog toka sa 51. Divizije do Ulice Isidore Sekulić.
Radovi na Majšanskom putu trajali su četiri dana, dva dana su se vršile popravke donjeg sloja, a poslednja dva dana radilo se na postavljanju novog asfaltnog sloja. Radovi na rehabilitaciji kolovoza u gradskim ulicama biće nastavljeni ove nedelje.

RTV Yu eco



KOMENTARI

  1. ČINJENICA kaže:

    Po starom, mada ne i dobrom običaju, ivičnjaka (ko ili šta je to?) po ko zna koji put ni od korova. Biće, nije da neće, kad na vrbi rodi grožđe. A, i to je nešto..

  2. croat kaže:

    Cinjenica, ako napravis ivicnjak onda moras i odvod kisnice a i sirina puta mora bit dovoljna da se dva autobusa komotno mimoidju. Tesko da ces videti ivicnjak

  3. Hugo kaže:

    Cinjenica.A ako ne napravis ivicnjak,onda se kruni ivice puta,auti silaze i gubi se travnjak ako ga ima i prave se rupe,koje se pine kisnicom i posle kratkog vremena mozes menjayi put a okolina ko smetliste.Pogledaj cela Subotica je ruglo jer nema ivicnjaka ili bankine.A ivicnjaka tj bankina nema da bi mogli krasti tj praviti uze puteve pa da se automobili mogu mimoilaziti.Takodje pogledakte ulice gde imate bankine su prelepe,neupropascene.

  4. stormwatch kaže:

    Ovo??? Predivno!!!!…..mislim nemam rechi…toliko je precizno i sa tolikom paznjom pedantno asfalshirano da ovo mora uci u udzbenike niskogradnje!!!…..Vidi ti taj presavrsheni luk koji prati fizionomiju ulice dobijen tom modernom mehanizacijom! Ovo su triangulirali poziciju i Google i Huawei i Nsa u isto vreme, dok je Pishtika drzo crvenu marker zastavicu po kojoj su navodjeni sateliti i dronovi za merenje….tachno se ovako dobijen luk mozh koristiti da se iz njega ispaljuju Amorove strele…..a ovi sto se zale da nema hivichnjaka na putu….cekajte dico di ste toliko navrli na hivicnjake? Ta napravice se to vec ove nedilje, samo par puta da prodje trojka jednom i drugom stranom faljinski natovarena putnicima sto idju ujutro na poso i vracaju se snjega posle…ima da pogura taj domacinski nasut asfalt u jednu i drugu stranu….i eto ivicnjaka….tos inache zove kolotrag u drugim zemljama…ali se u Subatici zove hivicnjak.

  5. ludom radovanje kaže:

    Sve je to ok. Ali ostaje pitanje zašto treba čekati 7 godina na ta četri dana. 7 godina je put bio nazovi neprohodan. 7 godina smo uništavali auta i rizikovali čeoni sudar. Možda zato, da bi se radovali i divili, čemu se inače ne raduje i ne divi.

  6. avet kaže:

    Bolje i ovo nego ništa, ali je ovo sve u cilju političke propagande.
    Široka je Vojvodina, uslova za izgradnju 100% širine i kvaliteta puteva ima.
    Kilometar izgrađenog puta je ovde drastično jeftiniji od izgradnje onih puteva u planinama, gde trebaju mostovi, podvožnjaci, nadvožnjaci, vijadukti.
    Tu može neviđeno da se drpa.
    Ništa se ne radi kako treba.
    Nadležni su nesposobni, ustvari, nezainteresovani su da poslove urade valjano kako treba.
    U nekim brdskim predelima kradu prostor od brda, krešu planinu, da bi dobili koji cantimetar, da se reši saobraćaj.
    Ovi samo misle kako svoje džepove da napune.
    A sve se može, kad se hoće, ali oni NEĆE.

  7. croat kaže:

    A ono sto mene iritira je da i kad ima ivicnjak naprave da je zemlja pored njega visa za makar 30cm i onda kada pada kisa blatnjava voda se sliva na asfalt. E onda se ponekad pametnjakovici sete oa dodju lopatama ciste pored bankine asfalt od zemlje i u jednoj sirini lopate skinu sloj zemlje da bude u nivo ivicnjaka. D…li jednom u zivotu nesto redovno uradite, doterajte , skinite sloj zemlje do nivoa ispod ivicnjak posadite travu i da to lici na nesto makar par godina!. I sad kad bi to nekom u opstini rekao gledo bi me ko mutava ovca, nekapiraju oni nista sto neide u njihov dzep!

  8. Komšija kaže:

    Hvala Crnogorac!

  9. Fux.. kaže:

    U startu iz aviona se vidi da sve je ofrlje urađeno. Nema ivičnjaka to je već klasika ofucana tema…bolje da kažemo put nije završen…ali to je već decenijama tako. Priča za malu decu ,naime može se put završiti i na drugi način bez ivičnjaka koji navodno smetaju pri saobračaju…? Ovi radovi se mogu uporediti naprimer kada se izgradi završi neka zgrada sve se uradi sem pokrivanjem krova protiv prokišnjavanja. Upravo zato treba kraj asfalta -puta i zaštititi da se ne lomi i kruni pri saobračaju. Ali kod ovih izvedenih radova kako sam već napisao iz aviona se vide fatalni nedostaci ,navlačenjem novog sloja asfalta-ceo put se podigao i ostao u ‘ vazduhu’ . Kod oborina i toplenje snega-soljenja voda će se podvući pod asfaltni zastor ,a kod mrazeve podići-oštetiti put.
    Ali ko o ovome razmišlja ,ko još razmišlja o visinskim kotama u gadu? No kod prvih kiša sve se pokazuje ,jer voda ipak prati zakonitosti i ‘vodoravnost’…

  10. ČINJENICA kaže:

    @Fux

    “…ko još razmišlja o visinskim kotama u gadu?” Svakako ne “eksperti” poput onih iz lokalnog Saveta za (ne)bezbednost saobraćaja, koji su dali nalog za postavljanje dva usporivača brzine vozila u saobraćaju u “Borovo” ulici.

    Naime, za razliku od usporivača ispred prelaza u nivou bivše prodavnice “Borovo”, slična fizička prepreka na drugom kraju ulice, tačnije naspram čistione “Zora”, i dalje NIJE u funkciji pasivne i aktivne bezbednosti pešaka na prelazu, niti u funkciji usporavanja saobraćaja na preostalom delu ulice Dimitrija Tucovića: prvo, i pored skretanja pažnje izvođaču radova u oličenju JP za puteve, urbanističko planiranje i stanovanje (bivša Direkcija za izgradnju), ali i pomenutom Savetu krajem minule godine, prilikom nedavnog asfaltiranja saobraćajnice, sporni “ležeći policajac” je ponovo postavljen IZA(?!) pešačkog prelaza u smeru kretanja vozila, a drugo maltene na samom početku, što, opet, ne sprečava pojedine vozače da nakon prelaska vozilom preko istih ne “legnu na gas” do kraja ulice.

    Svojevrsna rokada iliti premeštanje ovog, navodno, prinudnog usporivača brzine vozila u saobraćaju i nesuđenog zaštitnika pešaka između prelaza i kružnog toka, za šta ima dovoljno mesta, morala bi uslediti pre, nego li što ovaj “zaštitnik” dobije neželjeno društvo kakvog nesretnika u, takođe, ležećem položaju. Šta više, danom postavljanja metalnih stubića na početku leve strane iste ulice u pravcu kretanja, saobraćajni znak “zabrana zaustavljanja i parkiranja” postao je suvišan. .

  11. S kaže:

    Konacno se neko dotakao i teme o ivicnjacima. Uzasne su nam ulice. A i gde ima, nikada se prljavstina ne cisti.

  12. Istina... kaže:

    Pojesce vas mrznja.

  13. freestyle kaže:

    Na izlazu iz kruznog toka sa 51. Divizije na Majsanski put stoji tabla da se ogranicava brzina zbog radova u narednih 1200 metara…. Novi asfalt se postavio na prvih 400 metara…. pitam se da li ce nastaviti radove i asfaltirati 1200 metara ili je ovo za ovaj mandat dovoljno, i za 3,5 godine moze da se ocekuje nastavak asfaltiranja, posto se Majsanski put nalazi u katastrofalnom stanju i nakon pomenute ulice Isidore Sekulic…

  14. Suboticanin do smrti kaže:

    Na šta ovo liči ljudi moji? Ovo nije put u 21. veku

  15. betonas kaže:

    Izem vam naslov – “Novi asfaltni sloj na Majsankom putu”…

    Znate li Vi gospon novinari koliki je Majsanski put?!?!?

    Posto novog sloja ima SAMO na nekih 300 metara molim Vas da ne zamajavate narod sa naslovima, ili ste poceli dobijati novce od gradskih oca pa cete prenositi svecano svako zabijanje lopate/asova na svim radovima…

    Svasta, jos malo pa ce biti vest kada od nekog direktora sestra od tetke posadi paradajz u svom dvoristu….

  16. Punisher kaže:

    Ovo je sramota a ne uspeh!
    Gde su ivicnjaci?
    Zasto nije dovoljno siroka?
    Kako izgleda ta ivica? Ruznije ne moze biti!
    Ovo na slici je vic a ne put.
    Ajd da cujemo ko je odgovoran za ovaj posao!

  17. Fux.. kaže:

    @ Punisher : Trebao si postaviti drugačije pitanje ? Gde su ta ogromna sredstva koju svi vlasnici uplaćuju u državnu kasu na ime putarine ,akcize ,pa onda putarine preko cene goriva iz koji sredstava država treba da obezbedi tehnički ispravne puteve.
    Ovakvi i slične saobračajnice su tehnički ispravne …?
    Istovremeno kada vlasnik vozila ide na tehnički pregled pri registraciju ,pregledi su rigorozni do bola…čak i videozapis je deo pregleda. Znači građanin mora imati ispravno vozilo po zakonskim tehničkim ispravnostima. Zašto sve ove uslove ne mora obezbediti onaj koji gradi puteve iz sredstava poreskih obveznika građana i od uplačenih sredstava vlasnika vozila …? Naime ako novoizgrađeni put nije ispravan ne bi smelo se koristiti za javni saobračaj…

OSTAVITE KOMENTAR