Narod plaća utrošenu električnu energiju, to je dužan, međutim „elektrosnabdevanje“ i nije dužno da nas potrošače obaveštava o nekim stvarima.
U Tavankutu je ,na primer, u zadnjih pola godine bilo nekoliko planiranih isključenja do kojih nije došlo.
Uzrok nikome nije poznat jer nikakvi meteorološki faktori nisu uticali na to da se radovi odlože, poput onih radova kada se trebalo seći drveće ispod žica u Teslinoj ulici i kada je ekipa montera u sadejstvu sa firmom iz Subotice koja je zadužena za sečenje rastinja ispod vodova , bila na terenu ….i kada su radovi odloženi. Zašto? To niko nezna i drveće i dalje „spaja“ žice, što nije nimalo pametno uzimajući u obzir da je pre izvestnog vremena upravo zbog ovog problema tu izbio i požar.
Trećeg marta oko 11:00 h došlo je do nestanka struje, niko ništa nije znao, ljudi su stali sa poslovima, selo je u pojedinim ulicama zanemelo.
Nepun sat po nestanku, struja je uključena. Od strane građana pozvan je broj 619-300 (EPS Subotica) dežurni je odbio i da se predstavi ali i da da bilo kakvo saopštenje. Poziv je direktno preusmeren na kol centar u Novom Sadu.
Operaterka se po javljanju sama predstavila kao Jelena i na pitanje o izveštavanju građanstva o nestancima struje , rekla da EPS nije u obavezi da putem medija izveštava građanstvo o isključenju koje je kraće od sat vremena.
Ko je u ovom slučaju kome dužan ukoliko nekome pregori neki kućni aparat?
O jednom isključenu struje?!Kod nas ima dana kada u sat vremena 3-4 puta isključe struju na sekund-dva.Ni vetra,ni kiše.Da nema neko od budža iz EDS servis bele tehnike?Ili su njihovog radnika podmitili serviseri?
To je ljudi javna firma i od svega su zasticeni,bitno im je da samo dobro naplate,satovi su namesteni da malo kraduckaju,to se lako moze dokazati al oni to neprihvataju.Sa svakim racunom bi na poledjini trebalo da se ispisu planski radovi,ali oni su trenutno zauzeti sa RTS preplatom i prave planove za postavljanje na bandere natpise sa Vucicevom slikom kao sto su prosle izbore postavljali u svakom mestu.
Evidentno je da mnoge stvari od danasnje aparature,mogu da otkazu usled „naglog naboja““energije,tako da je obaveza davaca usluga da obavjesti potrosace ili da snosi stetu koja je nastala njihovim nebrigom
Ovde sam naveo samo primer Donjeg Tavankuta. Ubeđen sam da je u pojedinim mestima situacija i gora. Nisam naveo da se veoma često ponavlja da dolazi do „treptaja“(u minut-dva ,nestane i onda se uključi),kao laik iz ove oblasti nemogu sa sigurnošću da tvrdim,ali smatram da ti treptaji najviše dovode do kvarova.
Zamisli sedis kod zubara koji ti upravo busi zub!! Nestane struja ili voda na Dva tri sata?
@ Pajo. Još žalosnije,Tavankut nema ni zubara.