Obnova pruge zahteva unapređenje bezbednosti

Obnova železničke pruge od Novog Sada do Subotice koštaće skoro milijardu evra i zahtevaće brojna ulaganja u povećanje bezbednosti.

Na potezu od Beograda do državne granice treba da se ukinu sva ukrštanja železničke pruge sa putevima, te treba da ih zamene podvožnjaci i nadvožnjaci – rekao je Imre Kern, državni sekretar ministarstva građevine, saobraćaja i infrastrukture za Pannon RTV. On je dodao da na celokupnoj dužini mora da se podigne ograda, koja će železnicu hermetički da odvoji od okoline. To je neizostavno, kako bi vozovi bezbedno saobraćali ovako brzim prugama.

RTV Pannon



KOMENTARI

  1. Raspop Teodosije kaže:

    A to znači i kadrove koje mi nemamo!

  2. avet kaže:

    „On je dodao da na celokupnoj dužini mora da se podigne ograda, koja će železnicu hermetički da odvoji od okoline.“

    Onda može da krene finansijska ugradnja u projekat.
    Predpostavljam da se ograda za železnicu neće ovde u Srbiji proizvoditi, pošto niti imamo znanja niti kadra za tako nešto.
    Za izradu proizvoda po kvalitetu koji je verovatno previše „zahtevan“ da bi se proizvodio u Srbiji ni ne treba sanjati, inače, u Mađarskoj graničnu ogradu prave obični zatvorenici u mađarskim zatvorima.
    Čuj ti njega, hermetički će da se pruga zatvori, ispašće da ni muva ni komarac ne može da uđe na teritoriju železnica bez njihovog znanja i odobrenja.
    Koja je to ograda, high – tech, ta sigurno neće biti jeftina, koštaće nas kao Svetog Petra kajgana.
    A to je tek samo ograda.
    Bezbednost nije jeftina, to je sigurno, a ovde nas samo psihički pripremaju da znamo da će neko na kraju sve to debelo da plati.

  3. punisher kaže:

    Samo se nadam da ce kinezi iskljuciti nase politicare iz cele price inace nece oda ovog biti nista. Nemoj posle da vidim kod betonske cizme novu ogradu

OSTAVITE KOMENTAR

7 + 1 =

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 6 + 14 ?
Please leave these two fields as-is: