Današnjim otvaranjem dela autoputa od Horgoša do Bikova u dužini od 28 kilometara, počeće postepeno otvaranje kompletnog autoputa od Horgoša do Novog Sada u ukupnoj dužini od 88 kilometara. Kako koja deonica dobije horinzontalnu i vertikalnu sigrnalizaciju tako će biti puštena u upotrebu, a prva naredna deonica će biti ona od Žednika do Topole. Najveći problemi postoje kod Vrbasa gde radovi na mostu najviše kasne, pa će ta deonica biti posldenja otvorena.
Vreme otvaranja deonica:
20.jul – trasa od 38. do 50. kilometra (Žednik – Bačka Topola)
1.avgust – trasa od 85. do 98. kilometra (Srbobran – Sirig)
10.avgust – trasa od 50. do 71. kilometra (Topola – Feketić)
20.avgust – trasa od 71. do 80. kilometra
30.avgust – trasa od 80. do 85. kilometra
.
Govoreći za Tanjug, direktor „Koridori Srbije” Mihajlo Mišić, rekao je da će se to preduzeće potruditi da ispoštuju rok – 10. oktobar ove godine za završetak izgradnje obilaznice oko Subotice do Kelebije. U „Koridorima Srbije” kažu da bi te rokove mogli da ugroze ranije najavljeni protesti putarskih preduzeća „Nibens grupe”, koja traže od Vlade Srbije da do kraja ove sedmice omogući rešavanje problema tih firmi.
KOMENTARI
OSTAVITE KOMENTAR
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali.
Do poslednjeg minuta se nije znalo hoće i ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić da obiđe otvaranje i ovog „parčeta“ autoputa Koridora 10. Oko 12:40 obišao je radove i kaže da ispunjavaju šta su obećali.
– Otvaranjem ovog dela autoputa počinje otvaranje deonica od Horgoša do Novog Sada u ukupnoj dužini od 88 kilometara i sve deonice bi trebalo da budu uključene u saobraćaj do kraja avgusta. Radove izvodilo preduzeće “Putevi Užice“. Koridor 10 gradi se gradi po najvišim evropskim i srpskim standardima gradnje. Deonica od Bikova do Žednika, odnosno od 28. do 38. kilometra, kao i deonica od Siriga do Novog Sada, od 98. do 108. kilometra, već su završene 2009. godine. Vrednost izgradnje autoputa od Horgoša do Novog Sada sa „ipsilon“ krakom, ne računajući već završene dve deonice po 10 kilometara kod Subotice i Novog Sada, iznosi oko 10 milijardi dinara. Novac je obezbeđen iz budžeta, a radovi su počeli u maju prošle godine – rekla je pr „Koridori Srbije“ Sanja Stavrić.
Da nas nije usrecio svojim prisustvom, rasplakali bi se.
😆
Ako su vec otvorili deonicu do Bikova sto nisu prikljucili i Bikovacku petlju. A to sto pisu o najvisim standarsima po kojima rade ne bi mnogo komentarisao , ako se neko vozio po Madjarskim ili Austrijskim auto putevima znati ce o cemu pricam. Nepostojanje zastitnih ograda i pratece infrastrukture kao i adekvatne signalizacije na putu i samih putara.