Iako odavno završen, parking u ulici Cara Lazara od Zmaj Jovine do Miloša Obilića još uvek čeka puštanje u upotrebu. Na strani ulice gde je letos došlo do zamene toplovodnih instalacija, JKP Parking je izvršilo popločavanje i uređenje zemljanih površina, izgradivši oko 40 parking mesta. Izgradnja parkinga nije uticalo na postojeći drvored koji je sačuvan u istoj meri u kojoj je postojao.
.
Na suprotnoj strani, nesređeni deo ulice bi trebalo urediti ili uređenjem postojećeg zelenila ili eventualnim proširenjem kolovoza i uređenjem zelenila u meri u kojoj to širina ulice dozvoljava. Ono što predstavlja problem na toj strani su nadzemne električne istalacije zbog kojih je nemoguće formirati drvored.
.
Povezane vesti:
Ceka se mozda neka festa za otvaranje ???
Ulica u najstrožijem centru grada 😐 ….mislim da ne bi trebalo mnogo novca da se uzemlje el. instalacije, postave stilski kandelabri, poploča ono blato i da vidiš….čak i da se ne reše oronule fasade, ulica bi već imala neki šmek….ovako blatnjava i sa tim banderama više dolikuje nekoj palanci, ma u stvari ne dolikuje ničemu….
Na zalost po pitanju elektro-vodova,njihovog uzemljavanja ne radi se nista. Barem taj strogi centar grada da se uradi, za pocetak, sta je dovoljno godinu dana.
Ma nema toga uopšte puno…kada se malo bolje sagleda situacija, imamo ul. Vase stajića sa uzemljnim kablovima i rasvetom a preko puta njih stoje bandere, verovatno za snabdevanje domaćinstava, u ul. Matije Gubca isto, uzemljene instalacije i rasveta sa stilskim kandelabrima, a pored njih bandere, isti slučajevi u Petefi Šandora, početak Somborskog puta…znači pola posla je tamo već odrađeno, ne verujem da je velik posao odraditi i priključenje domaćinstava na podzemne instalacije….Pored ovih ostaju Zmaj Jovina, Vuka Karadžića i Cara Lazara gde treba komplet sve odraditi…
Jedino ne vidim oznake zabrane parkiranja na parkiralistu na mestima gde se nalaze kapije stanara u ulci i te iste ulaze koriste stanari u svoje dvoriste. Bice to dobra zarada za PAUKA, a velika muka za stanare.
Nemojte da mi ubijete iducu vest o nadzemnim elektricnim instalacijama po gradu. 🙂
Sto se toga tice, tu smo daleko od grada. Sem glavnih saobracajnica, Prozivke i strogog centra, sve ostalo je vise nego katastrofa. Na pojedinim mestima, sa balkona se gleda pravo na vod.
Dobar primer spustanja vodova se desio u Brace Radica tokom rekonstrukcije. Ta ulica je sada tri puta lepsa nego pre.
Po uzoru na B. Radića bi mogla i Cara Lazara da se sredi…ma nek i asfalt ostane, nek srede samo ono što sam naveo…
Takođe primer B. Radića pokazuje da i bez sređenih fasada uluca može itekako dobro izgledati….Setite se da, ne tako davno, nije bilo biciklističkih staza, trotoari blatnjavi sa tu i tako kojim komadom betona, zelene površine poptuno uništene, ulične rasvete gotovo da nije ni bilo (bilo je samo sa desne strane ulice, proređeno po banderama, prekriveno krošnjama)…
Zato sam ja pristalica i zagovornik, detaljnih i potpunih uredjenja i sanacija ulica. Neka se uradi ulica po ulica, ali kompletno uredjenje (prosirivanje kolovoza, sve kablove u podzemne kanale, rasveta sa dostojnim ili stilskim kandelaberima, trotoar, biciklisticke staze, stajalista i parkiraliste, zelenilo i sve sto jos cini jednu lepu modernu ulicu. Bolje na taj nacin uraditi, npr.5 ulica u gradu godisnje i za 10-20 godina ce biti reda u gradu i reseni problemi saobracaja i gradske arhitekture.
Festa?? Bice festa pred izbore,ako neko pita!
je li jeftinije ovo poplocavanje od asfaltiranja? nekako mi nije logicna cela ta rabota?
Kad ce gradska uprava podneti godisnje izvestaje svih subotickih JKP???