Pod sjajem svetlećih reklama

Svetleće reklame su te koje daju štimung ulicama grada. Osećaj da on živi i pulsira čak i kada svi spavaju.

Naravno, onome ko ih postavlja nije na pameti stvaranje gradske atmosfere već kako da skrene pažnju na sebe odnosno svoj lokal.

zegin
Nova zgrada na Prozivci u svom prizemlju ima lokale koji izlaze na šetalište. Prvi se već useljava. Iako se sa distance čini da je u pitanju disko klub ili nešto tako uzbudljivo, s obzirom na raskošnu reklamu i igru svetlosnih efekata, ipak je reč samo o apoteci. Tržišna utakmica prislilila je i ovu delatnost na iskorak od dosadašnje prakse, bar što se tiče ovog segmenta marketinga.

Kladionice – kockarnice – pekare – apoteke. Čini se da za ovaj biznis još ima prostora.

Hleba, igara i Bensedina !



KOMENTARI

  1. nekoime kaže:

    odvratno

    a posebno osvetljenje nove europetrol pumpe na bg putu
    usrecili su se ljudi koji zive preko puta pumpe

  2. noname kaže:

    Ja ne znam kome ovo drečeće svetlo ne bi zasmetalo kada prolazi tim delom šetališta. Užasno koliko bode oči, plus na sve to dreči bezveze jer apoteka još uvek nije u funkciji, mogli bi da malo smanje, ako već ne mogu ugasiti.

  3. Megatron kaže:

    Najbolje su one zelene neonke od pojedinih apoteka sto ponekad krenu u zescu stroboskopiju. Ludilo bre

  4. logika kaže:

    treba i ovde uvesti reda kao i u centru grada… odrediti velicinu i oblik reklama… ovo je smesno sto je ova apoteka napravila… ali nisu jedini ima ih smesnih jos… gde su inspekcije?!?!?!?! uskladiti to nekako da licimo na nesto…

  5. ivo kaže:

    Ma ljudi sve vam smeta.Smeta kad je mrak smeta kad nije.
    Smeta muzika iz kafica pa sad i reklame.Pa zar su trebali ispisati rukom.
    Svasta

  6. mutavac kaže:

    Ivo,
    Nemojte generalizovati!
    Ne smeta ljudima reklama. Neka je ima, neka ljudi rade i zarađuju.
    Što više lokala je puno tim bolje.
    Međutim, apsolutno postoji razlika kada neko napravi reklamu za svoj lokal ili kada neko provincijski, polu-zaostalo odluči da te „siluje“ preglomaznom reklamom, svetlećim slovima, oči da ti isščupa… I to ni manje ni više nego na nekom šetalištu.
    Pravilnici oko izgleda reklama se upravo donose zbog ovakvih amtera kojima je amputiran osećaj za lepo ili za primereno. Ne treba mnogo mozga za to.
    A, ja pošto se bavim ovim stvarima, odmah vam kažem da je dotični vlasnik apoteke mogao da napravi reklamu za četiri puta manje para i deset puta više efekta.
    Ovim jesu uspeli da skrenu pažnju na sebe, nije sporno, ali …
    Setite se prodavnice VIP kada se otvarala na korzou. Svi su se digli na noge.

  7. Generacija X kaže:

    Još malo pa Tajms Skver 😛

OSTAVITE KOMENTAR