Na severnom kraku Koridora 10 je počelo asfaltiranje prvih kilometara budućeg autoputa koji će biti izgrađen od Horgoša do Novog Sada i od Subotice do Kelebije.
Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić je rekao da je asfaltiranje počelo pre roka i još jednom ponovio da će ceo severni krak Koridora 10 biti završen do 1. januara sledeće godine, a novi most kod Beške 1. marta 2011.
"Čestitam graditeljima koji su pre roka počeli da asfaltiraju ove deonice", istakao je ministar za infrastrukturu i dodao da će tako biti izgrađen ceo autoput od Beograda do Horgoša i Kelebije.
Izgradnja oko 110 kilometara polu-autoputa na Koridoru 10 obuhvata deonicu od Horgoša do 28 kilometra od granice sa Madjarskom, zatim deonicu od 38 do 98 kilometra puta Horgoš-Novi Sad i deonicu izmedju Kelebije i Subotice (24 kilometra).
Izvor: B92
KOMENTARI
OSTAVITE KOMENTAR
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali.
Hahaha… Do 1. januara
foliranti
U sturom tekstu B92, cak se dva puta pominje floskula "pre roka" koju kad procitam ko da me neko ciglom u glavu tuce. Koliko izneverenih ljudi, ideja i ulozene energije.
Za GradSuboticu je receno da se nastavlja asfaltiranje na Koridora 10, sto istakao je sef gradilista Jadran Petrovic.
Asfaltiranje je pocelo na 88. kilometru od granice sa Madjarskom, postavljen je prvi sloj asfalta u duzini od 500 metara i ugradjeno je 650 tona asfaltne mase, rekao je Petrovic. Petrovic je kazao da deonica od Horgosa do Novog Sada mora da ima tri sloja asfalta i da je za PZP "Beograd", koje je clan "Nibens grupe" veoma vazno da autoput bude kvalitetno izgradjen. Na deonici je, prema njegovim recima, angazovano od 900 do 950 radnika, koji rade u dve smene i produzeno po potrebi, sto zavisi od vremenskih uslova, a tokom izvodjenja radova dosta se vodi racuna o bezbednosti saobracaja.
Radove na severu izvodi konzorcijum domacih preduzeca, koji cine PZP "Beograd", "Putevi Uzice", "Borovica transport" i "Planum".
Bolje da ga ne zbrzavaju. Nagurace asfaltu u roku i pre roka, a on ce da propadne za godinu dana, da bi nakon toga opet raspisivali tendere o rekonstrukciji novog autoputa.
Dali Vojput treba da se nada nekom poslu oko Užica ili je to nezamislivo????