Radnik „Tatravagonke Bratstvo“ Z. B. (58) iz Subotice teško je povređen u sinoćnoj nesreći u fabrici, a potom podlegao povredama u subotičkoj bolnici, potvrđeno je RTS-u u Policijskoj upravi u Subotici.
Prema nezvaničnim informacijama, nesreća se dogodila posle ponoći kada su se prilikom manipulacije kranom palete za teretne vagone obrušile na merdevine na kojima je bio nesrećni radnik.
On je od pada sa merdevina zadobio teške telesne povrede i vozilom hitne pomoći odmah prevezen u subotičku bolnicu, gde je oko 1.40 časova, zbog višestrukih povreda, preminuo na odeljenju hitnog prijema.
Zamenik Osnovnog javnog tužioca iz Subotice obavio je uviđaj i naredio obdukciju tela stradalog radnika na Institutu za sudsku medicinu u Novom Sadu.
Republička inspekcija rada takođe je obavila uviđaj na licu mesta.
RTS
Nike decko 27 godina…. vec covek od 60+. Naiskrenije saučešće porodici…
Pa ovo je vec druga nesreca sa smrtnim ishodnom u jednoj( ili dve) godine. Nesto tu ne stima sa kulturom bezbednosti u Bratstvu, mislim da je zaista red da ih inspektori utresu u gace!
Da li ta firma zaposljava inzenjera higijensko-tehnicke zastite? (HTZ) Ako ne – zasto ne?
Zaposljava ali jednu gusku kojoj je jedina briga da li radnici nose slem dok im preko glava prelaze konstrukcije od 20+tona zalosno
90% kranova u tatravagonci nije ispravno u potpunosti pali se upozorenje za preopterecenost sto svi ignorisu pocevsi od direktora, doveli su neke „strucnjake“ iz slovacke koji su montirali par novih kranova koji su se u roku od nedelju dana pokvarili, spustaju jednu stranu sami, nakrive vagon u toku prenosa…. u zadnjih mesec dana tri puta je vec dolazilo do situacija gde zamalo pada vagon sa krana. Podbacuju se neke fosne ispod vagona od 25 tona i samo je pitanje bilo kad ce ovako nesto da se dogodi.
Konstrukcija se nije otkačila sa krana,radnik koji je poginuo je KRANISTA,razlozi pogibije su sasvim drugačiji. Što se odgovorne osobe za bezbednost na radu tiče,svaki komentar suvišan,ko nema MUDA da kaže NE MOŽE TO TAKO taj i nije za taj posao jer kada se desi smrtni ishod treba imati ogromna MUDA i živeti sa tim da imaš nekoga na svojoj savesti. SAUČEŠĆE PORODICI.
Odradila 30 g i nijedan poginuo nije moze li HTZ mirno da spava ima li savesti bolje da odma da otkaz ja bi ih na robiju tamo da se opamete moze li pogledati u oci njihovim majkama i deci
Mirko valja lošu robu pa se ljudima spava vec u pola 1
Slovaci sve razjebaše…
Mozda i nije za coveka da sa58god. radi nocnu em’da se pentra po merdevinam.
Firmu treba tuziti i naneti joj milionske kazne..
Slovaci, koji su kupili fabriku, najbolje znaju kako se izrabljuju radnici. HTZ oprema, uslovi rada, šefovi koji šikaniraju radnike, neisplaćivanje prekovremenih.
Fabrikubtreba zatvoriti
Table lima padaju pod popuštanjem vakumskih sisaljki koje su slabe da bi ih zadrzale…Nema tih para koje mogu vratiti čoveka ali treba odrati firmu za odstetu pa makar naslednike obezbediti(kad je vec tako kako je)
Ja sam sestra od nastradalog COVEKA tuza sam uplasena za sve nas koji tamo radimo (u kacigama,radnickim cipelama)nikoga ne optuzujem ALI da sam ja i moja porodica zauvek uskraceni Zolikinih zagrljaja osmeha ljubavi paznje,pomoci SVI Vi koji ste ga poznavali zznate ko je BIO ON NIKo mi to ne moze vratiti
@croat
Koji inspektori??? Svi su potplaceni!!!
Trebalo bi prvo da se redovno iztrazuje sta se desilo i teko onda postaviti u vesti…B.Z nije tesko povredjen neko je i poginuo u toj jebenoj firmi!!! Razumem ja da treba da se radi i treba para ali pod uslovom da moze covek da se pogine?! Jel to radno mesto?!Jel to normalno?! Koliko ljudi jos treba da pogine ili da se tesko povredi da se to radno mesto ponisti?! Po meni kad se ovakvo nesto prvi put desilo trebali su da zatvore tu jebenu firmu!!! …
A i pije vecina radnika na radnom mestu.
Vozac,
Zoltan nije pio.
Hajka na radnike od strane šefova
Tako je to kad je kran iz Titovog doba a nece da ga promene skupo je.
Vidim da se olako osudjujete slovake a većina Vas i ne zna šta se desilo. Istraga će pokazati dali je neko pogređio ili je kriv za nesreću. No pored toga jedina istina je da su slovaci mnogo uradili da povećaju bezbednost u Bratstvu-Tatravagonki.
Opste je poznato da se tamo sa kranevima radi iznad njihovih granica i mimo propisa. Cesto kranisti odbiju nesto da urade jer znaju da nije sigurno, ali im se onda preti otkazom. Radi se „na srecu“, a ona nece uvek da posluzi pa se desi ovakva „nesreca“. Stavio sam pod navodnike jer kada svesno neciji zivot izlazes visokom riziku onda to nije nesreca vec se koristi druga rec.