“Suboticatrans” kupio deset autobusa, nedostaje 20 vozača

JP “Suboticatrans” kupilo je deset novih autobusa. Oni će se već krajem ove nedelje naći u gradskom i prigradskom saobraćaju. Ali, dok uspešno obnavlja vozni park, JP “Suboticatrans” i dalje nedostaju – vozači. JP “Subotica-trans” kupilo je deset novih autobusa, od kojih su dva namenjena za gradski, a osam za prigradski saobraćaj.

“Dva gradska autobusa isporučena su ranije i koristimo ih već nekoliko meseci. Osam novih autobusa, koji su namenjeni za prigradski saobraćaj, oni će sukcesivno biti puštani u saobraćaj čim bude postavljena oprema za elektronsku naplatu karata. Planiramo da će do kraja ove sedmice, a najkasnije početkom sledeće, svi biti u upotrebi”, kaže Milan Vasović, izvršni direktor za saobraćaj JP “Suboticatrans”-a.

foto: subotica.rs

Zahvaljujući kupovini deset novih autobusa, smanjena je prosečna starost voznog parka “Subotica-trans”-a, koja je do sada iznosila više od deceniju i po.

“Ovo je prvi put u istoriji “Suboticatrans”-a da, u jednom danu, dobijemo deset novih autobusa. Ovom nabavkom, Subotica staje u red ozbiljnih gradova kakvi su Novi Sad i Beograd”, kaže Aleksandar Aleksić, direktor JP “Suboticatrans”-a.

JP “Suboticatrans” je deset novih autobusa turskog proizvođača “Otokar” kupila uz finansijsku podršku lokalne samouprave, a vrednost investicije je 197 miliona dinara.

“Pored ovih deset, da podsetimo, pre dve godine kupili smo 17 autobusa – pet novih i 12 polovnih. Na ovaj način pokušavamo da što pre obnovimo dotrajali vozni park jp “Suboticatrans” kako bi naši sugrađani mogli da koriste javni prevoz na bezbedan i udoban način”, kaže Bogdan Laban, gradonačelnik Subotice. Ali, dok se, na ovaj način, vozni park subotičkog gradskog prevoznika popravlja, i dalje postoji problem nedostatka vozača.

“Nama u ovom trenutku nedostaje 12 vozača da bi smo došli do onog broja koji je predviđen našom sistematizacijom, a da bi smo mogli da ispunimo sve norme koje zakon propisuje po pitanju odmora i radnog vremena vozača, nama nedostaje više od 20 vozača”, dodaje Vasović.

Tokom protekle tri godine, lokalna samouprava i JP “Suboticatrans” su zajednički investirali ukupno 380 miliona dinara u obnavljanje voznog parka ovog preduzeća, ali i dalje traže – vozače.

 

RTV



KOMENTARI

  1. Pravdoljub kaže:

    Lepo napredujete, svaka Vam čast i ponosno neka bude..neg..kada će te ukinuti peronske karte????

  2. Salamander kaže:

    NIkada mi neće biti jasno kako neko može da se hvali dok troši tuđe pare i zadužuje se po relativno nepovoljnim uslovima zarad provizije koja ide samo njemu u korist?
    To je naša stvarnost da se kitiš tuđim perjem dok jednu ruku držiš u džepu. Prosečna cena koju smo mi platitli za autobuse ispada oko 165.000 Eur, a u proseku autobusi te klase se kreću do 120.000 Eura…osim ako možda imamo neki dodatni servisni ugovor pa to predstavlja dodatni trošak? Možda neko ima neke druge cifre pa neka me demantuje ali meni ovo izgleda naduvano kao i sve cifre kojima se kiti lokalna vlast u gradu u poslednje vreme.

  3. Džesi kaže:

    @Pravdoljub
    kad si već pomenuo peronsku kartu…
    Autobuska stanica je sagrađena pre 30 godina. Od tada ni kapi farbe ni kašike maltera za održavanje. To je solidna zgrada sve se još uglavnom drži na mestu ali se na njoj vidi da nema domaćina. Pa makar te žute stubove na peronima posle trideset godina ofarbajte. Skroz su izbledeli. Samo vas interesuje da ne bi neko prošao bez peronske karte.

  4. Politikolog kaže:

    @Pravdoljub
    Mi živimo u lopovskoj državi, a peronska karta je lopovski namet vladajuće partije.

  5. Pravdoljub kaže:

    DŽESI-Bio si u sedištu po instrukcije??? Što ne ofarbate već jednom? I tako ste rasterali sve sa autobuske, lokali Vam stoje prazni…..Znaš ono FUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJ.

  6. JEDAN OD kaže:

    Znači peronske karte su najveći problem. Blago vama. To pre svega nije izmišljotina ovog javnog preduzeća, već se po zakonu plaća na svim stanicama u državi. Da ste negde putovali , da ste pogledali šta vam je sve naplaćeno na karti, ili zašto ne možete izaći “samo” na peron bez žetona, znali bi.
    O autobusima i vozačima, kupovini, procentima, ugrađivanju, nepotrebnom zapošljavanju stranačkih debila pozabaviće se neki drugi organi kada jednom ova udružena grupa sumnjivih likova siđe sa vlasti. To sada izgleda nije važno. Peronska karta je najveći problem.

  7. Robert kaže:

    U ovoj nabavci se vidi sav “naprednjački gnoj koji je iscureo jer je čir probušen” te je na videlo je izašla i društvo zagadila jedna koruptivno-kriminalna horda na čelu sa lokalnom naprednjačkom nepogodom koja reprezentuje pseudopatriotsko ludilo i hijaluronsku-silikonsku vlast.

  8. anonimussu kaže:

    Dragi sugradjani, ne znam da li ste vec bili u Beogradu ili u Novom Sadu? U Beogradu je peronska karta 170 dinara, peronske karte se nece nikada ukinuti, cak moraju se kupovati i u Backoj Topoli, sto je potpuno besmisleno.

  9. Anonimni kaže:

    zasto bih se ukidale peronske karte svugde u svetu nemozes nida udjes na stanicu ako nemas kartu uglavnomsu to mesecne ali ako nemas moras da kupis

  10. Džesi kaže:

    Neka peronske karte budu i duplo skuplje ali da se vidi za čega ide taj novac. Bio sam u drugim zemljama gde na stanici može da se jede s poda. Al kad nismo Švajcarska bar da se na Mađarsku ugledamo. Ponavljam još jednom: subotička autobuska nije pipnuta od kad je sagrađena. Dobro se drži ali nema održavanja, unapređenja, ulepšavanja…Vidi se da je u pitanju partijski plen. Tada upravnike zanima samo šta mogu da isisaju a ne šta će da učine za preduzeće, za grad.

  11. weng chun kaže:

    Samo napred novi autobus
    Znaci bezbednost.

  12. Sofronije kaže:

    Lepo se tu neko ponovo ugradio u cene ovih autobusa – ali znate, jednom lopov – uvek lopov !

  13. zolika kaže:

    Ovde su se ugradili minimum dvadesetak hiljada po autobusu od nasih novaca,od svih gradjana Subotice su ti novci.Zalosno je ovo sto se radi.

  14. Vasutas kaže:

    Kako mi se cini u Srbiji je prisutna obaveza kupovine peronskih karti. Peronska karta je zaostavstina iz 19- tog veka. Izmisljena je i sluzila je da bi se olaksala kontrola voznih karata i sprecilo da se gomile kojekavih besposlicara i skitnica smucaju po zeljeznickim stanicama i tamo ometaju putnike i zeljeznicki personal, i da smetaju pri normalnom saobracaju. Ko nije bio putnik, a imao je nakavog posla na zeljeznickoj stanici, recimo nekoga ispracao ili docekivao, morao je kupiti po simbolicnoj ceni peronsku kartu koja je imala vaznost od najvise samo 1 – 2 sata, tako da se raznim skitnicama nije isplatilo svaki cas kupovati novu kartu, i peroni kao i cela stanica su bili postedjeni odredjene publike koja u stvari nije imala sta da trazi po stanici. Peronske karte nikada i nigde nisu sluzile za odrzavanje zeljeznickih stanica ili slicnih objekata. To su relikti proslosti koji bi danas samo sprecavali brzi protok putnika. Zamislimo kada bi danas na pruznim prelazima prilikom spustanja rampe, isao sluzbenik zeljeznice od vozila do vozila i vozacima naplacivao koristenje zeljeznicke rampe, s obrazlozenjem da je taj novac namenjen za njeno odrzavanje, jer ona je postavljena isklucivo zbog zastite cestovnih vozila.

  15. Istina... kaže:

    Agitprop u tekstu, agitprop u komentarima, ostatak su naivni koji sve gutaju. U tome za normalne nema mesta, zato nam i ne objavljujete komentare.

  16. stormwatch kaže:

    U vrime kad diesel biva masovno zabranjen i visoko oporezovan…..nabavljaju se diesel busevi crvene boje iz turske, za sledecih 20 godina….umesto da su se nabavili eletrichno gasna niskopodna vozila….applause!!!!!

  17. Oki kaže:

    Gledač oluje@
    Ako već pokušavaš divanit, divani do kraja.
    Ili bar do kraja te rečenice u pokušaju!

  18. stormwatch kaže:

    @Oki

    Thanx…ali ja ne znam bash dobro divanit tim izikom, valjdast mogli vec to vidit kake grishke pravim dok pishem!!!!!!…a da uchim sad???…pristar i priglup za takoshtogod….ta jasm pratichno polpismen….

  19. Djuro kaže:

    Sprema se prodaja Su transa pa da se izvuce sto vise od drzave kad dodje novi vlasnik da nema problem sa popravkama.Joj bagro jedna.

  20. croat kaže:

    Moj prijatelj dugo vremena radi u Su transu i bio je svedok kada je ta firma toliko dobro poslovala da nisu znali sta sa parama do onog momenta kada se sve urusilo. Kada bi napisao knjigu to bi bio onako magistarski rad o unistavanju drustvenih firmi u tranziciji. Propast nije pocela sa SNS om, oni samo nastavljaju zapoceto i kuju poslednje ekserer u mrtvacki sanduk. Ova kupovina nije zarad dobrobiti gradjana vec zbog privatnih i partijskih dzepova. Prije toga je bila legendarna kupovina onih malih tzv autobusa, vise kombija! Tada je to gurao jedan drug is DS.

  21. Arpi kaže:

    koliko mesečno zaradi vozač autobusa u ovoj firmi?

  22. JaPaja kaže:

    Ja dosta putujem i po Srbiji i po Evropi autobusom ali nigde na svetu nisam video izlaz sa autobuske stanice kakav ima Subotica. To je ponizavanje ljudskog roda kakvo nisu cinili ni nacisti u konc logorima pa ti jos i naplate. Prepreke na izlazu su preko glave valjda da neko nebi svoj bagaz prebacivao preko glave jer kad udje u taj ausvic-vrtesku upetlja se tako da mu treba pola sata da se ispetlja. Sklonite to ruglo i ne ponizavajte gradjane!!!

  23. Punisher kaže:

    kakva peronska karta? U cemu pricaju tu neki?! Pa to ima samo u crnoj srbiji, u normalnim zemljama to ne postoji. Iskljucite narodnjake i izadjite malo u inostranstvo pa razgledajte malo kako je ziveti u 21. veku.
    Boze neki jos zive ispod zemlje ko crvi.
    Naravno oprosteno vam je ako spadate u vecinu koja ne moze uci na teritoriju EU jer je na medjunarodnoj poternici. Ali tako vam i treba ko vas j**e

  24. Pista kaže:

    Pocev od One Istine pa sve do npr Japaje, ala ste Vi ljudi dokoni, vi jos uvek imate vremana i volje citati i komentarisati vesti koje kasne dva do tri dana U Subotici??

  25. zozon kaže:

    Kada se ne kupuju autobusi kukate što se vozite starim i tehnički neispravnim vozilima, kada se kupe tvrdite da se to radi kako bi se neko nafatirao. Kako udovoljiti ovom narodu?

  26. stormwatch kaže:

    @TiPajac

    A jel josh uvik stoji dobro naoruzhani chuvar kad silan svit izlazi iz buseva na tu konc logor vrteshku i uzhiva kako ljudi ne mogu da prodju sa torbama i omanjim kesama?Desetine puta sam chekao na ispred buskoj stanici kod KZ vrteshke i ne znam vishe kolko puta sam se moro svadjat sa nabildovanom i naoruzhanim diranom da otvori onaj prolaz pored te vrteshke da ljudi mogu proch jer ostali Subotchani koji isto tako chekaju samo glidaju i chute.

  27. Voyager kaže:

    Pitate se gde je ralika od 45.000€ PO SVAKOM AUTOBUSU (ukupno 450.000€ !!!)? Uzimajući sve u obzir, a naočito “KO”, odgovor ne može biti prostiji: Subotica radi Morinj se gradi. Sledeće pitanje: Ko gradi u Morinju (Boka Kotorska -Montenegro ili država kriminala kao i srbija)? Pročitasmo ali se zaćutalo (sigurno plaćen reket gazdi) – dr laban. Još nismo dobili odgovor na pitanje iz čega gradi ta tri objekta “za turizam”. Ali sada već imamo i deo odgovora, čini mi se.
    Ej subotičani, probudite se i – na ulicu. Ne čekajte to neće niko drugi obaviti.

  28. max073 kaže:

    Nema nama pomoći…ovde se tacno vidi da se privatni dzepovi moraju dopuniti jer alavoj bagri nikad dosta…

  29. Aleksa kaže:

    @Vasutas
    U pravu ste sto se tice peronskih karata. Ja sam ziv svedok toga vremena, na peron se izlazilo ili sa voznom ili peronskom kartom. Jedno vreme su se karte proveravale i prilikom izlaska sa stanice, cak i oduzimale. Sad, koja se bila svrha uzimanja karata pojma nemam.

  30. Vasutas kaže:

    @ Aleksa

    Vi i ja smo svedoci jedne Subotice i jednog vremena. Peronske karte su valjda oduzimali da se ne bi dva put koristile ili dale nekom drugom da ne mora da kupuje. Inace postoji i jedna anegdota koja se pripisuje V. I. Lenjinu: kada su ga upitali da li ce u Nemackoj takodje doci do socijalisticke revolucije, odgovorio je – nece. Zato sto kada bi Nemacki revolucionari sa oruzjem krenuli u osvajanje zeljeznicke stanice, prvo bi svi stali u red pred blagajnu, da kupe peronske karte. Srdacni pozdrav od Vasutasa (onoga iz Kertvarosa)

  31. Anonimni kaže:

    Platite vozace pa ce svako rado da vozi putnike ko da vozi kod vas kad je plata vozaca 40.000 din

  32. pista kaže:

    Koliko ja vidim ovi sa RTV-a nisu se nista potrudili da saznamo bar tip, tehnicke karakteristike i naziv proizvodjaca autobusa. Ni slucajno…. jer da jesu posle bi mi obicni laici lako saznali vrednost jednog autobusa iz ove garniture… znaci nije ono da se laze, nego se precutkuju interesantniji detalji.

  33. Pete kaže:

    Šta je problem, kupite i 20 vozača.

OSTAVITE KOMENTAR