Proširenje Tesline ulice

Jedan od najvećih problema stanovnika Kervaroša ali i onih koji žive na Teslinom naselju je uzak kolovoz u Teslinoj i Kireškoj ulici.

 

Ove dve veoma bitne ulice su alternativa Segedinskom putu zbog čega ih vozači često koriste pa je saobraćaj u njima gušći nego u drugim ulicama Kertvaroša. Jedan od razloga zbog kojih vozači često koriste ove ulice je i činjenica da one nemaju semafore a imaju pravo prvenstva prolaska od početka do kraja. Međutim širina kolovoza je u njima veoma uska zbog čega je mimoilažnje otežano pa je zeleni pojas praktično duž cele ulice oštećen. 

teslina ulica

 

Dobre vesti dolaze danas od gradonačelnika koji je najavio da je Ministarstvo za urbanizam i građevinu izdvojilo 16 miliona dinara za proširenje i rekonstrukciju Tesline ulice u Kertvarošu.

 

Početkom osamdesetih

teslina

Danas

teslina ul



KOMENTARI

  1. Lansky kaže:

    Proširenje znači povećanje brzine kretanja vozila. Sve poprečne ulice koje se ukrštaju sa sa ovom ulicom, morale bi ispred Tesline da dobiju "ležećeg". Nepregledne raskrsnice  tu su odnele više života.

  2. Kertvaros kaže:

    Ulice u kojima su iskljucivo stambeni objekti i nikakvi drugi objekti od javnog znacaja ne bi smele biti pretvorene u saobracajne komunikacije opsteg znacaja jer one to jednostavno  nisu i sluze jedino stanovnicima tih ulica za prilaz vlastitim  kucama. Prosirivati takve ulice i pretvarati ih u auto-put je zlocin prema stanovnicima tih ulica i bezobzirno potenciranje saobracajne opasnosti. Oni kojima smetaju semafori, verovatno i ostali saobracajni znaci i saobracajni propisi, neka idu u sumu da zive – tamo nema semafora.

  3. Kapetan Nemo kaže:

    Istina je, Lansky, ali ni ovo stanje nije prihvatljivo – u zadnjih par godina uništene su mi dve gume, jedna felna i retrovizor. Neki jure bez obzira na uslove, a oni "normalni" ispaštaju. Živim u okolini, i meni je ovo dobra vest. Naravno uz povećanu sigurnost i savest vozača (tačnije svih učesnika saobraćaja)

  4. su kaže:

    ova ulica pod obavezno mora biti jednosmerna kada se sve uzme u obzir a sledeca paralelno u kontra smeru!resen problem!

  5. dada@gmail.com kaže:

    Hocemo da se zovemo GRAD, a nacin razmisljanja i infrastruktura na nivou PALANKE!!!

  6. radijalac kaže:

    svi dobro znamo gde gradonacelnik stanuje tkd nas ne cudi zasto se ove ulice prosiruju, gradonacelnice mnogo si se rasirio.

  7. zorandjala kaže:

    Teslina u jednom smeru a Santiceva u drugom Ovako su na,,,li pesaci vozice se po trotoaru.

  8. djomla kaže:

    @Kertvaros

     

    o kakvom autoputu je reč? Teslina još nije postala ni ulica a kamoli nešto ozbiljnije. Mislim, to što se ona tako zove, ne znači da ispunjava elementarne standarde jedne ulice. To što mi u Subotici svaki veći progon nazivamo ulicom, ne znači da su oni doista to.

     

    Teslina ulica, kao i Kireška, Matije Gubca, Frankopanska, Dragiše Mišovića, Prvomajska, Proleterskih brigada itd… moraju dobiti širi kolovoz, prema standardima jedne obične ulice za saobraćaj u dva smera. Da budu na nivou ulice Nade Dimić ili Izvorske. Znači ne moraš da voziš slalom.

     

    Teslina ulica je bitna ulica za komunikaciju između Jovana Mikića i Partizanskih baza jer prolazi po sred Kertvaroša. Ona je isključivo bitna meštanima tog naselja. 

     

    Svakako izgradnja kolovoza, paralelno zahteva i izgradnju trotoara. Tih 16 miliona, i nije velika cifra kada je u pitanju ovako dugačka "ulica". Nemojte očekivati radove kao u Izvorskoj. 

  9. nsabi kaže:

    Najlogičnije i najjeftinije rešenje je da Kirešku srede da liči na nešto (da ima zakonski propisanu širinu, bankinu…) a Šantićevu i Teslinu pretvore u jednosmerne s time da bi trebalo nešto učiniti da bi se usporio saobraćaj (ne mislim na ležeće policajce na svakom ćošku, barem ne ovakve kakve sad imamo u gradu). Automatski bi i jedna i druga ulica bolje izgledale, ne bi bilo toliko blata sa strane gde nema bankina jer ne bi bilo mimoilaženja.

  10. Korisnik kaže:

    Zadnje tumačenje dobijeno od strane "Direkcije za izgradnju grada Subotice" je bilo da od proširenja nema ništa zbog prevelikih troškova izmeštanja NN vodova. Mnogo bi se postiglo i samom popravkom i proširenjem puta gde god je to moguće. Ta ulica je, u nekim delovima, toliko uska da je trotoar, nepunih metar širine, neposredno uz put. Slažem se s prethodnicima, trenutno jedino rešenje bi bila revitalizacija te ulice i njeno pretvaranje u jednosmernu.

  11. miltor kaže:

    Uzevši u obzir da gradonačelnik živi u tom kraju i da ćesto prolazi tim ulicama, a prisećajući se vremena kada je asfaltirao svoju ulicu do kuće (zaboravljajući na apel građana Avalske i Jovana Cvijića ulice) ni ova inicijativa od strane njega me ne zanima. Ko sumnja u napisano neka se provoza pored njega i pokuša da izađe na ulicu Servo Mihalja od Kireške ima priliku da vidi šta znači kada neko gradi za sebe.

  12. Kertvaros kaže:

    Pod pojmom "autoput" mislio sam to u figurativnom smislu. Naravno da sam misljenja da ulice treba prilagoditi civilizacijskim standardima, ali sam i protiv da se ulice u cisto ili pretezno stambenim naseljima prilagodjavaju auto-saobracaju i cine ih atraktivnim za tranzitni saobracaj i alternativne zaobilaznice a sve na racun stanovnika jednog valjda najgusce naseljenog dela grada, kada je rec o idividualnoj gradnji.

  13. Miki kaže:

    Nevalja kad prave nevalja kad neprave e kakav smo mi narod….ako je naprave onda ce biti brza ako je ne naprave onda su zapustili grad ma netreba vama nista imate vi i previse….

  14. Zeljko Koletar kaže:

     

    Kertvaros: Ulice u kojima su iskljucivo stambeni objekti i nikakvi drugi objekti od javnog znacaja ne bi smele biti pretvorene u saobracajne komunikacije opsteg znacaja jer one to jednostavno  nisu i sluze jedino stanovnicima tih ulica za prilaz vlastitim  kucama. Prosirivati takve ulice i pretvarati ih u auto-put je zlocin prema stanovnicima tih ulica i bezobzirno potenciranje saobracajne opasnosti. Oni kojima smetaju semafori, verovatno i ostali saobracajni znaci i saobracajni propisi, neka idu u sumu da zive – tamo nema semafora. Slažem se

      Ovde napišite odgovor…

  15. bezvlasce nad ulicama kaže:

    Prvo neka vrate znakove kod T. pijace za pesacki prelaz i oznace put zebrom da djaci i penzioneri nemoraju pretrcavati put jer niko nije u stanju da stane a onaj ko je zaduzen za taj problem nije u stanju da odreaguje tamo gde je to potrebno nego se vrti u svojoj fotelji i izlazi na ruckove koje ghrad placa.kada se bude desila neka nesreca nekog pesaka auto udari onda ce biti jako kasno.Prvo to da se odradi svugde u gradu gde je to potrebno odrade prelazi da budu bezbedniji.A te ulice sto su prekopali i biciklisticke staze unakazili jos vise zbog sprovodjenja kablova Da onaj ko je digo lovu za to postavljanje neka ulozi u sanaciju svega sto je unisteno,dosta je bilo neodgovorni celni dzabalebarosi!!!

  16. Marija kaže:

    A da li smo mi kaznjeni zato sto gradonacelnik zivi u tom kraju.Iskrena da budem ne znam ni koji gradonacelnik tamo zivi a ni gde i mislim da je apsolutno nebitno.Ulice treba prosiriti i napraviti lepe ivicnjake, ako se mi kao stanovnici tog dela grada trudimo da nam kuce i travnjaci lepo izgledaju onda neka se i grad trudi da uredi ono sto je njegova obaveza.Kada bi se ulica uredila i postavili ivicnjaci vlasnici kuca ne bi morali da postavljaju kojekakve ograde i stubove da bi zastitili travnjake ispred kuca, vozaci se sigurno ne bi penjali na ivicnjake i lomili svoje automobile.Sirina ulice je dovoljna da se postave i ivicnjaci a i sam asfalt bi se sacuvao…Treba to uraditi kako se radi svuda u kulturnim zemljama i kako to propisi zahtevaju…Samo kod nas se "STEDI" na ivicnjacima a u stvari se tako mnogo pre unisti asfaltni kolovoz.Bio bi to lep deo grada kao sto je nekada bio a danas je na zalost jako ruzan.:(

  17. Anonimni kaže:

    Hahaha Maglai, nema se para za pozoriste ali zato za put do svoje kapije ima. Isti si Velja Ilic, samo sto ne pijes toliko.

  18. ljubica kaže:

    Ja živim u Teslinoj, i  mogu potvrditi da stanovnici žele da Teslina bude JEDNOSMERNA u paru sa Šantićevom koje je iste dužine. Ako se proširi i ostane dvosmerna, to će biti jurnjava neobuzdanih vozača. I ovakva kakva je već je odnela dva života na njenim raskrsnicama, šta će biti kada bude proširena? A bicikliste da i ne spominjem, poslužiće kao kegle!

OSTAVITE KOMENTAR