U filijali Nacionalne službe za zapošljavanje, od nedavno funkcioniše novi prozivni centar. Jedan takav centar otvoren je nedavno u Subotici.
Time se smanjuju gužve i čekanja u redovima, a zaposleni na šalterima imaju više vremena da se posvete ljudima koji traže posao.
Čekanje u redovima je pojava na koju smo navikli, ali nikome ona nije postala prijatna. Osim bespotrebno potrošenog vremena, čekanje nas košta i uništenih živaca.
Od nedavno u je većim filijalama Nacionalne službe za zapošljavanje uveden novi prozivni centar, koji je skratio vreme provedeno u redu ispred šaltera. Prozivni centar do sada su dobili Beograd, Niš, Kragujevac, Novi Sad, a od nedavno i Subotica.
Sistem funkcioniše jednostavno, a pritiskom na željeni taster, u zavisnosti od toga kakvu usligu želimo, dobijamo svoj broj. Prozivni centar u Subotici je trojezični a koriste se srpski, hrvatski i mađarski jezik.
"Značaj ovog posla jeste što stvara humanije uslove za naše korisnike koji koriste usluge, a sa druge strane što bolje organizuje posao, jer je pritisak na naše evidentičare samim tim smanjen, odnosno ravnomerno raspoređen i bolje su organizovani“, kaže Dejan Miljković iz Nacionalne službe za zapošljavanje.
Blic
Dali oni imaju neki telefon , e-mail . web-stranicu ili se dovikuju ?