Pruga S.Pazova-Subotica prioritetna

Pruga Stara Pazova-Subotica prva je na listi prioriteta saobraćajne infrastrukture do 2027. godine i njenom modernizacijom, kao i nabavkom novih vozova, biće znatno skraćeno vreme putovanja na relaciji Beograd-Novi Sad-Subotica, izjavio je danas generalni direktor "Železnica Srbije" Dragoljub Simonović.

beograd-novi-sad-subotica 

On je, tokom obilaska železničke stanice Vrbas, rekao da se putnicima i privredi moraju obezbediti još bolju uslovi korišćenja železničkih usluga, a da železnica treba da postane najznačajniji prevoznik u regionu.

 

"Prošlo je, nažalost, 33 godine od kada je poslednji put rađen remont ovog dela Koridora 10, a brzine su smanjene iz bezbednosnih razloga, pa se stoga danas putuje duže nego što je to bilo ranijih godina. Uprkos tome, srpske železnice intenzivno obavljaju pripreme za predstojeće radove koji će se realizovati u narednom periodu", istakao je Simonović.

On je ukazao na strateški položaj železničke stanice Vrbas na železničkom Koridoru 10 i podsetio da u toku 24 sata kroz tu stanicu prođe 30 putničkih vozova, za godinu dana preveze se više od 80.000 putnika, kao i da se svakodnevno otpremi oko 60 teretnih vozova koji prevezu više od 60.000 tona raznog tereta.

 

 

"Pruga Stara Pazova-Subotica prva je na listi prioriteta u Master planu za saobraćajnu infrastrukturu u Srbiji, za period 2010-2027. godine. Remontom i modernizacijom pruge, kao i nabavkom novih elektromotornih vozova iz kredita Evropske banke za obnovu i razvoj biće stvorene mogućnosti za veći broj polazaka između Beograda, Novog Sada i Subotice. Time će biti znatno skraćeno vreme putovanja na ovoj relaciji, znatno povećan broj prevezenih putnika i robe i biće ostvarena potpuna prevlast železničkog transporta u odnosu na putnički i teretni drumski saobraćaj", istakao je Simonović.

Nakon obilaska stanice Vrbas, Sinonović i poslovodstvo Železnica Srbije uputili su se u Bačko Dobro Polje, gde je sa predstavnicima mesne zajednice organizovan obilazak dela pruge Beograd-Subotica.

 

 

Želja mnogih meštana je da ovo mesto dobije železničko stajalište na ovoj pruzi, koje bi se nalazilo na oko 1,5 km od mesta, ali će konačnu reč o tome dati stručne službe srpskih železnica.

 

 

Na kraju obilaska železničkog čvora Vrbas, poslovodstvo je obišlo i stanicu Zmajevo.



KOMENTARI

  1. Usputachni kaže:

    Jel to automobilom sve obilazio? Ne,vozom ce sigurno!  Garant nije skontao da bi trebalo izgraditi dupli kolosek da bi protok putnika i robe bio brzi. Dajte da vidimo racun sta se popilo i pojelo. Prethodni je bio bas "mas'an".

  2. Korisnik kaže:

     "Pruga Stara Pazova-Subotica prva je na listi prioriteta u Master planu za saobraćajnu infrastrukturu u Srbiji, za period 2010-2027. godine."

    Heeej.. 2027. godina… načekaćemo se mi čeljadi… Od Subotice do Novog Sada 3,5 sata vožnje??? Pa to je sramota da ne poverujete. Koliko para godišnje troše ŽS? U šta ih ulažu? U opremanje WC (Šarančić)?

  3. stormwatch kaže:

    A do 2027. vozicete se na kuvanu hrastovinu i escajge iz najskupljih beogradskih restorana.

OSTAVITE KOMENTAR

+ 64 = 73

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 7 + 4 ?
Please leave these two fields as-is: