Pruga za Sentu stigla do Oroma

Remont regionalne pruge od Subotice do Sente duge 38,5 kilometra, koji je počeo 1. aprila, odvija se prema planu i biće završen do kraja 2019. godine. Do sada je završena polovina posla i položeno oko 19 kilometara nove pruge, a radovi su stigli do stanice Orom.

Ova pruga izgrađena je 1889. godine, a nije rekonstruisana punih sto godina. Zbog toga je brzina vozova na ovoj pruzi pre rekonstrukcije iznosila svega 10-30 km/sat, a osovinska nosivost 16 tona. Po završetku radova, brzina vozova biće povećana na 80 km/sat, a nosivost pruge na 22,5 tona po osovini.

Rekonstrukcija ove pruge izuzetno je značajna, jer će predstavljati jedan od alternativnih pravaca dok se bude gradila pruga za velike brzine između Novog Sada i Subotica, prenosi portal Subotickenovine.



KOMENTARI

  1. Bivši kaže:

    Senta i Subotica moraju biti povezani najboljim saobraćajnicama. Poslednja magistrala u Vojvodini koja nije izgrađena, a nalazi se u planovima je Subotica Senta. Nastavlja se od izlaza na autoput Subotica istok pa prema Senti.

  2. Indijanac kaže:

    Kako će završiti prugu do kraja 2019-e, kada je do kraja godine ostalo još samo 3 meseca.
    A polovinu pruge su radili od 1.aprila, znači 6 meseci.

  3. weng chun kaže:

    Samo nek rade .1889 davno
    Bese.posle somborsku.
    Pa segedinsku.

  4. Railwayman kaže:

    @ Idijanac (ironija on)
    Meni se cini da bas nisi najbolje upucen u konfiguraciju tla po Vojvodini. Prva deonica do Oroma je tesko pristupacno krsevito planinsko podrucje sa mnogobrojnim tunelima i mostovima. Zato i traje malo duze. Druga polovina do Sente je sve ravno kao tepsija. Prospes malo sodera, metnes nekoliko zeleznicki pragova, na sve to prisarafis sine, i Bog da te vidi… (ironija off)

  5. Indijanac kaže:

    @Railwayman
    Slažem se sa tvojim mišljenjem.
    Inače su rekli pri najavi izgradnje brze pruge Novi Sad -Subotica da je ovo izuzetno zahtevan teren, zato će Kinezima izgradnja trajati čak do 2022.-2023. godine.
    Samo onda ne znam kakvu bi izjavu nadležni dali da najavljuju izgradnju brze pruge kroz Crnu Goru, do Bara, kakav je to onda tamo teren, ako je ovo toliko zahtevno.
    A tamo sila mostova, tunela, vijadukta bi bilo potrebno da se ta pruga radi.

  6. stormwatch kaže:

    1992 godna…josh uvik solidly dobra pruga Szabadka – Szenta i idjemo prilicno jeuner zurück nach Suboticu za smeshan Geld….tad je le Prix za hin und Rückfahrt bio nesht smishno günstig….i sad bila ta kompozicija consisting of zwo darab Schienenbusa fully trop de monde….a shto je bilo interesting, je to das both Schienenbusa were motor Kola….wooooooooooow……..moj friend nije imo wo da sidne i on je saß za misto Zug Fahrera iako to damals bilo pristrogo l’interdit! I kakos namishto u Train Driverovu stolcu….on sluchajno did funny hiba gemacht! Er touched le “podrigivach”…!!!! to jest trubu poshtos Hupe na Schienenbusu sa pedale bedienen!!!!….i what else drugo da radimo?….boring ride kroz plattenland, zweite Motor kola pochila vech ab Dolina da imaju éructations! Egy of najboljih rides mit dem Zug ever!….jedno shto pravi Zug Fahrer and Zugführer weren’t mnogo sritni kad smo arrived to Su….

OSTAVITE KOMENTAR