Prviredni problemi su imaginarna stvar društva

Svrsishodnost pisanje određenih tekstova u velikoj meri zavisi od reakcije čitalaca a pre svega onih koji na tu temu mogu da utiču što posredno što neposredno. Objavljivanje tekstova vezanih za razne subotičke starije privredne subjekte je odavno izgubilo smisao sem ako se ne pominju u kontekstu istorije. Pa je tako naprimer tekst o Vilim Konenu i njegovom "carstvu dobre hrane" učitana više puta nego poslednja tri teksta vezana za trenutno stanje ove fabrike.

Istina, ono što piše Lansky je u velikoj meri kvalitetnije nego bilo koji aktuelni tekst na temu "29.novembra" pa je sasvim za očekivati da je tekst o Vilim Konenu čitaniji, ali, zabrinjava to što na tekstove o toj fabrici izostaje reakcija i onih koji su plaćeni da reaguju. Sugrađani svakako imaju pravo da ne pročitaju vest o propadanju po ko zna kog tendera za prodaju 29. novembra, ali vlast nema. Potpuno identičan tekst je tokom jučerašnjeg dana kružio od medija do medija, bez ikakve reakcije bilo koga. I to nije prvi put. Čini se, da su se svi pomirili sa činjenicom da "29. novembra" više nema, samo i onda treba izaći pred građane i reći:

"Ljudi, džaba sve, zaboravite na 29. novembar, on je prošlost. Od sada je za ovu fabriku nadležan Lansky. Sve će biti objašnjeno u "Starom gradu"".

Ako nekoga baš zanima
Na oglas Agencije za privatizaciju za prodaju fabrike "29. novembar" putem prikupljanja pismenih ponuda nije se javio niko. Niko nije otkupio ni prodajnu dokumentaciju, niti uplatio depozit, te je prodaja proglašena neuspelom.

Što se tiče tendera
Slika



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR