Rok za radove na ipsilon kraku 20. mart

Na ipsilon kraku, obilaznici koja se gradi oko Subotice, rasporedili su se radnici i teške mašine „Vojputa” od kružnog toka na Bikovačkom putu, preko kilometra dugoj deonici i na samoj petlji „Subotica – Jug”. Uporedo traju radovi na sve tri građevinske lokacije: završava se nivelisanje kružnog toka, traje nanošenje asfalta na deonici puta, i radi se rekonstrukcija petlje.

Y-krak-1.9-03

Na deonicu obilaznice koja treba da spoji granični prelaz Kelebija sa auto-putem Subotica –Beograd, i tako izmesti deo međunarodnog teretnog saobraćaja iz grada, građevinci su izašli 10. novembra prošle godine. Kompanija „Vojput” je na tenderu koji je raspisalo Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture dobila posao vredan 123,5 miliona dinara. Njihov zadatak je da urade rekonstrukciju petlje „Subotica – Jug”, završetak saobraćajnice u dužini od jednog kilometra od petlje „Subotica – Jug” do ukrštanja ipsilon kraka sa Bikovačkim putem, kao i kružni tok na ovoj raskrsnici. U ovoj fazi predviđeno je i i postavljanje javne rasvete, saobraćajne signalizacije i svi ostali potrebni radovi.

Rok za završetak radova je 20. mart, jer tokom čitavog januara zbog velikog minusa nije bilo moguće raditi na terenu. Kako objašnjavaju radnici na terenu, do 15. marta treba da budu završeni radovi na asfaltiranju, a nakon toga se iscrtava i postavlja saobraćajna signalizacija. U protekla dva meseca, kada je rad bio moguć, radnici „Vojputa” su podigli postojeći kružni tok na Bikovačkom putu oko 80 centimetara, upravo je u toku postavljanje drugog od ukupno tri sloja asfalta u dužini od oko kilometar na trasi ipsilon kraka, i traje rekonstrukcija petlje „Subotica – Jug” kojom će sada biti moguće uključenje i isključenje sa auto-puta.

Rasvetni stubovi su već postavljeni i radnici angažovani na gradilištu kažu da nema razloga da do određenog roka posao i ne bude završen. Ipsilon krak ima profil poluautoputa, tj. tri vozne trake.

Ipsilon krak se gradi od 1990. godine, a razne političke garniture obećavale su završetak ovog posla, te je i početak radova otvaran sedam puta, ali još uvek nije završena ni polovina trase. Inače, stariji radnici „Vojputa” kažu da ovu deonicu rade već treći put, jer se projekat nekoliko puta menjao, pa su bila potrebna usklađivanja. Ovog puta nije bilo svečanog početka radova, ali putari kažu da ih svake sedmice na gradilištu poseti Imre Kern, državni sekretar u nadležnom ministarstvu, koji je do detalja upoznat sa tokom radova.

Iz lokalne samouprave u više navrata se čulo da je Vlada Srbije spremna da i u 2018. za završetak saobraćajnice izdvoji milijardu dinara, a 2019. još 800 miliona, kako bi konačno bila završena ova deonica koja je deo Koridora 10.

 

POLITIKA



KOMENTARI

  1. Cummiball kaže:

    Niste kazali sad onda za koga to treba da glasamo !!!!!
    Pravite magarce od ljudi sad već ni sam ne znam koji put.
    Ali uvek ima naivnih koji nasednu na ove fore i fazone.

  2. antus kaže:

    2018 i 2019????

    a sad je 2017!

    znaci tri godine planiraju, sto znaci da ce biti šest!
    strasno!!!

    a posao bi mogao biti gotov za 3 meseca!!!

    ispade da je onaj nikakav milisevic bio bolji od ovih baraba…

  3. Cummiball kaže:

    “Rok za završetak radova je 20. mart.”

    Dobro bi bilo malo da požurite jer danas je već 2. mart.

  4. djuka kaže:

    “na PREKO kilometra dugoj deonici”…
    pa dobro, .ebote, kako vas nije sramota?

  5. zorandjala kaže:

    Tako brzo nemoze ni kod Mrke. Neka firma putarska iz Bajmoka je godinu dana pravila cupriju na putu izmedju Novog Knezevca i Krstura i na kraju kada su zavrsili spotices se i kada ides peske {neravna}sirina joj je oko deset metara. ONI BI OVAJ KRAK PRAVILO OKO POLA VEKA.Mislim da je to neki deo Vojvodina puta.

  6. adkersu kaže:

    Teška je to deonica za gradnju. Kanjoni, klisure, tuneli, viadukti – ipak je to dno Panonskog mora.

OSTAVITE KOMENTAR