Ruski vozovi popularizuju železnicu

Na subotičkoj autobuskoj i železničkoj stanici 2013. godine prodato je pet odsto manje karata u odnosu na godinu ranije, dok je uvođenje novih ruskih vozova uticalo na povećanje broja prodatih karata na relacijama na kojima ti vozovi saobraćaju.

 

Prošle godine je ukupno prodato oko 620.000 karata. Kako je Tanjugu izjavio šef Autobuske stanice u Subotici Miodrag Strojković, u 2013. godini, broj putnika koji su putovali sa subotičke autobuske stanice nastavio je trend pada, pa je tako prodato pet odsto manje karata u odnosu na godinu ranije.

ruski-voz

Prema njegovim rečima, ukupno je sa subotičke autobuske stanice krenulo oko 300.000 putnika, a dok broj putnika opada, menja se i struktura njihovih putovanja.

 

Dok je ranije 40 odsto ukupnog broja putnika karte kupilo za putovanje ka Beogradu i Novom Sadu, sada kartu u tom pravcu kupuje tek svaki deseti putnik.

 

“Te destinacije su uglavnom za putovanja u svrhu posla i školovanja, što znači da smo “pali” i u jednom i u drugom”, rekao je Stojković.

 

Što se železničkog saobraćaja tiče, sa subotičke železničke stanice u prošloj godini putovalo je oko 320.000 putnika, od čega je tokom juna, jula i avgusta iz Subotice vozom putovalo skoro 52.000 putnika.

 

Kako je Tanjugu rečeneo u Sekciji za prevoz putnika Železnica Srbije u Subotici, na popularizaciji železničkog saobraćaja uticalo je i uvođenje tri nova ruska dizelmotorna voza koji saobraćaju ka Somboru, Novom Sadu i Horgošu.

 

Na tim linijama ostvaren je porast broja putnika od 18 odsto u odnosu na period pre uvođenja novih vozova.



KOMENTARI

  1. Kertvaros kaže:

    Nisu to "Ruski" vozovi. Kupljeni su u Rusiji a pravljeni po Nemackoj licenci. Cak su i navlake za sedista originalno Nemacke.

  2. ej kaže:

    ne znam ko ih je pravio, ali prije 10 dana su ga dovukli starim vozom iz nekud, jer se pokvario. 

  3. Anonimni kaže:

    A zašto ovaj voz za Novi sad?

  4. vokille kaže:

    Za povratnu kartu do Horgoša treba platiti 120 dinara, dok za povratnu busom treba najmanje 250. ako nije još poskupelo. Ove nove ruskinje su udobne, pouzdane i kreću na vreme, dok se čeka na bus kod Patrije 15 minuta da krene. Jedini problem je deonica nakon Bačkih vinograda, tu naglo uspori voz. 

  5. dejan kaže:

    cesto  sam  gledao onaj preistoriski   sinobus  da  kako moze da  ide   20 km/h i sta  bi   bilo  ako  bi  dao gas do daske :)))))) ?  nisam  imao  zelu  da  se bilo  gde  vozam  sa  tavom  vozilom ,  a imao sam zelju da vidim  i da probam ovaj  crveni   sinobus, ovi  su    superrrrrrrrrrrrrr bas je  uzivanje    udobno lepo cist moderan  brz je   gde je  pruga dobra . a prema palicu na  nekim  mestima   gde  je pruga losa   sinobus  se trese i   sve   vibrira  sto je  po meni jako lose jel sinobus  tako   brzo propada , ko se nije  vozao  sa ovim  crvenim  sinobosum  neka proba iznenadice se  kako je   dobro 🙂

  6. misswitch kaže:

    Nedavno sam imala priliku da se vozim ovim vozom i mogu reci da sam vrlo prijatno iznenađena čistoćom,udobnošću i ljubaznošću konduktera.Sve pohvale!!!!

  7. neda kaže:

    vozio sam se za vikend ovim novim vozom i mogu da kažem samo da sam prijatno iznenađen kojiko je udobno, čisto, toplo a brzo koliko se može na ovim našim prugama. Po ceni kao za 2 litra benzina nas dvoje smo otišli do Tavankuta i vratili se i baš je bilo lepo. Šteta što ovakvih vozova nije više.

OSTAVITE KOMENTAR

4 + 5 =

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 13 + 10 ?
Please leave these two fields as-is: