Železnice Srbije će do kraja ove godine preuzeti i poslednji, od ukupno 12 novih ruskih vozova, koji su kupljeni od ruske kompanije “Metrovagonmaš”. To je prvi put da su srpske železnice posle 30 godina kupile nove vozove.
Železnice su do sada preuzele 11 garnitura novih dvodelnih dizel-motornih vozova kupljenih zahvaljujući kreditu Međunarodne železničke banke Evrofime, od 43 miliona švajcarskih franaka.
Dva “Rusa” će biti u Vojvodini, od kojih će jedan saobraćati između Subotice i Sombora, a drugi na relaciji Subotica-Horgoš.
Očekuje se da će šinobusi sa ovih linija biti prebačeni na one pravce gde su mašine već zanemoćale pa su česta otkazivanja polazaka zbog kvarova.
Narednih 100 godina nista novo!
Znaci do Horgosa ce da juri 20 km/h
Ne bese li se taj extra Rus pokvario posle par voznji na liniji Bg – Vrsac?
Džaba nama novi vozovi kada su nam pruge nikakve…
Cuo sam neku pricu oko ovog sinobusa sto je na slici….Valjda smo ih dobili jos kao ratnu odstetu od Nemaca posle drugog svetskog rata. Da li neko zna da li je to istina? Pretpostavljam da su stari barem 50 godina 😎
Sto se tice ovih novih Ruskih vozova, bilo je reci u novinama da je nekoliko njih demolirano od strane navijaca!!!!!!!
Second hand ….
Da, ali “dole” u centralnoj Srbiji… Mi znamo da čuvamo. 😎
sta ce nama ruski vozovi koji su stari 100 godina?!! UŽAS!!!
About “ruski vozovi”…
Serija 712, ili “novi ruski voz”, je makina sklopljena u Rusiji, a sastoji se od mercedesovog motora, voith menjača (austrijski), siemensove elektronike, što su sve braća Rusi upakovali u njihovu gvoždjuriju i prodali nama za debele novce. E sad, to što TO ISTO nije moglo da se uradi u Goši u Smederevsko Palanci, Šinvozu u Zrenjaninu ili ako hoćete I U BRATSTVU kod nas, je zato što imamo PAJSERE na vlasti. Garniture, koje će biti dodeljene vuči vozova u Subotici, nisu friško nove, već one koje su kamenovane dole u Srbistanu. Kamenovali su ih ne navijači, već ganci i bratija plaćena od autobuskog lobija. Primer, Čačak – Požega, voz ide duplo kraće vreme od autobusa uz trostruko manju cenu karte. Kapito? Pa nekome baš i ne ide u džep uvodjenje železnice u putnički saobraćaj… Osim toga, u Srbistan su poslane garniture serije 710 (takozvani “švedjani”, komada 10, oni nabavljeni preko frizerskog salona, na javnoj nabavci made by Šaranović) i sve su ih sje*ali. A u vojvodini trče drndobusi…
Apropos “drndobusa” iliti šinobusa. NAJSAVRŠENIJE šinsko vozilo napravljeno ikada. Sa potrošnjom od 35-40 litara nafte na 100 km, preveze 120 putnika (deklarisano), a kada je gužva (nekada bila) i duplo više. Majstori (mašinovodje) su govorile: “Nije gužva sve dok ih bar četvoro nema u WC-u.” Pride još, u vreme kada je napravljen, imao je takva tehnička rešenja koja su i za današnje vreme POJAM. I dan danas, na nekim prugama u Nemačkoj, saobraćaju ISTI TI drndobusi, ili Schienenbus, kao atrakcija. Samo su ih kod nas sve urnisali i izrezali… Ostalo je SAMO par komada u VV Subotica i VV Ruma. I to će sje*ati…
D :-Dobri ,stari,proveravani pedesetak godina.očigledno je da su prošli test!