Sanirana pruga Subotica-Sombor

Ponovo uspostavljen redovan putnički saobraćaj na pruzi Subotica-Sombor, nakon sanacije koloseka između Tavankuta i Bajmoka, koji je bio oštećen u krađi.

Kako su saopštile Železnice Srbije, saobraćaj na pruzi Subotica-Sombor od jutros se nesmetano odvija i svi vozovi za prevoz putnika na ovoj relaciji kreću po redu vožnje.

 

Železnički saobraćaj na ovoj deonici bio je u prekidu od 13. avgusta kada je, zbog krađe šrafova na koloseku, iskliznuo poslednji vagon teretnog voza, koji je saobraćao tom prugom.

 

Prilikom iskliznuća vagona totalno je oštećeno 70 metara, a delimično 350 metara koloseka, oko 500 betonskih pragova, polomljena su tri telefonska stuba, a oštećen je i teretni vagon.

 

Uzrok ovog vanrednog događaja je krađa 235 tirfona (šrafova) iz koloseka, zbog čega je došlo do širenja koloseka i iskliznuća vagona.



KOMENTARI

  1. Neša kaže:

    Svaka čast! Najzad lepa vest. Sada brzim prugama Srbije mašinovođe mogu da “jure 30 na sat”!

    http://www.youtube.com/watch?v=QrzxCOhU6zk 

  2. stormwatch kaže:

    De li se dede onaj kredit veka od majcice rusije kojim ce se high speed vozovima brze povezati cerka sa “majcicom”?

  3. Anonimni kaže:

    stormwatch:

    De li se dede onaj kredit veka od majcice rusije kojim ce se high speed vozovima brze povezati cerka sa „majcicom“?

    Teško, prijatelju. Polako postajem sasvim siguran da je pravac Beograd (od Pazove) – Novi Sad – Subotica neinteresantan u planovima razvoja saobraćajne infrastrukture. Nedavno sam putovao na relaciji Subotica – Novi Sad i obratno putničkim vozom (onim popularnim “pilićarom”), koji staje “kod svake bandere”. Elem, vožnja traje 3,5 sata (tri i po sata – 100 km udaljenosti) s tim da je odlazak u NS kasnio JOŠ dodatnih 50 minuta. Vozovi se bukvalno VUKU kao gladna godina (Subotica – Lovćenac npr. Vmax =50 km/h). ALI, da zanemarimo putnički saobraćaj. Teretni vozovi idu JOŠ sporije zbog težine odnosno osovinskog pritiska. Da li je sada jasnije ZAŠTO se teretni željeznički saobraćaj sa koridora 10 prebacuje na koridor 4 (via Rumunija i Bugarska). Od 7000 cargo vozova godišnje, na pravcu zapadna Evropa – Grčka/Turska, koridorom 10 prolazi svega 10% (DESET PROCENATA) ili oko 700 vozova. Država jednostavno nije zainteresovana da ovaj problem reši čak ni remontovanjem postojeće pruge za koliko toliko normalne brzine (u XXI veku), a kamoli izgradnjom drugog koloseka. Zašto? E, i za to POSTOJI odgovor, ali ću ga preskočiti. Ionako mi se komentari NE OBJAVLJUJU uprkos tome što poštujem sva pravila forumskog pisanja, osim što se moji komentari nekome jednostavno NE DOPADAJU. Pa, HVALA IM…

OSTAVITE KOMENTAR