Stanogradnja u martu

Ovomesečni izveštaj sa gradilišta širom Subotice, započinjemo radovima u Kertvarošu, tačnije u Banijskoj ulici. Deo naselja uz Kirešku ulicu predstavlja jedno od najlepših delova grada za život, a jedini nedostatak čini putna infrastruktura koja je u dosta lošem stanju. Kireška ulica je spremne za proširenje za šta ima mesta jer je ulica dovoljno široka, a Banijska pored proširenja i za kompletno presvlačenje. Postoje delovi ulice koji su prošle godine dobili nov asfalta, ali još uvek postoje i delovi ulice gde uopšte nema asfalta.

Nova dvospratnica
Slika

Neki "stariji" objekti u Banijskoj ulici.
Slika

Slika

Nedostatak asfalta…
Slika

U centru grada, u Vase Stajića, objekat identično izgleda već mesecima. Potpuno zatvoren, ali bez fasade.
Slika

Na Aleji Maršala Tita, nadogradnja koja se privodi kraju. Sa zadnjeg dela objekta je komplet završena fasada. Ostalo je da se završi i prednji deo objekta.
Slika

Slika

Gradilište u Tolstojevoj se opet aktiviralo.
Slika

Rekonstrukcija objekta u Matije Gupca.
Slika

Rekonstrukcija i nadogradnja objekta u Braće Radića teče po planu. Izolacije je postavljena, krov završen ostalo je da se uradi dvorišna fasada objekta i unutrašnji radovi.

Više o projektu na:Rekonstrukcija objekta u Braće Radića br.7

Slika

Iako se to spolja ne vidi, pripremni radovi za rušenje kuća u Prvomajskoj su u toku. Nadamo se da će već u narednom izveštaju sa kuća nedostajati krov.
Slika

U Blaška Rajića, DG company, velikom brzinom ide ka poslednjem spratu. Kran je postao mali, pa će doći do njegove zamene. Očekuje se da će do maja, kompletna armirano betonska konstrukcija lamele "A" biti završena.

Slika

Dok se izliva beton na gornjim spratovima, u prizemnom delu objekta u velikoj meri traju radovi na ispuni. Ispuna se radi opekom, a na osnovu radova koji ne prestaju ni vikendom, za očekivati je da će ova lamela biti useljiva do zime.

Više o samom projektu na:Projekat u ulici Blaška Rajića

Slika

Slika

Pogled sa zgrade preko puta.
Slika



KOMENTARI

  1. djomla kaže:

    Kad sam već na vrhu gradilišta da uslikam i koju sliku okoline.

    Slika

    Slika

  2. Lansky kaže:

    Po gornjoj slici se lepo vidi da Promenada neće ići dalje. Šteta, jer je pred njom prazan prostor i mogla je da ide dalje, ako ne do centra, kako je nekad zamišljeno, a ono bar do Blaška Rajića.

  3. deki85 kaže:

    Djomla je li istina da trenutno na Teslinom, tamo oko Nirvane po urbanistickom planu nema vise prostora za nove visespratnice? Kiresku prosirivati tek kad se dovrsi Partizanskih baza i osposobi Banijska. Ceo taj deo grada vapi za tim saobracajnicama. To bi verovatno spasilo onaj trzni koplex na pocetku Banijske i pridalo mu veceg znacaja, takodje i onaj kod pijace, sto bi pospesilo policentricnost grada, koja se pocela nametati po gubitku funkcije Korza. Ocekujem intenziviranje gradnje tokom aprila sto se zgrada tice. PS djomla kada se zapocinje druga lamela na Prozivci? Zna li se kada se nastavljaju radovi u D. Misovica i kada se zapocinje objekat preko puta autobuske stanice?

  4. glibavi kaže:

    vidim da se mnoge gradjevinske firme utrkuju koja ce pre podici zgradu u ulici Blaska Rajica ali bih voleo da se neko raspita kada planiraju da izgrade pesacku stazu (trotoar) u toj ulici, pogotovo u delu od Prvomajske do ulice Brace Radica … izgleda da ne postoji urbanisticki plan za tu ulicu, sa obzirom sa kojom lakocom dobijaju dozvolu za gradnju a da niko ne odgovara sto pesaci ne mogu tom ulicom da prodju … svi koji stanuju na Prozivci znaju koliko je frenkventna ta ulica a ujedno koliko je tesko njome proci, gradjevinske firme parkiraju kamione kako hoce, ostavljaju pesak i ostale stvari gde stignu a kada padne kisa prosto je nemoguce provuci se kroz blato a da ne spominjemo "savesne" vozace koji pored rupa izbegavaju gradjevinski materijal i pesake … mislim da je ovo mnogo interensantnija tema nego ko i gde podize zgradu (unapred se izvinjavam ako gresim)

  5. djomla kaže:
    deki85 napisao:Djomla je li istina da trenutno na Teslinom, tamo oko Nirvane po urbanistickom planu nema vise prostora za nove visespratnice? Kiresku prosirivati tek kad se dovrsi Partizanskih baza i osposobi Banijska. Ceo taj deo grada vapi za tim saobracajnicama. To bi verovatno spasilo onaj trzni koplex na pocetku Banijske i pridalo mu veceg znacaja, takodje i onaj kod pijace, sto bi pospesilo policentricnost grada, koja se pocela nametati po gubitku funkcije Korza. Ocekujem intenziviranje gradnje tokom aprila sto se zgrada tice. PS djomla kada se zapocinje druga lamela na Prozivci? Zna li se kada se nastavljaju radovi u D. Misovica i kada se zapocinje objekat preko puta autobuske stanice?

    Plan detaljne regulacije za deo grada oko Nirvane nisam citao pa ni ne znam, ali ga ne mogu ni naci, tako da nije iskljuceno da jos uvek nije uradjen. Moje licno misljenje je da se tamo nece graditi bar ne u skorije vreme.

    Druga lamela u Blaska Rajica najverovatnije odma nakon zavrsetka prve, znaci krajem ove ili pocetkom iduce godine.

    U Mise Dimitrijevica radovi kilavo teku, ili prakticno stoje, kada ce se aktivirati ne znam, kao sto zaista ne znam kada ce i da li ce ove godine krenuti radovi preko puta Autobuske stanice. Tamo je Bau plan postavio render jos pre dve godine, ali evo do sada nista. Sudeci po brzini radova u Bajnatskoj, i u centru Strosmaerovoj, gde takodje oni rade, sve su prilike da skorijeg pocetka gradnje kod Autobuske nece ni biti.

    Ako sam ti iole pomogao :)

  6. djomla kaže:
    glibavi napisao:vidim da se mnoge gradjevinske firme utrkuju koja ce pre podici zgradu u ulici Blaska Rajica ali bih voleo da se neko raspita kada planiraju da izgrade pesacku stazu (trotoar) u toj ulici, pogotovo u delu od Prvomajske do ulice Brace Radica … izgleda da ne postoji urbanisticki plan za tu ulicu, sa obzirom sa kojom lakocom dobijaju dozvolu za gradnju a da niko ne odgovara sto pesaci ne mogu tom ulicom da prodju … svi koji stanuju na Prozivci znaju koliko je frenkventna ta ulica a ujedno koliko je tesko njome proci, gradjevinske firme parkiraju kamione kako hoce, ostavljaju pesak i ostale stvari gde stignu a kada padne kisa prosto je nemoguce provuci se kroz blato a da ne spominjemo "savesne" vozace koji pored rupa izbegavaju gradjevinski materijal i pesake … mislim da je ovo mnogo interensantnija tema nego ko i gde podize zgradu (unapred se izvinjavam ako gresim)

    Trotoar na potezu od Prvomajske do Brace Radice ja davno trebao da se izgradi i to o trosku grada. Jos pre 30 godina. Tu nedostaje i trotoar od Prvomajske do zelenih zgrada, na parceli gde je predvidjena pravoslavna crkva.

    Ako gledate sadasnje gradiliste, dok se objekat ne zavrsi, dotle ne postoji mogucnost izgradnje trotoara jer je trotoar predvidjen uz sam objekat kao sto je to slucaj kod susednih zgrada, a taj deo parcele je unutar gradilista. Po zavrsetku izgradnje objekta, investitor je duzan da izgradi trotar i uredi okolinu.
    Sa druge strane ulice, postoji ogradjena parcela koja ne dozvoljava prolazak ljudi. Morate znati, da je planom detaljne regulacije tu predvidjena lamela, i da postoji veoma velika verovatnoca da ce do njene izgradnje i doci. Ukoliko bi investitor uklonio ogradu, omogucila bi se izgradnja trotoara ali to nije u njegovoj nadleznosti vec u nadleznosti Direkcije. Znajuci da ce tamo nici zgrada, Direkcija nikada ne bi uradili to parce trotoara jer bi on bio unisten tokom izgradnje.

    Realno, do zime ce se ovako prolaziti tom ulicom.

  7. glibavi kaže:
    djomla napisao:Trotoar na potezu od Prvomajske do Brace Radice ja davno trebao da se izgradi i to o trosku grada. Jos pre 30 godina. Tu nedostaje i trotoar od Prvomajske do zelenih zgrada, na parceli gde je predvidjena pravoslavna crkva.

    Ako gledate sadasnje gradiliste, dok se objekat ne zavrsi, dotle ne postoji mogucnost izgradnje trotoara jer je trotoar predvidjen uz sam objekat kao sto je to slucaj kod susednih zgrada, a taj deo parcele je unutar gradilista. Po zavrsetku izgradnje objekta, investitor je duzan da izgradi trotar i uredi okolinu.
    Sa druge strane ulice, postoji ogradjena parcela koja ne dozvoljava prolazak ljudi. Morate znati, da je planom detaljne regulacije tu predvidjena lamela, i da postoji veoma velika verovatnoca da ce do njene izgradnje i doci. Ukoliko bi investitor uklonio ogradu, omogucila bi se izgradnja trotoara ali to nije u njegovoj nadleznosti vec u nadleznosti Direkcije. Znajuci da ce tamo nici zgrada, Direkcija nikada ne bi uradili to parce trotoara jer bi on bio unisten tokom izgradnje.

    Realno, do zime ce se ovako prolaziti tom ulicom.

    REALNO TAKO JE VEĆ GODINAMA i ostaće tako još mnogo puno godina (barem dok se ne digne kuka i motika) :)

OSTAVITE KOMENTAR

3 + 2 =

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 8 + 11 ?
Please leave these two fields as-is: