Jedan od subotičkih špeditera, Dragan Teodosijević, kaže da više hiljada vozila u celoj Srbiji još uvek čeka uverenje o tehničkom ispitivanju.
– Bez uverenja o ispitivanju vozila, ne možemo dalje u proces carinjenja, a situacija na terenu je takva da se jedno vozilo pregleda više od sat vremena. Iako u Ageniciji za bezbednost saobraćaja tvrde da imamo mogućnost da kontrolisanje vozila uradimo u šest institucija i na 166 ispitnih mesta, evo, konkretno u Subotici se to svelo samo na Auto-moto savez Srbije (AMSS) i prinuđeni smo da preglede radimo na tom mestu. Kakav je haos u pitanju, najbolje vam govori podatak da u zemlju svakodnevno uđe na desetine šlepera, a da svaki šleper nosi 10 automobila. Samo za ovih nedelju dana stvorio se ogroman čep od nekoliko hiljada vozila širom Srbije koja čekaju na uverenje o kontrolisanju automobila – kaže špediter Teodosijević za dnašnji ALO.
Za samo nedelju dana od početka primene novog Pravilnika o uvozu polovnih automobila, došlo je do potpune blokade uvoza, odnosno carinjenja polovnjaka.
– "Magacini su prepunjeni, faktički više nemamo mesta za naša vozila, pa smo automatski u prekršaju. Ovo je strašno. Ne mogu da verujem da su dozvolili da novi pravlinik stupi na snagu, a da pritom ne obezbede uslove tehničke uslove na terenu, da se taj pravilnik i sprovodi. Na ovaj način su nas onemogućili da radimo, i čini mi se da je ovo smišljeno namerno, kako bi se u potpunosti blokirao uvoz polovnjaka" – navodi Teodosijević.
Problem sa pregledima vozila imaju i špediteri širom Srbije, a kako navode njegove kolege u Beogradu, u poslednjih nedelju dana više od 500 automobila čeka kontrolu u glavnom gradu.
Hvala bogu da se neko setio uvesti ove zakonske odredbe . Dosta je bilo prevaranata , budženja kilometraže zbog carine , pa skidanje zbog prodaje i ostale švercerske umotvorine. Kao sve države koje počinju sa uvozom polovnjaka , uvozimo evropsko smeće pa onda to šminkamo kod kuuće. Naš problem je uvek taj što problem rešavamo polovično jer smo izgleda "kratke pameti" ali zato samouverenog i agresivnog nastupa .
Mere su odlične ali niko nije mislio na mogućnosti tehničkog izvođenja svega toga . To je isto kao da sofveraš početnik hoće da realizuje obradu podataka firme na jednom not-pedu . Strašno !!! Ubi nas neznanje
E ljudi, da znate samo kako se vasi domaci preprodavci i nakupci vozila trude da vam dovezu sto bolji i sto manje hasnirani automobil – castili bi ste svakog sa bar 700 do soma Evrica za ulozeni trud.
Em sto su sami u svojim garazama i radionicama osmislili i patentirali malo je reci fantasticnu leguru gipsa i kartona obogacenog mrvicama mlevenog zeljeza koje simulira pravi lim ako se proverava da li je auto popunjavan ovom legurom (sad mi je jasno sto je moj bivsi komsija, automehanicar stalno nesto zamucivao u plavoj kaci, i tokom celog dana znao i po 20-30 puta paliti flex i brusiti po otpadu od metalnih cevi a plava kaca bila namestena tako da varnice direkt ulecu u nju. Da bi istom legurom popunili korozijom izjedene podove, pragove i ostalu limariju vasih novih kola "bez rdje" koje je "vozila penzionerka" sa bipolarnim poremecajem u kome se njego drugo ja (koje se naravno nigde ne pominje) javlja kao oblik mlade paljevine koja do besomucnosti turira i zestoko startuje taj auto na svakom semaforu drzeci nogu non stop na kvacilu/kocnicama dok se probija kroz guzvu velegrada hitajuci u svoj dom penzionera. No nema brige, posto je taj "garazirani" auto uglavnom stajao godinama na kisi i snegu pod direktnim varijacima temperature od -15 do +40 kroz godisnja doba, to je valjda i jedina mana virtuelne garazhe.
Drugo, ako vam taj fini prodavac polovnjaka kaze da je Shajbna menjana jer je razbijena zato sto je prethodni vlasnik bio "jak chovek sa teshkom rukom", kome se jel'te slucahjno omanulo da "iz besa lupi po shajbni" i razbije istu – TO JE SIGURNO ISTINA! Naravno da auto nije imao nezgodu i nije prevrnut na krov! Isto tako, ako vi pritiskate papucicu gasa u autu od ~160 konja sa kojim ovaj divni cikica kaze da je sve u redu, a kome od 0-100Km/h treba 28-49 sekundi, uz besomucno poskakivanje i brektanje. Budite milion posto uvereni da nije otislo nista reda 400-1500 Euro od elektronike, pumpa goriva mozda mrvicu jace zuji, ali to je zato sto je pod velikim pritiskom dok vi pritiskate papucicu, a i motor je u super stanju, mozda malo samo klizi zubcasti kaish, ali to je SAMO dok ne postigne radnu temperaturu! Naime taj auto je u savrsenom stanju, samo je pravljen za ljubitelje heavy-metal muzike posto im je u neurovegetativni sistem posle toliko godina uzivanja uzivanja speed & trash muzike head banging evoluirao u uslovni reflex.
I najlepsa stvar za kraj. U momentu kada vec pruzate par hiljada Euro-a preposhtenom cikici koji vas je proveo kroz sve uzbudljive dimenzije vaseg novog auta i potpisujete ugovor, setite se da mu udelite neki euro i za klopu/pice/gorivo….ipak je on morao da se upusta u svakakve avanture – ukljucujuci prasume, okeane, severne i juzne polove, pustinje, medvede, tigreve, nilske konjeve, bushmane, sela i gradove, kako bi vise krugova oko zemaljske kugle vukao unazad vas automobil da bi ga sa 445.950 km vratio na originalnih 72.300
Nije problem u prevarantima nego u onima koji dozvole sebi da budu prevareni!
Uzgred, pre "regulisanja" tržišta polovnih vozila trebalo je prvo regulisati tržište, ekonomiju i standard građana. Kod nas uvek mora sve naopako.
Dodje ti ko kec na desetku sa svojom gluposcu, ako si isti Nesha koji se svugde pojavljuje…a ako nisi lupio si za medalju.
Jeste Nesho u pravu si, kao sto su ovi koji su prevareni krivi jer su prevareni, tako su i tamo kod vas dole:
1. Zene same krive sto se nekom manijaku digao da ih siluje, jer te strasne zene samo mame na silovanje vas normalne i jedre. I one dve sirotice su krive sto su ih mucki ubili (i zapalili) mentalno obolele hiper ego osobe, i Ksenija Pajcin je kriva sama sto je dala da je ubije mentalno poremeceni kompleksas. Eh, te zene.
2. Kriva je cela nacija u Srbiji sto jede podmetnuto GMO zito, zito koje se prepakirava od pionira GMO proizvoda u kese jedne poznate domace firme vise od decenije, eto krivi ste sto ste dopustili da vas truju.
3. Kriv je i Dr Djindjic jer je dao da ga ubiju, da nije dao ne bi ga ni ubili, a to sto je mesecima pre muckog ubistva vladala nevidjena hajka na Premijera je ono..dobar dan.
Mozemo ovako do 200, no ono sto ti hocu reci je da tvoj rezon ne da je bolestan nego si ti pravi primer one bipolarne bakice penzionera koji vozi "garaziran" auto a to i odslikava vas mentalitet!
UVEK SU DRUGI KRIVI ZA SVE! SAMO NE KRIMINALCI, ZLOCINCI, UBICE I "RATNI HEROJI".
Dosta ste se namlatili para na brzaka za ovih 15-ak godina,vreme je sad da se malo strpite i cekate!!! NEMERE TO BEZ KABLA!!!
Kazes ,TAMO DOLE KOD VAS. Kazem SIDJI SA DRVETA MI LJUDI VEC DUGO ZIVIMO NA ZEMLJI.
Postoje oni kojima vredi govoriti a postoje i oni drugi!
I pored neprimerenog i odvratnog načina na koji se obraćate neistomišljenicima na ovom portalu odgovoriću. Svako može da pokuša da izvrši prevarnu radnju ali nje NEMA sve dok drugo lice tu radnju ne omogući i na taj način svojom krivicom postaje žrtva prevare. Svako normalan se trudi da ne dozvoli da bude prevaren.
Ne znam po čemu je takav stav "glupost", "lupanje za medalju" i "bolestan rezon".
Nešo i pokušaj je kao i pretnja prekršaj. Ako se ljudi je razumeju u aute toliko , to ne znači da učestvuju u prevari !