Palić i Subotica, kao turističke destinacije, i ove godine će akcenat staviti na domaće turiste. Sezona će opet biti neizvesna, ali su u Turističkoj organizaciji Subotice optimisti.

Prvih nekoliko meseci ove godine pokazuju da postoji solidno interesovanje za Suboticu i Palić, kao turističke destinacije. Radi se pre svega o domaćim turistima, koji i jesu u fokusu interesovanja turističkih radnika na severu Vojvodine.
„I kada se otvore granice, generalno se turisti neće tako lako odlučivati na putovanja, tako da su shodno toj činjenici Palić i Subotica naravno spremni za tu vrstu usluge i očekujemo svakako, pre svega u letnjim mesecima, veliki broj turista na našim destinacijama. Mi ćemo naše aktivnosti i svu turističku ponudu preusmeriti ka domaćem turisti, i gledaćemo neke nove turističke proizvode da probamo da otvorimo i da razvijemo u narednom periodu, pre svega na Paliću“, ističe Aleksandar Medaković, direktor Turističke organizacije Subotice.
Mnogo toga zavisi od vremenskih prilika, ali ako se posmatraju podaci, i to oni prosečni u proteklih nekoliko godina, aktivnosti na otvorenom mogu da počnu. Prve aktivbnosti se najavljuju već za desetak dana.
„Možemo da kažemo da ćemo kao turistička organizacija 24. aprila ponovo krenuti sa besplatnim pešačkim turama, za sve turiste na našim destinacijama, subotom od 13 časova i sredom od deset časova, i to je nešto gde nas očekuje jedan lep turistički proizvod za prolećnu sezonu, koja nas očekuje u gradu, i nadamo se da će se i sama situacija sa kovidom stabilizovati i da ćemo imati sve veći broj turista“, dodaje Medaković.
Subotica i Palić, kao turističke destinacije, zabeležile su prošle godine, da podsetimo, manji pad u odnosu na druge destinacije u Srbiji. Palić je čak ostao na nivou turističkog prometa iz rekordne 2019.godine, i jedan je od retkih destinacija u Srbiji, koja je imala rast domaćih turista, i to za 30 odsto.
RTV