Suboticatrans traži poskupljenje cena karata za više od 23 odsto

Subotički javni gradski prevoznik Suboticatrans zatražio je poskupljenje cena karata u gradskom i prigradskom saobraćaju za više od 23 odsto. Poskupljenje pravdaju rastom cena goriva i drugog repromaterijala, dok u Gradskoj kući kažu da još razmatraju da li će im i u kom procentu dozvoliti povećanje cena.

Prema predloženom novom cenovniku cena karte u gradskom prevozu porasla bi sa 95 na 110 dinara ukoliko se kupuje kod vozača, dok bi cena u pretprodaji porasla sa 65 na 80 dinara. To je povećanje od 23,10 odsto, za koliko bi porasle cene i u prigradskom prevozu.

„Svejedno mi je, penzioner sam, mora se jednom mesečno u grad. Inače smo najskuplji od svih gradova“- komentariše jedan Subotičanin.

„Ja pojma nemam šta je u današnje vreme već opravdano, a šta nije, sve poskupljuje. Ja imam penzionersku mesečnu kartu, ali sigurno ni koji imaju manje para, onda je možda njima to puno“- dodaje putnica čekajući na autobus.

„Po meni, treba podići šoferima platu, a mi svakako nemamo ništa, a tih deset dinara nam neće značiti ništa“- stav je treće anketirane Subotičanke.

U Suboticatransu poskupljenje pravdaju rastom cena sa kojima se oni suočavaju. Od poslednje korekcije cene do danas, samo je cena nafte porasla za više od 25 odsto. U decembru 2018. cena jednog litra nafte bila je oko 150 dinara, dok je danas ta cena više od 200 dinara po litru.

„Mi sada u ovom momentu ne možemo da li je taj zahtev u potpunoj meri opravdan, da li će se izaći u susret na taj način Subotica-transu ili će se iznaći neko drugo rešenje. U svakom slučaju, u toku je razmatranje i analizira se sve“- kaže sekretar Sekretarijata za komunalne poslove Radoslav Vukelić.

Predlog poskupljenja treba da odobri Gradsko veće, a ukoliko se to dogodi, novi cenovnici gradskog i prigradskog prevoza primenjivali bi se od 1. jula.

 

RTV



KOMENTARI

  1. Onda bicikla kaže:

    80 toje previse ajd da je 65
    I jod vozaca je puno.
    Nema drugo nego ici biciklom

  2. Anonimni kaže:

    Potrošili na izbore, ušli u dugove , prepunili kancelarije naprednim štetočinama, autobusi im se bukvalno raspadaju, a dobili i novog direktora koji to po Zakonu nije mogao da bude na prethodnom mestu. Naravno , ti biseri idu na teret građana po odluci naprednjaka i SVM. Čestitam.

  3. pista kaže:

    Beeeeee, kada jaganjci utihnu…. a lepo ste mogli izaci na izbore, sto ste iskali to ste stiskali.

  4. Strasno kaže:

    Znaci da bi se jedna porodica od cetiri clana dovezla do grada i nazad kuci, trebace im 1200 dinara u zemlji u kojoj mnogi imaju 20-30 hiljada platu!

  5. Box kaže:

    Logican sled,nafta mnogo poskupela a autobusi trose mnogo i logican potez je poskupljenje karte.

  6. Gradjanin kaže:

    Kako Novi sad već godinama ima jeftiniji gradski prevoz? Treba se raditi na tome da bude veća pokrivenost grada, uvesti više linija u udarnim terminima, modernije autobuse, noćne linije leti za Palić, a ne poskupljenje!

  7. zig zigi kaže:

    Ovim cete dostici da ce se samo penzioneri koristiti javni prevoz, narocito preko leta a oni svakako putuju besplatno tako da nista od prihoda. I ovako ste najskuplji ekonomski tigrovi.

  8. Oki kaže:

    Sviđaju mi se ovi pljuvalki komentari!!!
    A svako od pljuvatora ima ispred kuće, stana, 2 auta parkirana.
    Kroz Suboticu se nemože proterati auto od gužve u 10 sati pre podne radnim danom!!
    Parking, pa pre bih 7-cu na loto-u dobio nego naći slobodan parking.
    A nije vam puno dati 350-400 din za kutiju cigara?
    Licemeri!!!

  9. Jovan kaže:

    Sipajte gorivo u vase automobile, pa napravite racunicu. Putujte taksijem pa cete videti koliko kosta. Sve u svemu, troskovi goriva, maziva, guma, delova i svega ostalog rastu, ali cena javnog prevoza po nekima NE, ni u ludiluuuu.
    Onda treba grad da finansira ove gubitke kao i u NS i BG, a ne da svako pljuje po javnom prevozu i izigrava strucnjaka. Da, i jebali vas botovi, na koje se uvek neko poziva kada mu ne odgovara napisano.

  10. Vozi Misko kaže:

    Od 1 Juna do 31 Augusta ove godine na celoj teritoriji SR Nemacke se prodaju mesecne vozne karte po ceni od 9 € (devet evra) i vaze za neograniceni broj voznji u svim komunalnim i regionalnim vozovima, autobusima, tramvajima, komunalnim uspinjacama, skelama preko reka i kanala i medjuostrvskim trajektima. Izuzetak su medjunarodni brzi vozovi kao i express vozovi na unutrasnjim linijama. Cilj ove tromesecne akcije je rasterecenje gradjana od kupovine skupog goriva na benzinskim pumpama. Srbija nije Nemacka ali i u Srbiji sigurno postoji neki nacin da drzavna uprava pomogne gradjanima da amortizuju visoke cene automobilskog goriva.

  11. Ohgb kaže:

    Je li to predlog vašeg direktora koji će uskoro vraćati mandat ai sve ostalo?

  12. Nevaljali kaže:

    Taman sad su mi poceli da pokriju gradski prevoz ohhhhhhhhhh ali vajda ce i onda ako se poskupi

  13. Istinom protiv lazi kaže:

    @Jovan
    Ne mora grad nikog dafinanira ,lepo prodaju privatniku „Subotica trans“ i da vidis kako ce se dovesti u red sve i karte i strabacki zaposlenici! Nece vise biti uposljavanja raznih botova po kancelarijama na stetu vozaca i da ima 4x vise kancelarijski radnika od „proizvodnih“

  14. Subotičanin kaže:

    Samo zbog nestručnih i džabalebaroša smo došli do ovakvog efekta…vozika će se samo penzioneri i školarci a firma će propasti zbog takvih lezilebovića

  15. Sojic kaže:

    Fali njima konkurencija.

  16. Tramp kaže:

    Uvek sam govorio ,sva ali sva tzv.Javna Preduzeća, treba pod hitno,al pod hitno privatizovati.TO je jedino moguće rešenje problema i za njih i za građane.E, ali to nije rešenje a još manje isplativo, za vlastodršce!.

  17. NS kaže:

    Novi Sad je dobio 100 novih autobusa od grada dok u Subotici to nije slucaj,lako je pljuvati sedi u taxi pa vidi koliko kosta jedna kratka voznja po gradu(500).

  18. realista kaže:

    privatizujte bez monopola da je vise prevoznika nije to vas posao da se brinete transportu u gradskoj kuci

  19. Jovan kaže:

    @Istinom protiv lazi
    Nijedan privatnik nece doci da radi dzaba, vec da zaradi, zapamti to. Grad se nece resiti problema finansiranja, jer ce morati da placa i tom privatniku troskove. Jedina razlika je sto bi on imao manji broj zaposlenih. Nigde u svetu javni prevoz nije profitabilan i isplativ, a narocito ne u Subotici, pogotovo sa ovim cenama nafte. Socijalnu politiku neko mora da plati…Mislis da privatnici u BG rade dzaba i da ih grad ne placa mesecno….

  20. dule kaže:

    @Tramp
    Kako je obo glupo razmišljanje. Privatizacija vodovoda, EPS-a, čistoće bi samo donela poskupljenje tih usluga a polovina radnika bi ostala bez posla. Kako reče Jovan ni jedan privatnik neće hteti da radi sa gubitkom a to bi mi opet platili međutim, ovoga puta direktno iz džepa(a ne iz budžeta) i to višestruko više nego što je trenutno „zahvatanje“ JP iz budžetskih sredstava.

  21. Učite kaže:

    Idioti, ko je vas učio osnovama matematike, ako je cena do sada bila 95 dinara a povećanje je 23,10% onda bi cena karte bila 116,95 din a ne 110 din kako najavljujete?!

  22. Tramp kaže:

    @dule, ti si partijski vojnik ili se tako predstavljala.Cenim svačije mišljenje ali postoji tržišna ekonomija,nema Tita nema lažnog socijalizma. Država određuje pravila i kontrolu(tu je pitanje sposobnosti),transparentno , a privatnik se bori sa konkurencijom da nađe svoj interes,a uvek ga nađe.Pogotovu u oblasti čistoće i elektroprivrede.Smece nije odavno samo smeće,to je izvor sekundarnih sirovina ,biznis g.dule, biznis.Elektro privreda nije u uređenim zemljama samo jedna firma nego više zasebnih firmi,operateri, proizvođači,prenosnici , itd. Nije tačno da bi država imala više troškova privatizacijom tih preduzeća,te priče puštaju upravo PARAZITI iz tih firmi.Država bi imala veću naplatu poreza privatizacijom,samo bi u problemu bili mnogi fiktivno zaposleni u tim fiama kao i gomila partijskih dzabalebaroša i neradnika koji godinama na posao dolaze a obavljaju neki privatni biznis.
    .

  23. Arpad kaže:

    Nisu u stanju da operu autobuska stajališta ni po gradu,ni po prigradskim naseljima.Neukusni grafiti,smeće i korov do kolena…Jeste nema veze sa traženim poskupljenjem karata,ali običnom građaninu ovoga grada i ne bi bilo žao da plati novu cenu,a da im pružaju kvalitetniju uslugu,da operu staklene površine i da pokose travu!

OSTAVITE KOMENTAR

64 + = 69

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 6 + 7 ?
Please leave these two fields as-is: