Svečano pušten u promet rekonstruisan kolovoz u delu ulice Maksima Gorkog

Gradonačelnik Subotice Bogdan Laban, direktor Uprave za kapitalna ulaganja APV Nedeljko Kovačević i direktor JP za upravljanje putevima, urbanisitičko planiranje i stanovanje, Predrag Radivojević, zvanično su pustili u promet rekonstruisan kolovoz u delu ulice Maksima Gorkog. Radovi na rekonstrukciji trajali su 6 meseci, a vrednost investicije je 73,1 milion dinara.

Sredinom jula započeti su radovi rekonstrukciji i dogradnji dela Ulice Maksima Gorkog u zoni raskrsnica sa ulicama Braće Radić i Štrosmajerovom. U pitanju su dve najfrekventnije raskrsnice u gradu, a dogradnja traka za „leva“ skretanja značajno će smanjiti gužve.

Sredstva za rekonstrukciju i dogradnju dela ulice Maksima Gorkog u zoni raskrsnica sa ulicama Braće Radić i Štrosmajerovom, obezbedio je Grad putem konkursa Uprave za kapitalna ulaganja.

Ova investicija realizovana je u okviru projekta “Rekonstrukcija i dogradnja kolovoza u ulici Maksima Gorkog, od raskrsnice sa ulicom Braće Radić do raskrsnice sa ulicom Matije Gupca u Subotici sa izgradnjom sistema video-nadzora- I faza”. Na rekonstruisanom delu kolovoza postavljena je nova horizontalna i vertikalna saobraćajna signalizacija.

Kako je najavljeno danas, početkom naredne godine biće postavljene i kamere za video-nadzor. Postavljeni su optički kablovi, temelji i nosači, ostalo je još samo postavljanje kamera čime će biti uspostavljen i sistem video-nadzora na ovom delu puta.

RTV Yu eco



KOMENTARI

  1. Indijanac kaže:

    Zar je VEĆ prošlo 6 meseci???
    Bože moj, kako vreme vrtoglavo brzo prolazi.

  2. Đorđe Grbović kaže:

    Opet on i pominjanje tj zahvalnost Vučiću,juče Koštunica,dole mu je idol Milo sutra…….. čoveče pročitan si.Ima života i bez politike i državne službe ako znaš da išta radiš?Kako ce ti glavni dobavljač parkirati za utovar?

  3. Drndrn kaže:

    Bila neka klopa?

  4. atila kaže:

    6 meseci maltretiranja,kvalitet asfalta je diskutabilan,neravan i sve u svemu fuseraj jedan.Pitanje je samo koliko su se ova dvojica ugradila,bez ovog iz pokrajine.

  5. muzzy kaže:

    šahte univelišite sa asfaltom, pa onda mogu i kamere i praporci..

  6. ludak kaže:

    A ko ce da cisti ovu providnu plasticnu zastitu? Bilo koja kisa, sneg….Pa jos kada se to bude saralo sa sprejevima, pa lomilo….Zar nije bolje, prakticnije i jeftinije da je metalna resetkasta zastita stavljena umesto ovih providnih plasticnih panela koji ce se cesto menjati zbog loma, skrabanja ?

  7. ČINJENICA kaže:

    Izvođač radova je propustio, barem dok su trajali radovi, da na ulazu u B. Radić, u smeru Prozivke, umesto već postojećeg znaka koji je zabranjivao (a zabranjuje i dalje!) saobraćaj isključivo teškim kamionima, postavi saobraćajni znak “u dlaku isti” onom u nivou “Gomex”-a, koji je zabranjivao vožnju svim vozilima u oba smera (II-3), a i pored te činjenice ne samo da ga vozači nisu poštovali, nego ni opštinski saobraćajni inspektor-i sa sve saobraćajnom policijom našli za shodno da reaguju. Sa druge strane, ni jedan znak u M. Gorki nije zabranjivao skretanje u navodno “zaštićenu” Radićevu, u koju je čak i znak obaveštenja preko puta “Volana” upućivao vozače da se pravovremeno prestroje., .

    Ali je, zato, pretpostavljam bezbednosti radi, na desnim stranama ciklo staza, inače odvojenim od saobraćajnica, od “Zvezde” ka Prozivci i “Patriji”, odnosno pored “Volana” ka PTT-1 postavio plave znakove koji velosipedaše iliti bicikliste upućuju isključivo u jednom smeru. To što se haos, pogotovo na raskrsnoci kod PTT-1 ne smanjuje ni nakon proširenja, stvar je do vozača (vozača, hm, hm?) koji, poput ovaca za magarcem, hrle jedan za drugim u raskrsnicu, ne mareći pritom da li će je i napustiti do promene zelenog na semaforu.

  8. Kom kaže:

    Mnogo je bolje i lepše. Čekali smo dugo ali vredelo je.

  9. I.S. kaže:

    Na sastavu starog i novog asfalta je kao na ležećem policajcu. Šahtovi nisu u nivou kolovoza. Umesto da ukinete 2-3 parking mesta preko puta Zvezde, ukinuli ste najmanje duplo. Semafori nesinhronizovani na uzastopnim raskrsnicama. Stvaraju se kolone.
    Sve čega se vi uhvatite da uradite završi se polovično…

  10. ludom radovanje kaže:

    @muzzy
    Šahte su po standardu obavezno niže 5 cm. Pogledajte “novi” deo majšanskog puta. Izgleda da su šahte za ovu državu tehnološki prevelik izazov.

  11. pajo kaže:

    Moglo je i malo rasvete da se ubaci””

  12. Jevremovic kaže:

    U kom vremenu zivi ovaj Laban ?
    Pogledaj koje cipele ima.Katastrofa.

  13. DJURA kaže:

    Bruka i sramota za izvodjaca i nadzornog organa treba im uzeti dozvolu za rad i krivicno goniti ovakav fuseraj nigde nema .Na pojedinim mestima debljina asfalta nije veca od 2 cm.

  14. Ego kaže:

    @I.S. Sve stoji što kažete ali da zeleni talas nije namešten, e to je neistina. Ona je terenutno do Delfina savršeno nameštena, a vi što stojite kod pošte, zapitajte se zašto je to?

  15. Žile kaže:

    @ DJURA: Kategorija ovakvih puteva podleže geomehaničkom ispitivanju i elaborta zbog velike frekvencije i opterećenja.Izvođač i investitor pa i nadzorni organ je ispustio više faza pri izvođenju radova koji će uticati na sigurnost ovo saobračajnice ,a o trajnosti i da ne govorimo.Pored svega toga nisu se poštivali tehnički i sigurnosti uslovi pri projektovnju pa samim tim i izvođenju radova na proširenju saobračajnice. Naime pešačka staza je smanjena u toj meri da nije više sigurna za pešake od raskrsnice Braće Radića prema zgradi Pošte…da nastavim…?

  16. Urbanluk nije urban look kaže:

    Jedno malo pitanje na margini teme. Zasto mnogobrojne fasade te ulice izgledaju tako kako izgledaju, a ne izgledaju bas najbolje. Na pojedinim objektima, odnosno fasadama nije nista uradjeno od zavrsetka njihove izgradnje pre vise od 100-150 godina. zasto je to tako? Da li neko namerno ceka da se uruse same od sebe?

  17. Petar G. kaže:

    @Urbanluk, odgovor je jednostavan. U krajevima iz kojih je većina ovih što su svečano otvarali 200 metara ulice, kuće su brvnare ili su u najboljem slučaju od kamena. (Ima jedan pomalo nepristojan naziv za takve krajeve-odnosi se na opštenje sa vukovima) Takva arhitektura ne poznaje fenomen fasade. Tako da ih oni i ne primećuju, odnosno čak ih i zbunjuju. Iz tog razloga, pošto njihovom brđanskom senzibilitetu fasada ne znači ništa, oni nisu spremni da kao sadašnji gradski rukovodioci, ulože u sređivanje tih fasada.

  18. Dr sc. tro. Stormwatch kaže:

    Leva skretanja su napravljena nestruchno, fusherajski i bash u nazadnjackom stilu nekvalitetne gradnje….ipak…ova skretanja ma kako da su napravljena ucinice taj deo puta mnogo sigurnijim i sa manje guzve….steta sto ovaj projekat nije uradila neka sposobnija vlast jer bi to bilo daleko bolje uradjeno nego ovi primitivci….kad se pogledaju fasade okolnih zgrada dobija se chista slika o nazadnjackoj vlasti….ocena 0.

  19. steve kaže:

    da vas pitam, jel moze majka sa kolicima i malim detetom u njima da prodje novim trotoarom od brace radic prema posti?

OSTAVITE KOMENTAR