Usred zime bez grejanja

Korisnici daljinskog grejanja u centru Bačke Topole koji se greju iz kotlarnice na mazut od petka su bez grejanja. Brigu o grejanju stanova iz dve kotlarnice,
Kotlarnica na mazut u B. Topoli čeka kupovinu energenta, od kojih je druga na zemni gas, krajem prošle godine preuzelo je preduzeće „TMG Toplota” DOO iz Batočine, pošto je JP „Subotička toplana” koja je delatnost obavljala do kraja prošle grejne sezone otkazala taj posao.

grejanje

Glavni razlog što su radijatori hladni, jer kotlarnica na mazut radi samo na minimumu, jesu dugovanja korisnika i nemogućnost da se nabavi novi kontingent mazuta. Iz „TMG Toplote” navode da je naplata računa ispod 50 posto i apeluju na sve korisnike koji nisu izmirili svoje obaveze po pristiglim računima, da to učine što pre.

Obaveštenje korisnicima, koje je objavljeno na internet prezentaciji „TMG Toplota” potvrđuje da su korisnici koji su priključeni na sistem daljinskog grejanja, da je uzrok zastoja, koji je trenutno na snazi u mazutnoj kotlarnici, nedostatak mazuta. U obaveštenju se navodi da je o ovom problemu obaveštena Opština Bačke Topole od koje je zatražena pozajmica za nabavku mazuta, kako bi se isporuka toplotne energije vršila punim kapacitetom, ali da je iz opštine odgovoreno da distributeru toplotne energije ne mogu izići u susret.

„Glavni problem zastoja rada mazutne kotlarnice je slaba naplativost, ispod 50 procenata, što nam čini velike poteškoće u nabavci mazuta. Apelujemo na korisnike daljinskog sistema u Bačkoj Topoli da redovno izmiruju svoje obaveze za isporuku toplotne energije, kako u budućnosti ne bi imali problema ove prirode”, navodi se u obaveštenju batočinske firme „TMG Toplota” korisnicima daljinskog grejanja u Bačkoj Topoli.

Ne treba posebno isticati koliko su ogorčeni korisnici daljinskog grejanja koji redovno plaćaju račune. Oni smatraju da nije u redu da ispaštaju zbog onih koji ne izmiruju svoje obaveze, te da bi protiv dužnika distributer trebao da preduzima efikasnije mere za naplatu, počev od slanja opomena i podnošenja tužbi koje se sada brzo rešavaju uz zaračunavanje troškova postupka.

Ovo nam svojevremeno nisu radili ni bačkotpolski „Komgrad” ni „Subotička toplana”, distributer bi morao drugačije da postupa, a ne da se na ovakav način obračunava. Naplata grejanja dok je „Subotička toplana” obavljala delatnost u proseku bila je oko 80 posto. Ako neko trenutno nije u mogućnosti da plati daljinsko grejanje, to ne znači da uskoro svoju obavezu neće izmiriti. Ovo je najgore neodgovorno postupanje firme iz Batočine prema građanima, korisnicima njihovih usluga – reakcija je jednog od korisnika koji uredno plaća račune.

Problematika daljinskog gre¬janja u stambenim zgradama u centru Bačke Topole, proteže se već godinama unazad, uz kašnjenja početka grejne sezone, pa su se upravo zbog toga mnogi vlasnici stanova preorijentisali na druge vidove grejanja, ali nemaju baš puno izbora.

 

Dnevnik



KOMENTARI

OSTAVITE KOMENTAR