Važe li garancije iz Tehnomarketa ?

Nema više prodavnice Tehnomarket na Palićkom putu a brojevi telefona njihovih prodavnica i kol centra nisu u funkciji. Veliki lanac tehničke robe je u blokadi ali na njihovom zvaničnom sajtu ne postoji nikakvo obaveštenje o tome.

 

Prema informacijama sa portala Narodne banke Srbije, preduzeće za unutrašnju i spoljnu trgovinu „K&K elektroniks” (u čijem je sastavu „Tehnomarket”) u blokadi je od 6. decembra 2012. god.

 

Glavno pitanje za kupce u ovakvoj situaciji je – šta se dešava sa garancijama i na koji način će uspeti da ostvare pravo na reklamaciju ukoliko se uređaj koji su kupili u „Tehnomarketu” pokvari u garantnom roku.

 

U ovakvim situacijama se kupcima savetuje da se obrate proizvođaču, odnosno uvozniku.

Problem će, međutim, nastati ukoliko se ispostavi da je „K&K elektroniks” bio i glavni uvoznik proizvoda određenih  firmi koji su se u „Tehnomarketu” prodavali.

 

Postoji i opcija za namirenje kupaca putem naplate iz stečajne mase, međutim takve procedure mogu da budu iscrpljujuće, a pre svega neizvesne.

 

Kako se navodi na zvaničnom sajtu crnogorskog odeljka ove firme, „K&K elektroniks” osnovan je na bugarskom tržištu 1992. godine, a prve prodavnice „Tehnomarketa” otvorene su 1999. godine, što je bio početak širenja balkanskog lanca hipermarketa tehničke robe, kancelarijske opreme, telekomunikacionih i IT proizvoda. Lanac se iz Bugarske proširio na Srbiju, Makedoniju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru, a 2007, godine u Bugarskoj je obuhvatao gotovo 50 odsto prometa kućne elektronike.

 

Nevolje za „K&K elektroniks” počele su 2010. godine kada je bugarska štampa objavila da je jedan od ogranaka ove firme, trgovinski lanac „Domo” otišao u stečaj i da je prva žrtva krize u Bugarskoj. Kako se navodi u štampi, tada je zatvoreno više od polovine prodavnica „Tehnomarketa” u Bugarskoj.

 

 



KOMENTARI

  1. maja kaže:

    Hvala za ovaj tekst, ja sam kupila mašinu za veš prošle godine tamo i sad mi se pokvarila, a garancija je 2 godine. Kome da se obratim?

  2. freelancer kaže:

    maja:

    Hvala za ovaj tekst, ja sam kupila mašinu za veš prošle godine tamo i sad mi se pokvarila, a garancija je 2 godine. Kome da se obratim?

    Nikome, Majo… I ja sam kupio neku Whirpool makinu. Sve radi. Pere, “pegla veliki veš”, čuva malu decu… I crkne… Nema ovlaštenog majstora u Subotici. Uzrok: crko neki čip. Ne trpi “klackanje” napona struje… Popravak: k’o pola nove makine….

  3. Anonimni kaže:

    maja:

    Hvala za ovaj tekst, ja sam kupila mašinu za veš prošle godine tamo i sad mi se pokvarila, a garancija je 2 godine. Kome da se obratim?

    Obrati se predstavništvu te fabrike u Srbiji.

    Ukoliko imaš serijski broj mašine a imaš na pločici onda fabrika tačno zna sve što je potrebno.

    Bez obzira koji je distributer prodavao mašinu a ima ih puno, fabrici je u interesu da ti budes zadovoljna i sigurno će ti izaći u susret.

    Jedini problem će ti nastati ukoliko fabrika daje garanciju godinu dana. A tebi je prodavac dao na dve, mada se to u praksi gotovo nikada ne dešava.

  4. nekoime kaže:

    uff…sreca u nesreci,uzmem tv letos u tm, posle mesec i po rada,poceo da brljavi, sreca pa sam ga vratio i kupio drugi u drugoj prodavnici

  5. vakins kaže:

    obrni okreni kupci su naje.ali. 

  6. M kaže:

    Pa nije bitno u kojoj radnji je kupljena tehnika, jer ovlasceni distributer tebi daje garanciju, a ne radnja. Bitno je da imas garantni list sa svim pecatima radnje i fiskalni isecak gde se vidi kada ste kupili odredjeni proizvod, zatim kontaktirate distributera i oni su duzni da vam posalju majstora ili tehniku saljete njima na popravku.  U svakom slucaju, ukoliko ne odreaguju kako bi trebalo, prijavite ih inspekciji za zastitu potrosaca. Ja sam npr kupila tamo masinu za ves, na garantnom listu se nalazio broj telefona predstavnistva Indesit koji se nalazi u Beogradu, pozvala ih, oni me uputili na majstora koji radi za njih u Subotici, pozvala ga i odmah je dosao. Nikakvih problema nisam imala.

OSTAVITE KOMENTAR