Vlak u snijegu

Daleko od kamera i očiju javnosti, željezničari su se ovog vikenda borili sa snežnim nanosima koji su blokirali prugu. Zavejani su vozovi, neki od njih međunarodni, na nepristupačnim mestima do kojih nisu mogle doći moćne mašine. Samo ruke i lopate.

 

Angažovani su bili svi, bez obzira što je vreme bilo nemilosrdno prema ljudima.

 

Dokle god je naših „vamoša“, biće i željeznice !

sneg 33

sneg 22sneg 11

pruga 1

sneg

 

pruga 4

pruga 5

sneg 0



KOMENTARI

  1. Pametnjaković kaže:

    Svaka čast vrednim rukama željezničara koji ručno iskopavaju put za lokomotive i vozove, ali ova metoda je metoda koja se koristila samo u prve dve  godine od kada je izmišljena železnica.

    I samo onda. I nikad više, pre skoro 200 godina. Ovaj način čišćenja je van svake pameti.

    Zamislite da auto put sa četiri saobraćajne i dve zaustavne trake čiste radnici Vojputa ručno sa lopatama i metlama. Kada i kako bi to bilo očišćeno ?????

    Ubrzo se videlo da treba nešto izmisliti, jer sneg pravi problem, pa su izmislili mašine za čišćenje snega. 

    Ovaj ručni način čišćenja snega je toliko primitivan, kao da smo u srednjem veku.

    Nemam komentara samo svaka čast željezničarima, ali ko nema u glavi, ima u rukama, kao što kaže neka stara poslovica.

    Tu se odlično vidi nebriga rukovodsva željeznice za interes da se pruga što pre osposobi za normalan saobraćaj.

    Bolje ove fotografije da i nisu objavljivali, sramota za rukovodsvo i njihovu organizaciju posla, radnicima svaka čast.

    Da ne izmišljam gluposti, postavio sam nekoliko linkova da vidite kako se to radi u normalnim državama.

    http://www.youtube.com/watch?v=gDCKfW-kGac

    http://www.youtube.com/watch?v=z3IeG1pVkPU

    http://www.youtube.com/watch?v=wmRYCQgzwpE

    http://www.youtube.com/watch?v=ItdRfvYHPAY

    http://www.youtube.com/watch?v=KCqEBdjaXpM

    http://www.youtube.com/watch?v=ZcJRqtGOqRM

  2. Usputachni kaže:

    @Pametnjakovic na onom prvom linku je grtal'ca samo takva ali je Novozelandski ubedljivo najludji.smiley

    Sta reci za zeljeznicu Srbije kad joj vozovi idu brzinom od 30 km/h koliko su isli i kada je pruga izgradjena u 19.veku. Necemo mozda da kupujemo neke bezvezne lokomotive koje ciste sneg kad imamo radnu snagu kao u 19.veku! Ljudima svaka cast na pozrtvovanosti i radu ali ti si skroz u pravu sto se tice nebrige zeljeznice. Ma sta ih briga za prugu kad oni ne putuju vozovima nego se vozikaju automobilima. Ovo mu bas dobro dodje na vest od pre koji dan o brzoj pruzi Budimpesta-Beograd. Ko dozivi,pricace!wink

  3. .... kaže:

    nije vlak nego voz angry

  4. ax kaže:

    Gospodo novinari svaka čast na hrabrosti da ovo objavite , pošto niko ništa nije objavio o ovom delu pruge. Vaša hrabrost je veća od vaših grešaka jer prva slika nije sa pruge Subotica Vrbas već Pančevo Vršac.Što se tiče komentara najlakše je biti zavaljen u fotelju komentarisati ono u šta se ne razume i pluvati.Osvrčuči se evo na jedan komentar da sneg nije beton i nije beton puca , a smrznuti sneg ne. Da nije baš sve to tako crno evo da podkrepim :di jošDa nebi bilo zabune ja sam sa lopatom na jednoj od vaših fotografija da nebi neki debeli komentator mogao da mi pametuje jer su fotografije sa mog telefona.

  5. amacak kaže:

    @ax

    jel istina da su bar na nekim od kritičnih mesta postojali zakloni za sneg koji su zbog prestanka održavanja propali?

  6. Petar.SU kaže:

    Ajde strpite se malo ljudi. Uskoro ''pocinje'' gradnja nove pruge po kojoj ce vlakovi juriti ludo! Za sat vremena ste u Beogradu, za pola sata u Novom Sadu i Budimpesti. A za mesec dana idete na glasanje, a za mesec dana i jos sedam, svhaticemo da cemo jos dugo dugo putovati nasim starim prugama, 5 sati do Beograda, i 2.5 do Budimpeste i Novog Sada..sa vlakicom. 🙂

OSTAVITE KOMENTAR