Vojput finišira Bešku

U toku su završni radovi na obnovi starog mosta preko Dunava kod Beške, koji će biti okončani naredne nedelje.

 

Konzorcijum beogradske “Mostogradnje” i subotičkog “Vojputa”, zamenio je austrijsku kompaniju "Alpina", koja je bila zadužena za taj posao.

dsc8384

– Radi se o revitalizaciji starog mosta kod Beške na Dunavu i oko tri kilometra prilaza sa severne i južne strane. Ugovor koji je imala “Alpina” je raskinut i poveren je posao konzorcijumu “Mostogradnja-Vojput”. Ugovor je potpisan sredinom oktobra i radovi su počeli 20. prošlog meseca – rekla je Vukoslav Vukoslavović, izvršni direktor izgradnje kompanije "Vojput".

 

Do sada je sa severne strane urađena rehabilitacija koja podrazumeva skidanje postojećeg bitunosećeg sloja i ponovna njegova izrada kao i nanošenje sloja asfalta u dužini od 1,4 kilometara. Sa južne strane je uređn isti posao u dužini od 1,6 kilometara.

 

– Radovi su završeni što se tiče asfalta. Sad se radi rehabilitacija i nanošenje izravnavajućeg sloja asfalta na mostu i ostaje nam još 1,6 kilometra završnog sloja asfalta. Ukoliko nas vreme posluži do sredine naredne nedelje svi radovi će da budu završeni. Ostaje da se urade bankine, uredi zemljište i slično. Radi se sa mehanizacijom koja je neophodna za skidanje asfalta, sa glodalicama i sa tri finišera.Vrlo je kompleksno i složeno gradilište sa aspekta projekta i sa aspekta vremenskih uslova u kojima smo zatekli gradilište. Most je bio urađen prilično neravno i morali smo da izravnamo asfalt, što nije bilo lako – istakao je Vukoslav Vukoslavović.

dsc8494

– Što se tiče prilaza sa severa i juga radili smo kompleksnom metodom. Širina vozne i preticajne trake 8,5 metara i debljina 6 centimetara, rađena je sa jednim finišerom, a širina zaustavne trake od 2,5 metara sa drugim finišerom. Razlog tome je što su trake rađene sa različitim vrstama asfalta, koje smo uspeli u isto vreme da radimo i spojimo metodom “vruće na vruće”. Prvi put smo radili ovu metodu i veoma se dobro pokazala – navodi Vukoslav Vukoslavović.

 

– Na mostu sam od jula prošle godine kada su započeti radovi na sanaciji objekta. Zamenjene su pešačke staze, nakon toga je izvršena sanacija kolovozne ploče i namontitana je nova zaštitna ograda. Završeni su radovi na hidroizolaciji i u toku su radovi na asfalturanju koje izvodi, naš partner kompanija “Vojput”. Radovi teku dobrom dinamikom – rekao je Predrag Živković, odgovorno lice "Mostogradnja".

 

dsc8453



KOMENTARI

  1. freelancer kaže:

    Voleo bih da ovaj komentar pročita i djomla. U svetlu nekih drugih komentara, o drugoj temi i na drugom mestu. Elem, ispada da mi imamo kapacitete, imamo ljude koji mogu da završe posao kvalitetno i u razumnom roku. Pa to smo znali i ranije! U čemu je onda problem? Sumnja i nedostatak vere u sopstvenu pamet i potencijale? Ili…?

    Svi koji to žele veoma lako mogu doznati VEOMA zanimljive podatke o Alpini. Takodje i o tome koliko Srbiju košta čisto zaj****anje sa "tašna & mašna" mafijaškom kompanijom. Ko joj je osnivač, kako, zašto i preko koga je dobijala poslove na KLJUČNIM projektima u Srbiji, da bi za PODIZVODJAČE angažovala domaće firme koje su prethodno izgubile na tenderu na kome je ta ista Alpina pobedila. ČISTIM DAMPINGOM! Vrlo, vrlo zanimljiva priča… Pa i domaće firme bi odlično uradile bilo koji posao, ali… PLATI! Pa klati. Ovako, posao se daje stranim "kompanijama" koje dobiju posao damping ponudom na tenderu, da bi kasnije ispostavila realan račun i naravno to NAPLATILA na arbitraži. Koliko ono košta most (novi) na toj istoj Beški? O čemu mi ono? 😀

OSTAVITE KOMENTAR