Da se nešto dešava na zaobilaznici oko Subotice svedoče mašine Borovice koje su ponovo aktivirane, ili bolje rečeno vraćene na gradilište. Nakon višemesečnog zastoja od kojeg je korist imao samo korov, radnici pomenute firme ali i firme Interkop su nastavili tamo gde su stali, pa se trenutno rade nadvožnjaci, onaj preko pruge i onaj preko puta za Tavankut.
Do prvog asfalta ima još mnogo da se radi, deonica je u veoma raznolikom stanju pa postoje delovi pod peskom, sitinim kamenom, zemljom ali i delovi koji nisu ni počeli da se rade. I pored velikog kašnjenja ohrabruje činjenica da su radovi pre desetak dana ponovo otpočeli i to „solidnim“ intenzitetom. Kako će radovi u budućnosti teći sve zavisi od izvođača radova i investitora. Ono što je sigurno, objektivan rok se ne može tačno utvrditi jer bar što se tiče Y kraka, uvek nešto iskrsne.
Uradiće se presek stanja tokom ove godine uz nadu da će naredni izveštaj sa ovog gradilišta biti sa malo više promena.
20. april
1. jun
20. septembar – nastavljeni su radovi na nasipu.
Sa druge strane nadvožnjaka kritična deonica preka salašu Farkaš.
20. april
1. jul
20. septembar
Na putu ka Ljutovu izgled Y kraka prema Kelebiji
Deo trase koji čeka početak radova
Nema od ovoga nista 🙂
Sve sto je Borovica radio , posle nekog vremena opet se radilo 🙂
Vec se oseti da nam je bolje .
Ministar Dulić: Y krak do sredine 2012.
Y krak će biti završen, kaže Dulić
Obilaznica za godinu dana, obećali ministri
Mrka
Rok za zavrsetak drumskog koridora X(od Horgosa do Dimitrovgrada-Preseva, ukljucujuci Obilaznice Subotica, N.Sad i Beograd) je 31.12.2015. Izvori i nacini finansiranja drumskog koridora X su regulisani ugovorima potpisanim izmedju Vlade Srbije, World Bank, International Bank for Reconstruction and Development i European Bank for Development and Reconstruction. Sve informacije iz ovog ugovora i stepen realizacije odnosno procenat iskoristenih finansijskih sredstava od planiranih dostupni su na linkovima ispod.
Iako je Vlada Srbije ugovorila rok od 5 godina za izgradnju i dovrsetak koridora X vec u prvih godinu dana (Q1-2010.g -Q1-2011.g) kasni se sa izgradnjom, odnosno umesto planiranih 30% sredstava u prvoj godini potroseno je samo polovina toga.
Ceo putarski sistem u Srbiji je totalno ne efikasan, ne organizovan i menadzment je katastrofalan.
Dragi moji ne verujte praznim pricama nasih politicara!!! Provozacete se Y krakom u januaru 2016. ako ne i kasnije. Prva rata kredita stize na naplatu u martu 2017.g.
Evo link: CORRIDOR X HIGHWAY PROJECT
dasHHa svaka ti cast !
Tnx Mrka.Iznosim cinjenice koje su proverene jer sam naucio u zivotu da srpskim medijima i politicarima ne treba verovati,odnosno sve njihove izjave,saopstenja i vesti treba proveriti iz pouzdanih izvora.
Inace u izvestajima World Bank se navodi kako je realizacija putnih projekata u Srbiji porazavajuce losa,neorganizovana i aljkava. Menadzment Republicke direkcije za puteve i Koridora10 d.o.o je podbacio na svim poljima, od administracije, planiranja i projektovanja, do izgradnje i nadzora. Takodje organizacija resursa potrebnih za izgradnju je izuzetno losa a ucinkovitost i efikasnost je na donjoj granici ekonomske opravdanosti.
Umesto da su se angazovale svetski renomirane firme koje bi svojim iskustvom i neupitnom sposobnoscu zavrsile koridor X pre roka, Vlada Srbije je uzela stvar u svoje ruke i zato smo tu gde jesmo sada! Da su putevi pusteni u promet pre roka duzi bi bio period grejs perioda za kredit. Koridor10 d.o.o. bi imao vecu zaradu od naplata putarina i vise bi sredstava ostalo za finansiranje drugih saobracajnica. Ovako se ne treba iznenadit ako koridor 10 ne dugo nakon zavrsetka ode pod koncesiju zbor ne mogucnosti finansiranja usled pocetka naplate kredita!
Trenutno se akcenat stavlja na preostali deo trase Subotica – Novi Sad kod 80. kilometra. Tamo se takodje radi nadvožnjak i očekuje se da će radovi biti finiširani u naredne tri nedelje.
Nakon toga treba očekivati povećanje intenziteta radova na zaobilaznici. U kojoj meri, ne znam. Od količine mehanizacije i organizacije zavisi i rok.
da,ali Subotici je od prioritetnog značaja Y-krak jer naši gradski putevi više nisu za upotrebu a mraz i zima su tu.
takođe je problem banijska kojoj fali još jedan sloj asfalta
pa Dulić sve i da kaže da je danas 22.09.2011. nema više niko razloga da mu veruje.
dezurni pljuvaci, bice gotovo, nebrinite
Josipe:))) Ne brinemo puno nas vec odavno otkad smo napustili lepu srbiju:)))