Tužna je slika Y kraka.
Sve je po pitanju Y kraka zanemelo baš kao i pre nekoliko godina. Jednostavno, to više nije tema u političkim krugovima bez obzira na to da li se ti krugovi nalaze u Subotici, Novom Sadu ili Beogradu. Na žalost, tako će ostati i naredne godine jer su oči onih koji finansiraju okrenute ka jugu gde se planiraju putevi od Ljiga do Preljine, deonica Koridora 10 kod Dimitrovgrada a u poslednje vreme sve su glasnije i najave za izgradnju puta do Prištine i Peći.
Najave ko najave, zato služi ministarski dvojac koji se prosto utrkuje koji će više kilometara obećati ne mareći na budžet države i ono što nam donosi MMF. A budžet ko budžet, nikad prazniji. Što je manje para u njemu to se više obećava.
Ako pak bolje razmislimo, nije Subotica toliko loše ni prošla. Ako ništa drugo izgrađen je autoput do Novoga Sada što je uzimajući decenijske okolnosti u Srbiji podvig veka.
Y krak će morati da sačeka neka bolja vremena.
Autor namerno zaboravlja da su sve od 2000. godine pa do pre par meseci na vlasti uzastopno bili DS i LSV, sa pratećim “dušebrižnicima” za narod, i u gradu (još uvek su), i u pokrajini (takođe) i u republici (konačno su skinuti), pa šta ih je sprečavalo da za 12 godina konačno izgrade i taj famozni, gotovo biblijski predimenzionisani, Y krak? Ko im je tada smetao, kad su sve dizgine vlasti i finansija imali upravo u svojim rukama? Zar Dulić Dr. Oliver nije pred svake izbore obećavao skori završetak i stavljanje u upotrebu? I šta sad? Krivi su ovi što su došli na vlast u republici pre 4 meseca? Ajde molim Vas, dragi sugrađani, budite realni makar jednom u ovome životu. Ako je neko 12 godina na vlasti na svim nivoima i od tada nijedan kapitalan objekat/projekat nije sproveden i stavljen u upotrebu, onda ti ljudi jednostavno ne znaju da vladaju u korist građana koji su ih, kako-tako, već nekako izabrali. Sebe su obezbedili i kad nisu na nekim zvučnim i direktnim funkcijama, a za narod i sugrađane svi vidimo da ih je baš briga. Tako da molim autora da ubuduće osveži i svoje i naše pamćenje ko je sve iz lokalne i pokrajinske i republičke DS garniture pred svake izbore (od mesnih zajednica do predsedničkih) obećavao sve i svašta a od toga ama baš ništa nije ispunjeno. Djomla, ostavi svoje komentare u sebi barem godinu dana pa onda kritikuj gorenavedene ministre i ostalu vladu, jer za 100+ dana ni pšenica ne može da rodi i da bude požnjevena. Toliko od mene, a vi budite zli u svojim nerealnim komentarima koliko vam duša hoće, samo ni slučajno nemojte priznati sebi da su DS partijci zgrnuli velike pare za sebe a od Y kraka ništa.
Pošto kreće novi projekat autoput Negotin – Albanija via Priština, Y krak ostaje da završi neka buduća generacija.
Pljuvali ste po Dulicu, bar je nesto uradjeno, nije sve (kriza) ali islo je polako, dosao Velja Ilic i sad nista. Poznato da je Velja protiv ovog dela Srbije bio i u proslom njegovom mandatu a tako je i sada, jer cim je stupio na vlast radovi su stopirani. On sad gura njegovu Sumadiju i niko ga ne napada kao mi sto smo cerecili Olivera Dulica za sve. Nama niko ne valja ako je nas, i svi su lopovi a Velja napravio najveci staracki dom u ovom delu Evrope i niko ga zbog toga nedira.
Dok se ne opametimo, osedimo. onda dolaze nove generacije koje opet napadaju svoje i tako do besvesti, nikad da se naucimo pameti.
Kukacemo mi jos za njim ili barem slicnim,
I onda, kada za ko zna koliko godina ponovo pocnu radovi, veliki deo para ce otici na sanaciju onoga sto je do sada izgradjeno. Zato su nasi autoputevi tako skupi.
Bruka i sramota za drzavu. Nije u stanju zavrsiti zapoceto. Neznam kako bi reagovali stanovnici Beograda kada bi im pod prozorom tutnjao kamionski saobracaj kako sto kod nas tutnji kroz Zagrebacku ulicu. Nasa posla.
“Čovek” porilično pogrešno si protumačio moj tekst a lepo sam naveo da Y krak više nije tema ni u Subotici ni u Novom Sadu ni u Beogradu, što znači da se ovim pitanjem trenutno ne bavi nijedan nivo vlasti (bez obzira na to ko gde vladao).
Prethodni su krivi što nisu završili, a sadašnji što nisu nastavili.
Političku ostrašćenost ću prepustiti vama koji ste se u tekstu pronašli ili ste pak pronašli svoje bezgrešne miljenike, ali neću propustiti priliku da istaknem nivo nebuloze koja se ovih meseci iznosi u javnost kada je u pitanju izgradnja puteva u Srbiji.
Jedna SFRJ kao veoma moćna država je za svog veka uspela da izgradi jedan autoput “Put bratstva jedinstva”. Od tada je Srbija kao deo SRJ i samostalno uspela da izgradi samo put o Subotice do Beograda i jedan deo obilaznice oko glavnog grada. Danas se najavljuju stotine kilometara različitih koridora u trenutku kada MMF dolazi sa jasnom porukom – štedite ko Grci.
Veruj mi, prvi bi voleo da me svi demantuju. 🙂
Potuno se slazem stobom djomla. Tragedija je sto ti isti koji daju takva izjave znaju to sto si napisao a opet imaju obraza davati takve izjave. Nasa posla.
Oliver Dulić je svoju političku karijeru vezao za ovaj projekat.
Milutin Mrkonjić je još 1999. treba da završi sa svojom političkom karijerom a Velja ilić je decembra 2007. kao tadašnji ministar izjavio:
“Čovek” zar ovim ljudima ima smisla brojati dane rada nove vlade?
Ja mislim da postenih politicara nema…iza svakog njihovog dela ili nedela stoji iskljucivo interes!!!
vojvodina probudi se…
Sve rečeno… AMIN!
mrkonja i velja nama grade puteve citave decenije
na kakve smo mi niske grane spali.