Radovi na Y-kraku započeti u aprilu trebali su biti gotovi do kraja novembra, međutim jos uvek se radi na izgradnji dva objekta (nadvožnjaka) preko pruge Subotica – Beograd i Čantavirskog puta.
Radovi na pomenutim objektima su veoma intenzivni i vikendom. Primetna je obimna mehanizacija Vojputa koja intenzivno radi na uređenju cele trase, stoga se ne očekuje veće probijanje već probijenih rokova.
Dva kružna toka izgrađena na raskrsnicama sa novosadskim i somborskim putem su uveliko u upotrebi. Raskrsnice su dobile osvetljenje, kompletnu saobraćajnu signalizaciju dok je otpočelo i ozelenjavanje ostrva.
Nakon završetka ove deonice će sledeće godine biti potrebno da se uradi etapa od 13 kilometara za koju je namenjeno 1,4 milijarde dinara. Po obećanju nadležnih, ceo Y-krak trebao bi biti gotov sledeće godine.
KOMENTARI
OSTAVITE KOMENTAR
Morate biti prijavljeni da biste komentarisali.
Završetak Y kraka+inicijativa za promenu Ustava = referendum i izbori (naravno vanredni) na svim nivoima.
Rok za završetak ugovorenig dela je 20 decembar.
Dobile su osvetljenje koje jos uvek ne radi!
Okreni obrni konačno će ga neko završiti.
Pitanje je da li se spaja do Kelebijel ili samo somborski put auto put SU- BG?
Jos jedan kilometar je skoro zavrsen. Neverovatna brzina!
inace proso sam ceo put
mesecima ..masine su stajale. zasto to nije vec
gotovo.ali taj deo od 2 km
vec zavrsite.pa na kelebiju
radovi.
@Vozac ove godine do somborskog puta, iduce godine do Kelebije.
Zapoceti u aprilu? Gotovo se nasmejah da me nije zabolelo
Kakva originalna izjava:“ Ne očekuje se veće probijanje već probijenih rokova“! Već nestrpljivo očekujemo svečano otvaranje obilaznice po ne zna se koji put kako bi se vizuelno ublažilo totalno rasulo našeg grada odnosno lokalnih „lidera“.
Samo je u Antisistemima moguće da se jedan put dugačak samo 24 kilometra gradi, za sada, nepunih trideset godina. Radovi su započeti još 1990. godine. Za taj novac moglo se izgraditi mnogostruko više kilometara.
Netalenat, neznanje, nestručnost, nesposobnost i nerad ključ su Antisistema u kom se živi od pljačke budžeta tj. građana i privrede, onih koji sve to imaju.
Moša Pijade na prvom zasedanju AVNOJ-a 1942. godine u Bihaću:
„Potrebno je zato stvoriti toliko mnogo beskućnika, da ovi beskućnici budu većina u državi. Stoga mi moramo da palimo. Pripucaćemo pa ćemo se povući. Nemci nas neće naći, ali će iz osvete da pale sela. Onda će nam seljaci, koji tamo ostanu bez krova, sami doći i mi ćemo imati narod uza se pa ćemo na taj način postati gospodari situacije. Oni koji nemaju ni kuće ni zemlje ni stoke, brzo će se i sami priključiti nama, jer ćemo im obećati veliku pljačku. Teže će biti sa onima koji imaju neki posed. Njih ćemo povezati uza se predavanjima, pozorišnim predstavama i drugom propagandom. Tako ćemo postepeno proći kroz sve pokrajine. Seljak koji poseduje kuću, zemlju i stoku, radnik koji prima platu i ima hleba, za nas ništa ne vredi. Mi od njih moramo načiniti beskućnike, proletere. Samo nesrećnici postaju komunisti, zato mi moramo nesreću stvoriti, mase u očajanje baciti, mi smo smrtni neprijatelji svakog blagostanja, reda i mira.“
Ukoliko niste primetili, ponovo u zvezde kuju Jugoslaviju, ponovo „implementiraju“ isto ali u drugoj formi. Isti ku*ac, drugo pakovanje.
Dokle god kroz grad (Beogradski put, Zagrebačka) prolaze teretnjaci, Y-krak ne postoji! Mogu da grade, otvaraju, slikaju se i hvale milion puta – bez onog dela prema Kelebiji, sve do sada napravljeno je u najvećoj meri beskorisno.
A zbog činjenice da su zbog stranaka i strančarenja a ne novčanih sredstava i lošeg kvaliteta propali zemljani radovi na pomenutoj deonici neko bi trebao da leti naglavačke, trajno, iz grada i okoline.
@Istina
Kinezi bi voljeli…