Zaobilaznica oko Subotice koja treba da spoji granični prelaz Kelebija sa autoputem Subotica- Beograd je podeljena u tri sekotra:
Sektor I – proteže se od graničnog prelaza Kelebija do ukrštanja sa državnim putem M-17.1 (Subotica – Sombor) i dužine je 11.60 km
Sektor II – proteže se od ukrštanja sa državnim putem M-17.1 (Subotica – Sombor) do ukrštanja sa državnim putem M-22.1. (Subotica- Bačka Topola) i dužine je 4.60 km
Sektor III – proteže se od ukrštanja sa državnim putem M-22.1 (Subotica – Bačka Topola) pa do petlje Subotica-Jug i dužine je 6.10km
U razgovoru sa Sanjom Stavrić iz preduzeća „Koridor 10″ saznajemo da su trenutno intezivirani radovi na drugom i trećem sektoru, dužine oko 11km. U toku su zemljani radovi, radovi na 4 mosta, radovi na izgradnji nasipa, kao i asfalterski radovi na sanaciji postojeće asfaltne površine dužine 9,5 km.
Pored toga vrši se i građevinsko snimanje radova na sektoru 1.
Po međusobnom sporazumu izvođača radova na sektorima 2 i 3 radove izvodi preduzeće AD “Putevi Užice“, dok je na sektoru 1 angažovan izvođač “Borovica – Transport “d.o.o.
Trenutni izgled radova na potezu gde se zaobilaznica ukršta sa Čantavirskim putem
Humusiranje nasipa
Materijal se dovlači sa pruge
Pogled prema autoputu
Da li zna neko kako će se rešiti ukršanje Y kraka sa putevima Subotica – Sombor i Subotica – Bačka Topola? Hoće li biti semaforska signalizacija ili će praviti nadvožnjake?
Rešiće se raskrsnicom u ravni – kružni tok.
Semafor na autoputu?!?!?
Zasto kruzni tok???? Sto stede te pare, nek naprave dve normalne petlje na ukrstanju sa magistralnim putevima.
a kružni tok je bolje rešenje?
Kada nemate para, onda tražite sto jeftinije resenje, pa je jedno vreme bilo price i o semaforu. Ali je pronadjeno resenje u kruznom toku.
@ Vojvodjan
da
@ DelijaNoviGrad
Ako krenu da rade petlje, jos bar 20 godina se necemo otarasiti kamiona u Zagrebackoj.
Ako stvarno stave kruzni tok ili semafor na ukrstanje puteva totalno drugog ranga, onda su stvarno bolesnici! to ne sme da se dozvoli, zna se da auto put predstavlja slobodan tok saobracaja pri cemu se tezi da se maximalno otklone sve smetnje koje bi usporile sam tok saobracaja! Mogu samo reci da smo bolesna zemlja ako se tako nesto uradi, takva slicna situacija je postojala na ulazu u Novi Sad gde se kod Rodica Auto put ukrstao sa lokalnim putom i kao resenje je stavljen SEMAFOR!!!!!!!!!!!! Po tome smo prepoznati u Evropi kao specijalci koji na Auto putu imaju takve gluposti, nemci su nam se smejali, a da ne pricam koliko se samo udesa tamo izdesavalo!!!! Strasno….. Moje misljenje je da ako nesto ne mozes da uradis kako valja, ne treba to ni da radis…… Previse se kod nas stvari rade „ofrlje“ zato nam je i takvo stanje u zemlji!!!!
prvo, ne zelim da se ponavljam sto se tice semafora.
drugo, najverovatnije nisi upucen u cinjenicu da to nece biti autoput, vec poluautoput pa se tako ukrstanje sa Somborskim i Zednickim putem biti ukrstanje puteva istog ranga.
trece, i ja bih voleo da imamo autoput sa sve petljama i isto tako bih voleo da Subotica dobije jos bar 4 bulevara, metro i aerodrom ali jedno su zelje a drugo su mogucnosti. A kolike su nam mogucnosti proceni na osnovu svog dosadasnje iskustva. Koliko je kilometara autputa izgradjeno za tvog zivota u Srbiji? Da li ti stvarno mislis da ce neko u Beogradu da gradi autoput sa sve petljama oko Subotice?
cetvrto, niko tu nece nista ofrlje raditi jer se kruzni tokovi redovno implementiraju po svetu na ukrstanju velikih puteva.
i pet, to „bolesnici“ preskoci sledeci put…
Kao što je Djomla vec napisao „to nece biti autoput“. I ako se mora birati između kružnog toka i semafora, kružni tok je mnogo bolje rešenje. Za to imate dokaze širom Mađarske.
P.S. Hvala na odgovoru 🙂
Komentar za nortboy! Imaš pravo jer po tvome samo autoputevi dolaze u obzir, isvi trebamo da vozimo Rols Royce, jer ko vozi Ladu, 101, opel, renault, fiat itd. svi su bolesni! Ne treba da se radujemo malom napretku, samo savršestvu! Mi smo najbogatiji pa tako treba i da gradimo i da razmišljamo! A oni koji žive na Halaškom putu neka trpe dalje međunarodni saobraćaj! Bravo!
Prvo, drago mi je da se od resenja sa semaforom odustalo, jer se oni ne koriste vise ni u samom jezgru gradova, a kamoli na obilaznicama
Drugo, upoznat sam sa cinjenicom da ce to biti kako ministar Dulic kaze „POLUAUTO-put“ (samo da ne bude kao onaj koji je vodio od Subotice do Novog Sada do pre par godina, gde je masa stranih drzavljana poginula zbog lose i ne usaglasene horizontalne i vertikalne signalizacije, odnosno cinjenice da stranci ne prepoznaju termin POLUAUTO-put) i jos, ova obilaznica ce biti deo medjunarodnog koridora X, koji pripada medjunarodnoj mrezi puteva koji se naziva E-75, tako da se nikako ne moze pricati o tome da ce lokalni somborski (M-17) i zednicki (M-22) put biit u istom rangu sa ovim obilaznicom, mozda ce ona imati geometriske i fizicke dimenzije lokalnog puta, ali se nikako ne moze pricati o ISTOM RANGU!!!!
Trece, slazem se sa tim daje „puno“ uradjeno, zato sto niko pre u ovoj drzavi nije gradio puteve, pa sada to izgleda PUNO! Ali osvrnimo se malo na komsije hrvate koji su za 5-6 godina precrtali celu drzavu sa Auto-putevima na kojima im zavide i nemci!
Cetvrto, ne kazem da je uraditi ofrlje, staviti kruzni tok, ali se zna kako se projktuju saobracajnice za tranzitni i teretni saobracaj! I jos, sta to znaci termin Velekih puteva?????? Koliko ja znam postoji samo manje ili vise opterecen saobracajni pravac!
A da mi odgovris na pitanje.
Da li stvarno misliš da će Beograd koji takođe nema obilaznicu izgraditi u Subotici autoput sa sve petljama?
Da li je to tebi realna situacija, ili treba kao do sada da guramo glavu u pesak i forsiramo projekte koji se nikada neće završiti. I za pozorište je u prvo vreme bilo dogovor 45% država, 45% pokrajina i 10% grad. I šta bi posle 5 godina. Eno gradilište stoji već godinu dana.
Iako se to tebi čini kao lokalni, Somborski i Žednički putevi su magistralni. Valjda zato i imaju slovo M.
Magistralni putevi Srbije
@djomla
A koga briga za Beograd? Šta je sa obećanjem da će se osnovati vojvođansko preduzeće za puteve i da će Vojvodina preuzeti nadležnosti nad putevima, osim autoputa?
I ne govori čovek o petljama i tunelima; ne filozofiraj. Pitanje je bilo za nadvožnjake, što nije tako skupo rešenje, a i znamo da ih napravimo. Autoput treba maksimalno osloboditi i rasteriti, a ne usporiti. Ali, vi ste majstori da usporite saobračaj i tamo gde realno ne da nema potrebe, već je i štetno (pr. Kireške i Partizanskih baza)!
Bice nezgodno u magli 😉
… kad od jedno semafor!!! 😯
lupate gluposti.Veliki kružni tok je sasvim ok.slična stvar ima i na obilaznom putu oko Bjeljine i sve je ok bez problema
Zasto nas treba da boli k…. za beograd? I Nis ima savrseno resenu obilaznicu oko grada bez toga da je cekao da im dozvole seratori iz beograda i novog sada bilo sta da urade, ni mi u Subotici vise ne treba ikada ista da pitamo za bilo sta ns i bg jer su nam oni samo kocnice razvoja.
:twisted:Nadajmo se da će taj Y krak biti završen ida više nećemo ga spominjati!!
Samo ( kružni tok (KREISEL)) kao u Hrvatskoj i Mađarskoj!!!!!!!!