Zakazivanja pregleda preko Nacionalnog kol centra

Krajem prošle godine počeo je da radi Nacionalni kol centar putem koga građani mogu da zakažu pregled kod svog izabranog lekara, pedijatra, stomatologa ili ginekologa. Telefon Nacionalnog kol centra za zakazivanje pregleda u domovima zdravlja na teritoriji Srbije je 011-362-0000, a radno vreme centra je od 8 do 20 časova svakog radnog dana.

Dispanzer-03

U Dečjem dispanzeru po običaju je gužva. Roditelji nisu bili raspoloženi za priču, a oni koje je anketirao RTV  rekli su da nisu do sada zakazivali preko kol centra Ministarstva, nego telefonom.

“Nismo se zakazivali preko kol centra do sada jer nije bilo potrebe. Zakazivali smo telefonom. To je ispoštovano tamo gde su zdrava deca, a ovde inače drugi put dolazimo gde je dete jako bolesno i čekamo tri do četiri sata. Malopre su sestre i doktorke napustile ordinaciju i otišle na pola sata negde gore, tek sada su se vratile, a dete pod tempataturom”, kaže majka dok čeka da joj se dete pregleda.

U Dečjem dispanzeru objašnjavaju da još od novembra pacijenti mogu da zakažu pregled preko Kol centra, ali isto tako se nastavlja i zakazivanje pregleda lično u Dispanzeru kod sestre izabranog pedijatra. U Dispanzeru ističu da pacijenti sada mnogo manje čekaju na zakazan termin. Evidentan problem je nemogućnost zakazivanja pregleda u tercijalnu ustanovu.

“Tada roditelji zovu kol centar Dečje bolnice u Novom Sadu gde dobijaju odgovor da će izabrani pedijatar da im zakaže termin. Tako da upadamo u zatvoreni krug. Tu se stvara nezadovoljstvo od strane roditelja jer ne znaju kome da se obrate i kako da reše problem. Isto to nezadovoljstvo i mi osećamo, jer smo nemoćni da omogućimo odlazak pacijentu na potreban pregled”, istakla je Tijana Torbica, pedijatar.

Miroslav Pevac, savetnik u Ministrarstvu zdravlja za informatizaciju objašnjava:

“Oni koji su prešli na Nacionalni kol centar oni su zadovoljni sa radom kol centra. Ono što mi trenutno procenjujemo da je nedovoljan broj operatera i uskoro će se broj operatera povećati na nivo da korisnicima bude dobro”, kaže, savetnik u Ministrarstvu zdravlja za informatizaciju.

Ministarstvo preporučuje da se koristi Nacionalni kol centar, koji je počeo da radi u okviru primene Integrisanog zdravstvenog informacionog sistema.

 

RTV



KOMENTARI

  1. i kaže:

    Nacionalni kol centar u prevodu jos malo radnih mesta na drzavnim jaslama se otvorilo u Beogradu. Treba te sendvicare negde i zaposlit.

  2. zorandjala kaže:

    Otisao doktor kod krojaca da sije odelo,Ova ga lepo premerio a doktor ga pita ,kada ce biti gotovo?A ovaj mu rece dodji kroz dve godine,adotor u cudu ali kako majstore? .E i ti si meni zakazao pregled kroz dve godine.

  3. pista kaže:

    Funkcionisace kao i online zakazivanje preko @mojdoktor…. tuga… banana state.

  4. Dijana kaže:

    E tako sam ja prosla pre nekih nedelju dana kada mi je bilo hitno zbog malog deteta da bi mi oni rekli nazovi ovaj broj pa zakazi.ljudi ko moze neka ide privatno kod dokt.jer je ovo zlo!!!

  5. i kaže:

    Dijana pa zasto onda da placam porez ako cu ici privatno?

  6. gajeva kaže:

    Ne verujem da se u na, primer, u Francuskoj zakazuje doktor preko Pariza.

  7. Irena kaže:

    Ne treba ni cal centar, niti bilo sto. To je put kako bismo sledeci put nazvalu preko Pristine!

  8. Lion kaže:

    Call centar mi zakazao termin za pre podne,a lekar mi radio posle podne.Šta da se još kaže?Sramota!

OSTAVITE KOMENTAR