Supermarket TUŠ na Prozivci, prestao je sa radom 15. marta. Prvi od velikih subotičkih marketa, podlegao je katastrofalnoj ekonomskoj situaciji u gradu. Ovde ne ubrajamo ZIPPER koji je utrnuo fenjer ranije ali on i nije spadao u ozbiljne trgovinske lance, već se oslanjao na bestijalno iskorištavanje radne snage i razne „kombinacije“.
Otvaranje TUŠa pre par godina, puno je obećavalo. Prozivka kao najgušće naseljeni kraj u gradu, idealno je mesto za ovaj tip trgovina.
Činjenica da je objekat lepo i savremeno opremljen, sa velikim parkingom, daje nadu da će jednom ovde opet neko naći interes da obnovi posao.
Na nekad uređenu okolinu, izlilo se đubrište.
Milioner je neko drugi
Pamticu ga po onom besmislenom kruznom toku, koji su izmuljali u dogovoru sa lokalnim- kafanskim politicarima
Taj kruzni tok nije besmislen! Bajnatska ulica je poprilicno dugacka, i ljudi su voleli da dodaju gas kada prolaze kroz nju. Nekoliko ljudi je nazalost i stradalo u toj ulici, sto kolima, sto na motoru. Medjutim, ovaj kruzni tok na sredini ulice je onemogucio to "jurcanje", i otkada postoji nije bilo vecih nezgoda u njoj.
Kakve je cene imao.. dugo je i izdržao. Mislim da je sledeći na listi "METRO", koji po rečima zaposlenih, u jednom danu zna da ima i po 50 kupaca!!! Njihov poslovođa ih šalje da prebroje parkirana vozila ispred "Rodić"-a…
vezano za kruzni tok apsolutno je besmislen jer se ni u najludjim snovima brzina u saobracaju ne regulise kruznim tokovima nego saobracajnim znacima i eventualno lezecim preprekama!!! a takav kruzni tok na takvom mestu… pa to nema ni u diznilendu.. a kad jos autobus ili kamion treba tuda da prodju to vec postaje nemoguca misija i zakucaju citav saobracaj na raskrsnici!!! malo ste pobrkali loncice cini se al nema veze…
a vezano za metro.. HA.. pa i treba da propadne kad su bezobrazni i to gore nego ovi domaci megamarketi.. ja sam bio ubedjen da cemo konacno dobiti konkurenciju kad se pojavi al kanda im se osladila velika marza pa su dosli tu u suboticu nas da muzu i na nama da se ovajde…
kod njih je milka od 300grama preko 200 dinara a na buvljaku je ljudi koji potrose i gorivo i plate nekad i carinu i dodaju afu plus svoju zaradu, plate zakup tezge prodaju za 180 dinara.. pa ne pada mi na pamet ikad da odem kod tih lopova.. pa budjav rodic je jeftiniji u vecini stvari od metroa…
lopovi obicni…
Aman ljudi moji, ta ulica je jedini nacin za autobuse koji dolaze iz pravca starog puta ka autobuskoj, a da izbegnu centar grada. Isto vazi i za kamione koji obilaze centar. Jednostavno Kumicicevom im je odavno zabranjeno kretanje, a Blaska Rajica-Dragise Misovica nije dovoljno siroka uprkos potrebi za tako nesto. Lepo je neko rekao da se brzina regulise saobracajnim znacima, policijskom kontrolom. Ako je na ovom mestu bilo potrebno regulisati saobracaj to se eventualno moglo uraditi semaforom, i to onim na dugme. Taj kruzni tok je mogao biti uradjen na desetak bitnijih i osetljivijih mesta u gradu, a ne da se pare tek tako bace.
HAHAHA brzina u saobracaju se regulise saobracajnim znacima, ovo prvi put cujem, kruzni tokovi su mama za usporavanje vozila tako da je ovaj kruzni tok na svom mesti i sluzi svrsi…
Brzina se regulise saobracajnim znacima samo u teoriji i na papiru. U praksi postoje vise efikasinih nacina regulacije brzine kretanja, a jedan od njih je policijska patrola, dok je drugi lezeci policajac. Da se regulacije brzine saobracaja vrsi znacima, ispred obdanista ne bi bilo potrebe za lezecim policajcima.
Sto se tice Bajnatske ulice, pre postavljanja kruznog toka brzina kretanja u njoj je bila cesto preko 100 km/h. S obzirom na to da je put prav, sirok i dugacak sasvim je za ocekivati da se ovako nesto dogadja. Izgradnjom marketa potrebno je izgraditi i siguran pristup istom. Postoji vise resenja.
1. Obican obelezeni pesacki prelaz sa znakom ispred da na tom mestu postoji prelaz. Raskrsnica resena sa pravom prvensta.
2. Kruni tok
3. Semafor
Ovo prvo resenje uz sebe zahteva i policijsku patrolu jer se na svest vozaca ne moze osloniti. Rezultat bi bio veoma poguban za gradjane jer bi kazne za prekoracenje brzine prstale na sve strane. Resenje u vidu semafora je lose iz razloga sto ta raskrsnica nije u velikoj meri prometna, pa bi se cesto desavalo da automobili u Bajnatskoj stoje na crvenom dok u Brace Radice nema niti jednog vozila. Iz tog razloga se kao najbolje resenje namece kruzni tok.
kao sto rekoh to bi trebao biti semafor na dugme kao sto imas na Palicu ili pored autobuske stanice ili pored Mesca. Dakle kad se pojavi pesak on stisne dugme, Automobilima se ukaze crveno, i on bezbedno predje. Kada nema nikoga, gorilo bi zeleno svetlo. PS semafor bi se nalazio na 20m od raskrsnice sa Brace Radica. Dakle tu ne bi bilo ometanja funkcionalnosti saobracaja non-stop kao sto kazes. A kruzni tok omete saobracaj svaki put kada se ukaze sleper ili autobus. Plus ovakvo resenje bi kostalo manje novca. Ako smatras da semafore treba odrzavati ok, ali treba odrzavati i fino uredjene zelene povrsine u okviru kruznog toka. Da se razumemo veoma podrzavam akciju uvodjenja kruznih tokova na raskrsnice u nasem gradu. To je sjajno resenje, ali jednostavno nije pogodno za ovu lokaciju
omg.. djomla ako od drugih al od tebe da podrzis takvo resenje za tu raskrsnicu nisam ocekivao.. da ti kruzni tok zvuci logicnije od lezecoh policajaca ili semafora tipa kao sto rece na dugme… o boze…
pa ajmo onda duz celog autoputa da na svakih 300 metara da napravimo po jedan kruzni tok jer je ocigledno to najbolje resenje za regulisanje brzine a tamo ljudi znaju da nagaze i 220 km. na sat !
i opet ponavljam "o boze"!
Imate dve raskrsnice na relativno kratkom rastojanju i postavljati semafor izmedju te dve raskrsnice je malo reci neozbiljno. O tome ne zelim ni da diskutujem. To vam je isto kao kada bi duž glavnog puta izmedju raskrsnica uglavljivali pešačke prelaze sa semaforima na dugme. Automobil bi stajao svakih 100 metara. Iz tog razloga se sasvim logično, pešački prelazi uklapaju u raskrsnice jer ako se već ima duž ulice tri tačke gde se saobraćaj prirodno usporava (tri raskrasnice) nije inženjerski da stavite jos jednu, četvrtu.
Porediti ovo sa autoputem je krajnje besmisleno jer autoput nije predvidjen za prelazak pesaka, niti ukljucivanje vozila u saobracaj preko raskrsnica u nivou, mada postoje slucajevi kada se postavljaju kružni tokovi i to uglavnom na zaobilaznicama prema gradu. Posto na Y kraku jos nije odredjen nacin ukrstanja zaobilaznice sa Somborskim i Zednickim putem, u opciji su tri resenja, petlja, semafor (kao u Novom Sadu) ili kruzni tok.
kružni tok u kiskunhalasu
bravo djomla imas pivo za ovaj komentar!!
Djomla lupas teske gluposti. Taj market je propao jer je slabo ko isao u njega, ali zato je ostao onaj kruzni tok da nas maltretira. Ali nema veze ne budi ti objektivan i podrzavaj dripce iz G17. PS slobodno obrisi post.
Ovde je neko gadno izmesao babe i zabe autoputeve i lokalne saobracajnice. Djomla svaka cast na obajsnjenju!
Misliim da ipak ne teba dozvoliti da se pustaju primitivni komentari kao "lupanje gluposti".
Veoma argumentovano.