Završen promotivni spot Subotice i Palića

Preduzeće Park Palić je sa Turističkom organizacijom Subotice iskoristio poslednje sunčane dane ove godine da zabeleži najlepše jesenje kadrove Subotice i Palića za snimanje promotivnog spota „Dobrodošli u Suboticu i Palić“. Uz pomoć pokrajinskog Sekretarijata za privredu, zapošljavanje i ravnopravnost polova i njihovog programa za poboljšanje receptivnog turizma, snimljen je promotivni turistički spot koji predstavlja ono najlepše iz Subotice i Palića. U spotu se smenjuju kadrovi značajnih kulturnih i istorijskih objekata Subotice i Palića, kadrovi Vinarije Zvonko Bogdan, ergele Kelebija, Zoo vrta, wellness centra, hrana i piće sa salaša, sportske aktivnosti na Paliću, kupanje u bazenima.

 

Novina u ovom spotu su objekti koji su snimani iz vazduha uz pomoc helikam-a, tj. uređaja na daljinsko upravljanje koje snima objekte iz vazduha. Ovaj uređaj može da leti kilometar daleko a na njemu se nalazi kamera kojom se upravlja sa zemlje uz pomoć mini ekrana koji prikazuje šta se trenutno snima. Ovakvi snimci omogućavaju prelepe kadrove grada iz raznih uglova.

 

Spotovi su snimljeni na srpskom, mađarskom i engleskom jeziku u dužoj varijanti od 4 minuta i kraćoj reklamnoj varijanti od 30 sekundi.

 

Sledeće godine planira se aktivnija medijska kampanja na regionalnim i nacionalnim TV stanicama, dok se do kraja ove godine spotovi mogu videti na subotičkim lokalnim televizijama.

 

 

Ostale snimke pogledajte na Youtube kanalu Park Palića



KOMENTARI

  1. Limun kaže:

    Lepo snimljeno nema šta,da je našminkano našminkano je,naravno da se neće prikazati ono pravo ruglo Subotice….ima da se zajebu donekle turisti kada dodju 🙂

  2. Lansky kaže:

    Ovo ko da je u Švajcarskoj

  3. vesna kaže:

    Lepo 😛

  4. Lose kaže:

    Promotivni spot Palic i malo Subotice.

  5. djomla kaže:

    Izvukli su ono najlepše i lepo upakovali.

    Još da taj vidikovac sto ga promovišu i proradi. 🙂

  6. Luka kaže:

    svaka cast Dinovizija!

  7. supermind1 kaže:

    e ajd sad sa istom ovom muzikom prikazati film o rusevinama i betonskim skeletima 🙂 i to bi mogao traje ovako dugacko, mozda jos duze. 

  8. ......... kaže:

    Mozda bolje nismo do sada imali, ali nemojmo se zanositi. Spot nije dobar. Od toliko slicica covek nista ne vidi. Vise sam zapamtio mlade koji se smeju i ljube od pejzaza. Bilo bi dobro d agresim, ali ovo ce tesko nekog da dovuce na Palic.

  9. mislilac kaže:

    Al će se razočarati oni koji dođu!!
    Jedino nam preostaje da i oni lebde iznad Subotice i Palića i osmatraju par minuta, sa visine!

  10. Suncica kaže:

    nije nista kakav je spot bio za sport od gradskog ministra Simovica

  11. moze bolje uz profesionalce kaže:

    bolje da su angazovali profesionalce, ovo je bas amaterski odradjeno, a verujem da je uzeto dosta para..

    malo kvalitetnije radove mozete videti i od drugih ljudi, koji uz istu opremu naprave prave stvari.. npr w ww.helivideo.rs

    pozdrav

  12. mmmm kaže:

    mogli su i nesto od ovoga da ubace u spot.pa nije subotica samo j****i salasi,konji vrani,neizostavni zovnko bogdan i palic,a u p****u materinu ko da reklamiraju neku banju za starce!! dokle vise ovaj grad da usporavaju glupi,matori ljudi?!!

  13. mana kaže:

    Čitam komentare; nikad nam ništa nije dobro. Sve se kritikuje,retko se trud i želja pozdrave. Lep spot koji prikazuje Suboticu i Palić. Do sada nije bilo nikakvih promotivnih spotova, a, Bože zdravlja i para, biće i boljih i lepših…. Volim Suboticu i pozdravljam trud i rad svakog ko učini nešto za ovaj lepi grad.

  14. ........... kaže:

    mana:

    Čitam komentare; nikad nam ništa nije dobro. Sve se kritikuje,retko se trud i želja pozdrave. Lep spot koji prikazuje Suboticu i Palić. Do sada nije bilo nikakvih promotivnih spotova, a, Bože zdravlja i para, biće i boljih i lepših…. Volim Suboticu i pozdravljam trud i rad svakog ko učini nešto za ovaj lepi grad.

    Ovo je prazna prica, mi kritikujemo BIZNIS , lose ideje i zaludno potrosene pare!

  15. nekoime kaže:

    nije me raspametilo, kao sto sam na ssc napisao, najveci minus – nedostatak ljudi, zamislite prazan Prag, ne mozete, je l da? 😉

  16. Turista kaže:

    @nekoime je skroz u pravu: slike bez ljudi

    @mislilac je skroz u pravu: spot je namenjen divljim guskama i golubovima 

    @ ……. primećuje da se od nabacanih detalja ne zna ništa o celini.

    @može bolje uz profesionalce: lepo čovek kaže ko to treba da radi

    @ supermind 1: postavlja pitanje produkcije pa znači i režije a u osnovi je IDEJA po kojoj je spot koncipiran, režiran,produkovan…

    -nema ideje osim ako se (preljubnicima) ne prave zazubice, znači onima koji bi došli negde gde ih niko neće videti jer je Palić u spotu jedna našminkana pustinja.

    – muzika je apsolutni promašaj koja ni jednim taktom nema dodira sa temom . Zamislimo da su u onoj sekvenci koja promoviše tradiciju date slike iz „Metroa“ na primer ili neke velike kineske prodavnice. Ako je to nezamislivo onda je isto tako neprihvatljivo da deo te sekvence bude muzički opremljen muzikom koja se sa Suboticom ne dodiruje.

    – ko hoće proveru neka u svojoj režiji ispod stavi violinu, tamburu, cimbalo, flautu

    i biće2joj razlike“. Čak na ono nervozno smenjivanje slika može da legne i disko muzika pa još oni nebeski kadrovi izazivaju da stavimo „Fly Robin Fly“.

    Ne kažu čija je produkcija a nemam vremena da gledam redom ali ovo je svadbarsko ređanje slika.

    Tek dolazi problem – ko će da plati prikazivanje ovog spota na raznim televizijama pa čak i nacionalnim kako piše

  17. djomla kaže:

    Turista,

    svaka čast na komentaru toliko je dobar i argumentovan da si uspeo da me nateraš da promenim mišljenje.

    Da mogu sam bi sebi minus dao na prvi komentar.

  18. t@m kaže:

    Čestitke ekipi Dinovizije!!! 🙂

  19. freelancer kaže:

    @Turista…

    Potpisujem.

    Bezidejno, haotično, neprivlačno… Pink nivo. Trash.

  20. Ivica kaže:

    Fantastični kadrovi, ali očajna montaža, muzika i naracija…Moglo je ispasti jako dobro, ali na kraju…ne znam ni sam kako bih ovo nazvao…

    „nema ideje osim ako se (preljubnicima) ne prave zazubice, znači onima koji bi došli negde gde ih niko neće videti“

    Turista je ovde sve rekao…u pola minuta su prikazane znamenitosti grada, a onda slede kadrovi onih dvoje samih u bazenu, velnes centru, vinariji, na ergeli itd…nije snimljen ni jedan kulturni događaj, malo gradske gužve i ljudi, ni u od urbanog šmeka…

    Da se ja pitam, spot je trebao da se zadrži na prikazu grada iz vazduha (i nekoliko kadrova sa zemlje) u maksimalno 1,5-2 min. dužine i to je to…
     

  21. Ivica kaže:

    PS Kad su u „sekciji“ sport prikazali one pecaroše i tenisere, doslovno sam se lupio po čelu…scene su me podsetile na one low-cost reklamne spotove naših lokalnih televizija…

  22. warrior kaže:

    Nije vazno koliko ste para dali za spot, i treba. Ne lazite ljude, Subotica nema nista da ponudi turistima. Niste samo vi krivi, nego godine unistavanja. Spustite se na zemlju i pustite to heliocudo. Razmislite sta Subotica i Palic nude. Prljavu vodu, skupe bezidejne restorane, istina lepe pansione u rangu SFRJ. Koliko dana i koliko sadrzaja ima turista koji dodje kod nas. Dva, mozda tri?
     

  23. varoščanin kaže:

    @Turista
    Slažem se sa svim što si napisao, a dodao bi i dobro izabran kadar za  zgradu likovnih susreta kada je pola predivne zgrade zaklonjeno kamionom 🙁
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=zZEtPZDzmRg#t=35s 

OSTAVITE KOMENTAR

5 + 3 =

IMPORTANT! To be able to proceed, you need to solve the following simple math (so we know that you are a human) :-)

What is 15 + 6 ?
Please leave these two fields as-is: