Počele su da se otvaraju ulice koje se grade po programu koji finansira Fond za kapitalna ulaganja Vojvodine. Gradonačelnik Subotice, Saša Vučinić svečano je otvorio ulice Erdutsku i Pokreta Nesvrstanih koje su od danas puštene u saobraćaj. Igrađeno je dva kilometra puta u vrednosti od 30 miliona dinara.
Svi su došli na otvaranje puta, a deca su se i provozala biciklama. Nakon vožnje bila su nagrađena i sladoledom.
Da podsetimo, 20 aprila počeli su radovi u ulicama 51.divizije, Erdutskoj i Pokreta Nesvrstanih. Erdutska ulica je urađena u dužini od 990 metara, put je širok 5 metara, a ugovorena vrednost radova je 15,24 miliona dinara. Na nju se oslanja ulica Pokreta Nesvrstanih koja je nešto uža, tačnije širina puta iznosi sada 4 metra i asfaltirana je u dužini od 1113 metara. Cena radova ove ulice je 10,23 miliona dinara. Izvođač radova je “Alpina”, a podizvođač preduzeće “Komgrad”.
Izgradnja ovih ulica pripada programu Direkcije koji finansira pokrajinski Fond za kapitalna ulaganja, a odnosi se na asfaltiranje 39 ulica u vrednosti od 280 miliona dinara. Direktor JP „Direkcije za izgradnju grada“, Josip Kovač Striko je rekao da se radi prema planu i da se očekuje i završetak ulica u drugim prigradskih naseljima, čiji se putevi grade prema navedenom planu.
Pored toga, grad je izdvojio 150 miliona dinara za novih još 20 ulica. Koje će se ulici po tom programu raditi znaće se nakon mesec dana, kažu u Direkciji.
Tako tako, komentatori dezurni… sad cutite i trpite… uh sto mi je milooooooo….
Ulice nisu zavrsene,erdutska je duga 1400m a ne 990 i sirina asfalta za saobracajnice I i II reda je 7m kolovoza a ne 5 i 4m.
Dokaz: GUP/Plan mreza saobracajnica do 2020.g.
http://urbansu.rs/public/files/pdf/plan_mreze_saobracajnica.pdf
Kada bi ljudi u gradu znali sta je GUP ne bi ostavljali ovakve komentare poput srbije.
Na kilometar udaljenosti od frisko asfaltirane ulice Pokreta Nesvrstanih nelegalno se iskopava i odnosi pesak i to bas danas kad je bilo svecano otvaranje ulice, gradonacelnik je mogao sa sve svitom gradskih funkcionera da proseta pa da vidi iskopine, posto kako su nam rekli u opstini kad smo se zalili, u gradu nema inspektora cija je to nadleznost (kazu dobio je otkaz), a policija ceka nekakvu sudsku presudu da bi mogla da intervenise, iako Opstina ne zeli da pokrene sudski postupak tako da policija nece intervenisati. Stavljam se na raspolaganje urednicima ovog sajta ako zele da ih provedem po mesnoj zajednici i da ih uputim detaljnije u situaciju na terenu, ako bi hteli da se pozabave ovom temom, posto se ipak radi o drustvenom interesu.
http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/256371/Subotica-Izvlacenje-peska-ugrozilo-kuce-nadomak-iskopina
Ovako je to reseno u susednoj ulici,zasto ne moze isto tako i u nasoj?
Gradska svita i gradonacelnik se bave samo lepim desavanjima ona druga preskacu. Ko danas ima vremena da se bavi tudjim problemima?
Po onoj prvoj slici bi se reklo da mogu da se mimoilaze samo auti i biciklisti. Dva auta malo teže. Kad se svita doveze sa svojima onda nema saobraćaja u suprot da ih zgura malo dole. A i briga ih. Mi plaćamo spone, ramena i amortizere i njima. Npr. Bedalov se vozi u Dusteru i to je možda signal i za nas ostale šta je plan grada 😉
Ljudi moji ako vec nema dovoljno sredstava u budzetu za sve sto je potrebno uraditi u subotickim sokacima onda su dva resenja zadovoljavajuca:
1. Izrada kolovoza (sirine 4m) sa jednom saobracajnom trakom sirine minimalno 3,5m sa jednosmernim saobracajem (uvek se ostavlja po 25cm zastitnog (rubnog) pojasa sa obe strane), izrada kanalizacije za atmosferske vode, biciklisticke staze (izuzetno trake na kolovozu), pesacke staze i zastitnog zelenog pojasa (ako uslovi dozvoljavaju) sa desne strane u smeru kretanja.
2. Regulacija i izgradnja saobracajno-komunalne infrastrukture u znatno manjem obimu ali neka bude kompletno (manje duzine). Postavlja se pitanje kada ce se poceti polaganje telefonskih i kablovskih kablova u podzemne kanale a naravno i sva visoko i nisko naponska mreza u gradu mora biti prebacena u podzemne kanale.
sve je to „lepo“.ali ja sam se malo dao u računanje i šta sam izračunao.
u Pokretu Nesvrstanih je urađeno 4452 m/kvadratna i to je koštalo 10,23 mil.
u Erdutskoj ulici je urađeno 4950m/kvadratnih i koštalo je 15,24 mil.
moj zaključak je da je nekih 11%kvadrata više urađeno u Erdutskoj ,što je naravno dobra stvar ali je naplaćeno bez malo 50% više. E tu nešto nije u redu i da li to znači da je neko digao razliku od 4.000.000 din.
eto ja malo računao pa izračunao,a vi šta mislite???
Pa recimo ja mislim dati računica nije dobra. Pobedio je onaj ko je na tenderu ponudio najmanje. Možda je to puno, možda nije…ni ti ni ja nismo stručni, ali činjenica je da je to bila najpovoljnija. Evo, ako si ti sposoban, prijavi se, ponudi manje i… Dežurni kritičari su mi uvek išli na živce. Uradi nešto u životu, pa onda kritikuj durge. Ili se bar malo informiši o temi o kojoj pišeš.
Milose koristi argumente kada izrazavas svoje ne slaganje.
Kada neko iznese svoje neslaganje odma je dezurni kriticar, pljuvac. Samo zato sto misli svojom glavom.
Znači samo konkurencija može da kritikuje a ne i mi za koje oni svi rade?
A pitanja?
To samo ako dokažete da ste bolji od nas. Toliko će se snage i vremena na to potrošiti da više neće biti ni važno šta je bila tema.
Moraju strpljivo da odgovaraju na pitanja građana ili neka se menjaju posao. Nema šta neko kome mi dajemo posao da se ljuti na nas. Toliko ih ima tamo da par redi odgovora neće biti teret.
neznam Miloše u čemu je tvoj problem ja jesam bio danas na dotičnoj lokaciji i uverio se da je asfalt istog „kvaliteta“ samo se razlikuje u širini i dužini.Te mere ja nisam izmislio samo sam izračunao prezentirano.
a sad ću da kritikujem jer tom asfaltu ne dajem više od dve godine jer je korišten krupan agregat i jako je porozan,takođe bankine uopšte nisu zaštićene pa će ga voda već ove zime podlokati.
nisam stručnjak ali je to već viđeno bezbroj puta.
i naravno da me interesuje tolika razlika u novcu jer smatram da su to naše pare,sa kojima je moglo da se uradi oko 4oo metara puta u nekoj drugoj ulici širine 4 metra.
Putevi Srbije placaju oko 100.000 eura kilometar(10 mil.din) lokalnih i regionalnih puteva. Ti putevi su naravno kvalitetniji od ovih sto se grade ove godine u gradu i sirina tih kolovoza je 7-8 metara a ukupna debljina kolovozne konstrukcije 50-75 cm. Po ovoj racunici ispadaju suboticki gradski putevi za 80-100% skuplji od magistralnih i drzavnih puteva. Jos primecujem da Komgrad u zadnjih 20 godina nikada nije napravio kvalitetan put a takodje primecujem da se spominje i Alpina?!?
Kada cete asfaltirati noviji deo Antona Askerca u Krtvaros MZ, tako lepo novo naselje, a ulica ne asfaltirana, gradjani su jos pre 8 godina sami finansirali (bez dinara pomoci od grada), nasuti ticanik, nemaju ni vodovod ni kanalizaciju, piju bunarsku vodu koja je bakterioloski neispravna! Asfaltirate neke ulice na periferiji grada, verovatno zbog potrebnih glasova na sledecim izborima!
Gogo,nemoj tako,a šta fali asfaltiranju nazovi periferije,zar su ti građani tamo građani drugog ili trećeg reda pa im ne treba asfaltiran put,a zarad tvog“tako lepo novo naselje“.Možda bi bilo bolje da se uradi rekonstrukcija Banijske na potezu od Dobojske do Kireške,to ti je u komšiluku a onda će možda i uraditi taj tvoj patrljak od pedesetak metara