Konzorcijum Vojput-Komgrad je kroz javnu nabavku postao izvođač radova na proširenju postojećih i izgradnji novih ulica u gradu.
Ukoliko se ugovor sa konzorcijumom potpiše danas (kao što je u planu), posao koji obuhvata izgradnju 12 ulica u 9 mesnih zajednica otpočeće iduće nedelje kako bi se radovi na asflatiranju završili do zime. Međutim, posao na proširenju raskrsnica glavnog puta premešten je za proleće. Uzrok su obimni radovi i veoma kratka vreme do početka zime.
Tako će se Subotičani strpiti za dodatne trake za skretanje u levo koji su predviđene na raskrsnicama ulica Maksima Gorkog – Braće Radić, Segedinski put – Ante Parčetića i Segedinski put – Kizura Ištvana. Takođe i svi korisnici ulice Ante Parčetića će se strpiti je će se ova ulica raditi u sklopu proširenja pomenute raskrsnice.
Spisak ulica koje će biti izgrađene do zimske sezone
1. | Izgradnja ulice Ferenci Ibolje, MZ Mali Radanovac | 940_ | m |
2. | Izgradnja ulice Martonoška, MZ Veliki Radanovac | 290 | m |
3. | Izgradnja nastavka ulice Proleterskih brigada, MZ Zorka_ | 700 | m |
4. | Izgradnja ulice 4 jula, MZ Palić | 263 | m |
5. | Izgradnja ulice 15. avgust, MZ Kelebija, MZ Peščara | 720 | m |
6. | Izgradnja ulice Zmaj Jovina, MZ Tavankut | 360 | m |
7. | Dogradnja ulice Baje Pivljanina, MZ Bajmok | 800 | m |
8. | Izgradnja dela ulice 4. jul, MZ Kelebija | 710 | m |
9. | Izgradnja ulice Štipska, MZ Mali Radanovac | 150 | m |
10. | Izgradnja ulice Radanovačka, MZ Veliki Radanovac | 750 | m |
11. | Izgradnja ulice Moravska, MZ Bački Vinogradi | 650 | m |
12. | Izgradnja ulice Guljaš Đule, MZ Čanatvir | 450 | m |
Politika asfaltiranja u Subotici se polako menja pa će stoga i iduće godine akcenat biti stavljen na prometne ulice sa lošom i nedovoljno razvijenom infrastrukturom. Ulice koje bi iduće godine mogle biti u planu za revitalizaciju i proširenja su Braće Majera od Frankopanske do Karađorđevog puta i ulica Ferenca Sepa od Kosovske do Aleje Maršala Tita.
Nisam siguran da ovde u Maksima Gorkog ima gde da se prosiruje put a da se na ugroze pesaci.
Samo pls, asfaltirajte na PUNU sirinu!
Nema puno ali ima, reklo bi se knap. Malo na uštrb zelene površine, malo na uštrb trotoara.
Inače za ukoliko vas interesuje ceo projekat proširenja, imate ga na ovom linku:
https://www.gradsubotica.co.rs/projekat-prosirenja-glavnog-puta/
Da citiram svoj komentar:
@ Djomla a da li znas kako se finansira projekat ?
@MC
Budžetska sredstva grada Subotice. Putevi Srbije nisu dali ni dinara.
Da ne buden nesporzuma, tražene su sve saglasnosti da se takva intervencija može sprovesti.
Nisam protiv gradnje i prosirivanje ulica ali mi se ideja o novom majsanskom mostu i „bulevaru“ od njega preko radijalca do karadjordjevog u opste ne svidja. Radijalac ce postati toliko prometan da ce izgubiti epitet setalista a i zagadjenje ce postati vece!
Mislim da je bolja varijanta da grade tako sirok put na jednom od ova dva pravca.
Izgradnja severnog bulevara je zanimljiva kao osovina oko koje bi se koncentrisala novogradnja (stanovi). Međutim, to samo do mosta.
Da li se neko seća kuda bi trebao da vodi pravac od Radijalca preko novog Svernog bulevara i preko novog Majšanskog mosta ? Na Makovu sedmicu ili na neku buduću zaobilaznicu ?
Uzgred ..jos jedno pitanjce kad vec sad spomu obilaznice … ja ne videh nikakav napredak na Y krak pre koji dan , ima li nekih vesti ? Jel se ovi nasi politicari trude makar nesto da pokrenu to pitanje ?
Severni bulevar Majsanskm putem vodi na 51. divizije.
Kada se kaže bulevar, mi odma zamišljamo Bulevar oslobođenja u Novom Sadu. Veliki broj automobila, zagušen saobraćaj, zagađenost, prepuni parkinzi, treća traka nikada nije u funkciji itd… Ne, to nije bulevar, to je bulevar za balkanske pojmove.
1. Bulevar pre svega uopšte ne mora da ima ijedan parking uz kolovoz. To automatski rešava pola problema oko gužve.
2. Ne mor da ima tri trake već može i dve, što ga automatski čini užim.
3. Severni bulvera nema semafore već kružne tokove što će automatski ograničiti brzinu kretanja.
4. Izgradnja Severnog bulvara ne znači da neće postojati jedan širi prsten bulevara. Prosto to je najuži prsten oko centra koja treba da nadomesti nedostatak saobraćajnice koja spaja istok i zapad.
5. Postoje mnogi pozitivni efekti izgradnje jednog takvog pravca. Koliko se optereti Severni bulevar toliko će se rasteretiti Zmaj Jovina. A i Zmaj Jovina takođe seče pešački pravac centar – Radijalac pa niko u tome ne vidi problem jer je raskrsnica lepo uređena.
Ali ono što je najbitnije. Za sada nema ni reč o realizaciji. Proširenje Braće Majera je potrebno i ako se nikada ne realizuje Severni bulevar.
….druze krak je stao jer sns-u ne odgovara da se gradi bilo sta u Subotici gde oni nisu na vlasti. Ako i dodju na vlast ni onda se nista nece graditi, ali dok ono nisu na vlasti u gradu nema sanse ni da pocnu da lazu kako ce izgraditi.
Nista od Y kraka, to stoji jos od izbora. Nema ni nagovestaja da ce Putevi Srbije (ili Koridori) nesto pokrenuti po tom pitanju. Ako je nekome za utehu i drugi pravci na tom istom koridoru poprilično stoje.
Da li naši vuku za rukav nekog u Beogradu? Svojevremeno su Mrkonjića vukli ali slaba vajda.
Ne znam da li je to ljudima jasno, ali u Beogradu ne vide nikakv problem sa trenutnim stanjem bilo kog dela Koridora 10 (i izgrađenog i neizgrađenog). Prosto ne bave se tim problemom. To je van fokusa.
@stormwatch ….druze krak je stao…
@Mc … ja ne videh nikakav napredak na Y krak pre koji dan…
Који вам је qрац?Зар се не сећате како је „Y“ крак барем 5 пута завршен прије маја прошле године?
http://media.tumblr.com/tumblr_lxuv6jfmoU1qfqpef.gif
Jel, a sto ovi tvoji iz sns nisu poceli vec od maja 2012. da nastave gradnju kad to ovi drugi nisu zavrsili? Daj jebote pokazite da ste nesto korisno uradili za Srbiju u godinu i po dana osim sto ste huliganima, mafijasima, korupciji, bezvlascu i rdji na sinama dali krila. Da vidimo gde su vasi rezultati jer niste na vlasti od juce.
Dok se ne izgrade svi ti bulevari i i sve sto mnogo kosta svi ocekujemo da se napravi barem jedan pesacki most pre Majsanskog jer su gradjani Kertavrosa potpuno sludjeni sto stanuju blizu centra ,a imaju tu veliku prepreku i gube vreme kada hoce do centra moraju da idu jako daleko pa da se pentraju na Majsanski most umesto da direktno izadju iz Kireske ili Hrastove preko pesackog mosta i skrate put do centzra. Ovo narocito interesuje starije gradjane koji bi do Mlecne pijace .
@Ivan
Ivane taj pesacki most ili pothodnik su obecavali svi godinama pa od njega nije bilo nista. Komunjare su deelektrificirale svojevremeno kompletnu ranzirnu stanicu Subotica i elektrifikaciju preneli u kojekakove vukojebine a o pesackoj pasareli koja se tamo nalazila uopste nisu vodili racuna pa je ona istrulila i na kraju morala biti uklonjena, tako su i stanovnici Novog Grada ostali povezani sa ostatkom grada na DVE Ulice.
Da, zalosno je i to sto su stanovnici Novog grada i Kertvarosa odseceni prugom..samo nesto zaobilazimo… Nema goreg grada od Subotice gde je sve preko prece, naokolo blize. Gradovi u planinama i vrletima rese problem ,a Subotica ravnica Bogom dana ,ali ne ispalnirana i sva zakukumuljena kako za vozila , tako i za pesake.Jedino da nabavimo neka krilca i da prelecemo preko pruge : ))
A najgore je kada padne svaka malo veca kisa. Znas onda da je jedan deo grada od drugog kompleto odsecen.